Regen op die baan... Nou, dat belooft wat. Ik ben benieuwd of er mensen de finish gaan halen.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Stream ook net begonnen voor http://www.fiaf3europe.com/livestream.html.
En het regent pijpenstelen! valt mee En het is nat in Pau. Als #rememberthisname ook de kwaliteiten van z'n pa heeft dan mogen we wat verwachten![]()
Szymkowiak wint 'mquote:Op zondag 11 mei 2014 11:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Regen op die baan... Nou, dat belooft wat. Ik ben benieuwd of er mensen de finish gaan halen.
Dus van 1 rookie rijdend bij Van Amersvoort Racing verwacht je dat ie wint, en van de andere rookie bij VAR ga je je honger van stillenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan eet ik m'n eh...
Dan ga ik heel verbaasd zijn.
Je kunt niet de exacte sponsoren op de helmen lezen, maar verder is het toch gewoon prima zatquote:Op zondag 11 mei 2014 11:14 schreef Geralt het volgende:
Zijn er geen HD beelden beschikbaar? Ik bedoel zelfs de officiele stream lijkt wel uit het VHS tijdperk te komen
Misschien ff mn bril poetsenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt niet de exacte sponsoren op de helmen lezen, maar verder is het toch gewoon prima zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Snelste sectortijd van de race voor de SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Snelste sectortijd van de race voor de SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stream.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:19 schreef Geralt het volgende:
Is dit ook op tv trouwens? Of alleen de stream?
Gedurende de hele race? 7.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:21 schreef Geralt het volgende:
Hoeveel zouden er in de muur vliegen?
Ik gok zeker 4. Wie biedt meer?
Jep; telkens veel exposure. Doettie goedquote:Op zondag 11 mei 2014 11:20 schreef Jigzoz het volgende:
"Versjteppen, a very spectacular driver"
Toch leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |