SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eensquote:Op zondag 27 april 2014 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schone is de beste speler in de ere dit jaar.
I SEE THE LIGHTquote:Op zondag 27 april 2014 14:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben er al sinds het begint, open je ogen.
OPEN JE OGEN
Ongetwijfeld, maar dit is de eerste keer dat je post.quote:Op zondag 27 april 2014 14:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben er al sinds het begint, open je ogen.
OPEN JE OGEN
2de hé, net JAAAAA bij de goal.quote:Op zondag 27 april 2014 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dit is de eerste keer dat je post.
Uh, okéquote:
Ik heb hem zonet nog op een xD betrapt.quote:Op zondag 27 april 2014 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dit is de eerste keer dat je post.
Ga er nog op in anders.quote:Op zondag 27 april 2014 14:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Uh, oké
Ben jij niet blij als je club een doelpunt scoort?
Niet tegen heracles, ajax moet hier 0-4 winnen anders gewoon niet thuiskomen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Uh, oké
Ben jij niet blij als je club een doelpunt scoort?
Ja, of hij bestond nietquote:Op zondag 27 april 2014 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan heb je mijn wzawzdb post gemist in het vorige topic
Wat? Het is toch gewoon zo?quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rekik wint elk duel tot nu toe
Rekikgod
Nee er kijken gewoon teveel mensen naar die streams.quote:Op zondag 27 april 2014 14:46 schreef RvLaak het volgende:
Ik denk dat ik de oorzaak van alle stream ellende wel weet... FOX heeft alle capaciteit ingeruimd voor dat gore schakelkanaal en veel te weinig voor de rest
Krijg nu een 404 op de Feyenoord stream... Da's geen gevolg van teveel kijkersquote:Op zondag 27 april 2014 14:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee er kijken gewoon teveel mensen naar die streams.
Schreeuwde net iemand wel "Defense, defense"quote:Op zondag 27 april 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij hoor ik Cavaliers op de tribune. Weet het niet zeker.
Jawel, overbelasting van servers waardoor processen niet meer goed doorschakelen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg nu een 404 op de Feyenoord stream... Da's geen gevolg van teveel kijkers
De NBA play-offs he, zenuwslopend.quote:Op zondag 27 april 2014 14:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Schreeuwde net iemand wel "Defense, defense"
Misschien dacht ie dat hij bij een basketbalwedstrijd zat?
echt, wat kunnen ze wel..quote:Op zondag 27 april 2014 14:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jawel, overbelasting van servers waardoor processen niet meer goed doorschakelen.
Krijg je een 503 van, of een "server niet gevonden" foutmelding in je browser. 404 = geen pagina op dat adres.quote:Op zondag 27 april 2014 14:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jawel, overbelasting van servers waardoor processen niet meer goed doorschakelen.
De reden is dat ze liever iets meer winst maken dan dat ze kosten maken door te investeren in voldoende servercapaciteit.quote:Op zondag 27 april 2014 14:46 schreef RvLaak het volgende:
Ik denk dat ik de oorzaak van alle stream ellende wel weet... FOX heeft alle capaciteit ingeruimd voor dat gore schakelkanaal en veel te weinig voor de rest
Same here. Durf hem niet eens fullscreen te zetten atmquote:Op zondag 27 april 2014 14:48 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik heb beeld, eens kijken hoe lang
Er zit een DRM proces tussen de pagina. Op het moment dat de DRM server teveel requests krijgt geeft ie gewoon een timeout -> 404!quote:Op zondag 27 april 2014 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg je een 503 van, of een "server niet gevonden" foutmelding in je browser. 404 = geen pagina op dat adres.
404 kan ook een loadbalace error zijn als de remote host niet kan worden gevonden. Nginx geeft dacht ik standaard 404 als remote niet gevonden kan worden.quote:Op zondag 27 april 2014 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg je een 503 van, of een "server niet gevonden" foutmelding in je browser. 404 = geen pagina op dat adres.
Lol, je kan echt niet aan een simpele 404 aflezen hoe de serverconfiguratie bij Fox is hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Kijken jullie één wedstrijd of het schakelprogramma?
Een time-out melding geeft een time-out melding. Geen 404. 404 is enkel en alleen "pagina bestaat niet".quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zit een DRM proces tussen de pagina. Op het moment dat de DRM server teveel requests krijgt geeft ie gewoon een timeout -> 404!
Geen enkel bedrijf gaat investeren in servercapaciteit voor enkele piekmomentenquote:Op zondag 27 april 2014 14:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
De reden is dat ze liever iets meer winst maken dan dat ze kosten maken door te investeren in voldoende servercapaciteit.
Denk ik.
Schakelprogrammaquote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef Mansjester het volgende:
hey ggmmquote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt de eerste kampioenswedstrijd in de afgelopen 4 jaar waar Siem de Jong niet gaat scoren
Zie ik ook niet gebeuren idd.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt de eerste kampioenswedstrijd in de afgelopen 4 jaar waar Siem de Jong niet gaat scoren
Ik kijk PSV met radio 1 aan op de achtergrondquote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk PSV - PEC en het schakelprogramma, tevens luister ik naar radio 1quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Nginx gaf daarstrax 503 Bad Gatewayquote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
404 kan ook een loadbalace error zijn als de remote host niet kan worden gevonden. Nginx geeft dacht ik standaard 404 als remote niet gevonden kan worden.
Jaquote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
404 kan ook een loadbalace error zijn als de remote host niet kan worden gevonden. Nginx geeft dacht ik standaard 404 als remote niet gevonden kan worden.
Nee als de DRM server een timeout geeft krijg je geen DRM Key. Die DRM key heb je nodig voor de juist pagina. Geeft de DRM server een timeout, vult het script een 0 of NULL in en krijg je een 404 foutquote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een time-out melding geeft een time-out melding. Geen 404. 404 is enkel en alleen "pagina bestaat niet".
Nerd.quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan ligt of PHP dood of de serverconfiguratie is niet goed.
Ajax.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Ajax. Maar schakel vanaf 1505 over naar Liverpoolquote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Denk dat laatste, gezien het feit dat het nu wel goed lijkt te gaan...quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan ligt of PHP dood of de serverconfiguratie is niet goed.
Goh, maar wie weet hoe de server omgaat met overbelasting? Misschien wordt de toegang tot bepaalde pagina's wel uitgeschakeld om te voorkomen dat alles platgaat. Weet jij veel. Er heeft heus niet iemand op de FTP-server de Feyenoord-pagina verwijderd.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een time-out melding geeft een time-out melding. Geen 404. 404 is enkel en alleen "pagina bestaat niet".
Dat lag op het puntje van mijn tong.quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee als de DRM server een timeout geeft krijg je geen DRM Key. Die DRM key heb je nodig voor de juist pagina. Geeft de DRM server een timeout, vult het script een 0 of NULL in en krijg je een 404 fout
Kan wel, als er een fout in zit. Dan is verwijderen beter dan laten staan. Scheelt server belasting. Je laat de pagina ff onbereikbaar, om deze in alle rust te kunnen fixenquote:Op zondag 27 april 2014 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goh, maar wie weet hoe de server omgaat met overbelasting? Misschien wordt de toegang tot bepaalde pagina's wel uitgeschakeld om te voorkomen dat alles platgaat. Weet jij veel. Er heeft heus niet iemand op de FTP-server de Feyenoord-pagina verwijderd.
Dan let je niet op.quote:Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef Mansjester het volgende:
Wow ik zie hier allemaal doelpunten, maar op het schakelprogramma is nog niks voorbij gekomen
Komen nu als je Jan Lul kijktquote:Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef Mansjester het volgende:
Wow ik zie hier allemaal doelpunten, maar op het schakelprogramma is nog niks voorbij gekomen
quote:Op zondag 27 april 2014 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ernstig dat je daar pas na 33 wedstrijden achterkomt.
Dat kan inderdaad. Maar er kunnen 1001 redenen zijn waarom je een 404 krijgt. Overbelasting is een goede reden.quote:Op zondag 27 april 2014 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan wel, als er een fout in zit. Dan is verwijderen beter dan laten staan. Scheelt server belasting. Je laat de pagina ff onbereikbaar, om deze in alle rust te kunnen fixen
HET IS NIET TE GELOVENquote:Op zondag 27 april 2014 14:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koert Westerman die commentaar geeft
Kneusquote:Op zondag 27 april 2014 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ernstig dat je daar pas na 33 wedstrijden achterkomt.
Ik kijk nu via een minder legale manier. Kon er niet meer tegen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:55 schreef RvLaak het volgende:
Lopen de FOX streams bij iedereen nu beter?
Probeerde ik ook, maar JL deed het ook al nietquote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kijk nu via een minder legale manier. Kon er niet meer tegen.
Omdat ze geen mietjes zijnquote:
Stroetmanquote:Op zondag 27 april 2014 14:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die Engelse commentator noemt De Vrij steeds De Vries.
Maar het pak van Frank wordt natquote:Op zondag 27 april 2014 14:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Omdat ze geen mietjes zijn
Raar dat Sigthórsson zo ver teruggezakt is.quote:Op zondag 27 april 2014 14:57 schreef Heeinz het volgende:
Sigthórsson neemt de bal aan
De bal belandt bijna in de middencirkel
het is 'duck out'quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 14:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die Engelse commentator noemt De Vrij steeds De Vries.
Volgend jaar ook gewoon de backquote:Op zondag 27 april 2014 14:59 schreef Heeinz het volgende:
Van Rhijn volledig uit positie
Gras is groen
Kan zich nog ontwikkelen. Komt langzaam in vorm. Duurt pas twee jaar.quote:Op zondag 27 april 2014 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgend jaar ook gewoon de back
leuk
Ik las pas dat iemand zei dat hij beter is dan Janmaat.quote:Op zondag 27 april 2014 14:59 schreef Heeinz het volgende:
Van Rhijn volledig uit positie
Gras is groen
Ik voel een zoveelste ontsnapping van Roda aankomen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
NEC virtueel 1 punt boven de nummer 18
Wat een sukkel zeg, wie was dat?quote:Op zondag 27 april 2014 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las pas dat iemand zei dat hij beter is dan Janmaat.
Zo is het.quote:
Die begrijpt er echt helemaal niks vanquote:Op zondag 27 april 2014 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las pas dat iemand zei dat hij beter is dan Janmaat.
Op zijn 34ste gaat die constant een 5.6 halenquote:Op zondag 27 april 2014 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan zich nog ontwikkelen. Komt langzaam in vorm. Duurt pas twee jaar.
Nee.quote:Op zondag 27 april 2014 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aiii, NEC virtueel onderaan zometeen.
Nepsupporter.quote:Op zondag 27 april 2014 15:01 schreef Syntix het volgende:
Liverpool - Chelsea ook maar even aanzetten
quote:Op zondag 27 april 2014 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Het is weer pure oogaids wat Ajax laat zien.
Wow! Respect!quote:Op zondag 27 april 2014 15:03 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb nu een stream van Ajax en van Liverpool- Chelsea aanstaan.
Op TV staat LBL aan.
Dit boeit echt niemand.
snap het ook niet helemaal.quote:
Speelde best ok naar mijn idee... Maar goed, zal wel een reden voor zijn. Ben benieuwd of het ook een goede isquote:
Okequote:Op zondag 27 april 2014 15:03 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb nu een stream van Ajax en van Liverpool- Chelsea aanstaan.
Op TV staat LBL aan.
Dit boeit echt niemand.
Nounou, nee.quote:Op zondag 27 april 2014 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, moet hij mee ophouden. Maakt de uitslag een stuk leuker
quote:
ongunstig voor ajaxquote:
PSV jeugd héquote:Op zondag 27 april 2014 15:06 schreef tompsv18 het volgende:
Hendrix speelt weer als een baas op het middenveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |