SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook bijna jaquote:Op zondag 27 april 2014 11:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alle fan stickers compleet en dat leverde ook een pack opSorry, ik zit in het verkeerde topic.
![]()
![]()
HAHA!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
TR gemacht voor trollen. gr grquote:Op zondag 27 april 2014 11:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alle rode schaamharen al uit je bilnaad geplukt? Of zaten ze vastgeplakt?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moggûh.quote:
Waarom werkt de webapp via pc of laptop niet, maar kun je op je Aaipet inloggen zonder moeite?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Omdat: EAquote:Op zondag 27 april 2014 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moggûh.
Waarom werkt de webapp via pc of laptop niet, maar kun je op je Aaipet inloggen zonder moeite?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
je komt er ook gewoon echt niet indom spel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ga deze 2 maken denk ik![]()
met misschien wat TOTSen er in.
[ Bericht 6% gewijzigd door FCsuarez op 27-04-2014 12:52:00 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind Wook eigenlijk helemaal niet zo goed. Veel te lomp en verliest veel duels.
Zijn prijs is wel 60k gestegen zie ik nu op Futhead.![]()
![]()
volgens mij is alles dit weekend omhoog gegaanquote:Op zondag 27 april 2014 13:06 schreef R- het volgende:
Ik vind Wook eigenlijk helemaal niet zo goed. Veel te lomp en verliest veel duels.
Zijn prijs is wel 60k gestegen zie ik nu op Futhead.![]()
heb IF piszczek ook weer op de TP gezet, was al 12K hoger de BIN
SIF pogba ook al aardig de lucht in gegaan, en kan zomaar zijn dat het woensdag weer als een baksteen naar beneden gaat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb nu dit team (DIVISIE 2):
http://www.futhead.com/14/squads/10650400/
En mijn doel is dit:
http://www.futhead.com/14/squads/10650615/
Commentaar?Yaya Touré, Hazard, Aguero etc. zijn te duur.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................![]()
TOTS Raffael is wel erg goed. heb em spits gemaakt en hij doet het erg goed op die positie.
Alleen even kijken wie ik op RM ga zetten. Everton Ribiero of Volland![]()
quote:quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik had em voor 190k net bieden maar na een potje kan ik zeggen. Tering wat speelt tie brak. De up versie speelt veel beter. Dan maar weer verkopen voor 205k . Geen verlies op gemaakt danhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
PS? Voor hoeveel?quote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef StijnDa het volgende:
TOTS Susaeta gehaaldBen benieuwd met die 96 crossing.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Prima wingerquote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef StijnDa het volgende:
TOTS Susaeta gehaaldBen benieuwd met die 96 crossing.
![]()
![]()
rennen en crossen denkquote:![]()
baas benzema er naast ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja idd, met TOTS Gabi erachter is het ideaalquote:Op zondag 27 april 2014 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rennen en crossen denk![]()
baas benzema er naast ?Heb Wook in de spits.
![]()
Zo slecht is die opstelling toch ook niet.quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
Kalas speelt
Baker, Ginkel en Ake op de bank.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gewoon 50/50 starters. Azpi, Ivanovic en Matic zijn eigenlijk alleen echte basis spelers. Schurrle beetje half half net als Lampard. Salah speelt alleen omdat Hazard geblesseerd is laatste tijd.quote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo slecht is die opstelling toch ook niet.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rennen en crossen denk![]()
baas benzema er naast ?![]()
Kompany en Dani Alves op de lege plekken.![]()
Wat een tyfes streams zijn dat. Heeft iemand een goede stream voor me in DM?quote:
Fox kan echt aids krijgen. Ik betaal 25 per maand en dan krijg je dit![]()
ik wil ook.quote:Op zondag 27 april 2014 14:31 schreef wieisboos het volgende:
Fox kan echt aids krijgen. Ik betaal 25 per maand en dan krijg je dit![]()
CAstillion
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Degradatieteams hebben er zin in, Roda ook 1-0Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan had ik een andere smiley gebruiktquote:Op zondag 27 april 2014 14:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik werd al bang. Dacht even dat hij nog bij Heracles speelde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
golasooooooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sunderland gaat hard
Wickham is helemaal los de laatste 3 wedstrijden. Mooi dat dat kut Cardiff de PL uitgaat![]()
![]()
Keepers mogen niet duiken bij vrije trappen in AlmeloAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kolder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voelt het blijkbaar iets minder als weggegooid geldquote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef StijnDa het volgende:
Ik snap niet dat Ruiz elke keer weer basis staatMet Narsingh op de bank.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Narsingh kan er ook niet veel van hoorquote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Zoiets ja. Kijken of Liverpool weer zo goed start.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee volgens mij heeft city nog een wedstrijd minder met 9 punten achter (3 te spelen voor city, 2 voor liverpool) na deze ronde als liverpool wint.quote:Op zondag 27 april 2014 14:58 schreef R- het volgende:
Als Liverpool vandaag wint zijn ze dan champiions?![]()
Narsingh is niet de meest technische speler of degene met het meeste inzicht, maar hij werkt er wel hard voor en heeft zijn kwaliteitenquote:Op zondag 27 april 2014 15:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Narsingh kan er ook niet veel van hoorKomt altijd wel dreiging vanaf, waar Ruiz meestal onzichtbaar is en pas nuttig wordt als hij toevallig in scoringspositie komt
![]()
![]()
browser helemaal afsluiten en opnieuw opstartenquote:
gr gr
p.s. Thiago silva Uit-FormPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik kijk nu maar via een engelse..
Die heeft gewoon een stabiele stream die blijkbaar niet via foxsports.nl gaat..![]()
![]()
Bij mij werkt ie nu ookquote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef R- het volgende:
[..]
Raar, bij mij wel en ik kan eindelijk normaal zoekenWacht maar tot iedereen in de gaten hebt dat hij weer werkt, dan ligt het zoeken zo weer plat.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
huh doet t toch de hele dag al?quote:Op zondag 27 april 2014 15:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie nu ookWacht maar tot iedereen in de gaten hebt dat hij weer werkt, dan ligt het zoeken zo weer plat.
zeker vanaf 13:00Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zivkooo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me welquote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Bitterlemon het volgende:
Kun je op pc ook met een controller online spelen?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het was nodig om hem weer met beide voetjes op de grond te zetten schijnbaar. Viel meteen terug in arrogant en lui gedrag van wat ik zo hoorde. Bij Jong AJax voert hij ook geen fuck meer uit sinds hij bij het eerste zit.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk het ook, maar straks koop ik het spel en blijk ik opeens vast te zitten aan spelen met een toetsenbord.quote:
Ik kan er online in ieder geval niets over vinden.![]()
Over twee jaar speelt hij bij Ludogoretsquote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het was nodig om hem weer met beide voetjes op de grond te zetten schijnbaar. Viel meteen terug in arrogant en lui gedrag van wat ik zo hoorde. Bij Jong AJax voert hij ook geen fuck meer uit sinds hij bij het eerste zit.
NEK![]()
![]()
Bij jong Ajax speelde hij fucking goed afgelopen maandagquote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het was nodig om hem weer met beide voetjes op de grond te zetten schijnbaar. Viel meteen terug in arrogant en lui gedrag van wat ik zo hoorde. Bij Jong AJax voert hij ook geen fuck meer uit sinds hij bij het eerste zit.Rest klopt wel ja.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
RIP RodaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk maar naar je Chelsea.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Over twee jaar speelt hij bij Ludogorets
NEK![]()
Dat weet ik niet..heb alleen de Meleg hattrick gezien. Maar dat is dan een teken dat hij weer een beetje op de goede weg is.quote:Op zondag 27 april 2014 15:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij jong Ajax speelde hij fucking goed afgelopen maandagRest klopt wel ja.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
goed verdedigd psvAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat Frank de Boer liever spelers heeft die tegen zijn penis aanrijden.quote:
Je ziet het met Janssen, je ziet het met Kishna. Als ze een beetje arrogant doen zitten ze vast op de bank.![]()
#voetbalzonepostquote:Op zondag 27 april 2014 15:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Omdat Frank de Boer liever spelers heeft die tegen zijn penis aanrijden.
Je ziet het met Janssen, je ziet het met Kishna. Als ze een beetje arrogant doen zitten ze vast op de bank.
#FreeTrapz![]()
Ongelooflijk dat Chelsea
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gerrard verneukt de titel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Glijdt uit, waardoor Ba de bal overneemt, 20 meter doorloopt en binnentikt.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Glijdt uit, waardoor Ba de bal overneemt, 20 meter doorloopt en binnentikt.![]()
PSN: DePresident_![]()
dit weekend eigenlijk nog een BPL TOTS bekend gemaakt in een krant, of een ander ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanavond PFAquote:Op zondag 27 april 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
dit weekend eigenlijk nog een BPL TOTS bekend gemaakt in een krant, of een ander ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
is dat degene waar EA zich aan houdt? meestal is het een krant toch.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Terwijl het 1-1 staat. Glansrijke kampioenswedstrijd.quote:Op zondag 27 april 2014 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het slaapverwekkende rondspelen is begonnen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Doet wel pijn aan de oogjes ja. Leuk, dat kampioenschap. Verder snel vergeten dit seizoen.quote:
bij BPL hebben ze geen deal met een krant/tijdschrift maar baseren ze het voornamelijk daaropquote:Op zondag 27 april 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is dat degene waar EA zich aan houdt? meestal is het een krant toch.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
5-1 klop krijgen van Zwolle en dan kampioen van Nederland wordenquote:Op zondag 27 april 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doet wel pijn aan de oogjes ja. Leuk, dat kampioenschap. Verder snel vergeten dit seizoen.![]()
![]()
moet je nagaan hoe slecht de rest isquote:Op zondag 27 april 2014 16:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
5-1 klop krijgen van Zwolle en dan kampioen van Nederland worden
#FreeTrapz![]()
Ik schaam me er diep voor. Nederland staat bekend om een slechte voetbalcompetitie, zanger Rinus en Jo Bonten.quote:Op zondag 27 april 2014 16:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe slecht de rest is![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef StijnDa het volgende:
die gaat onder discard komen met een BPL TOTS er naastquote:
#FreeTrapz![]()
Corona
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Discard 73/74 silver ja?quote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die gaat onder discard komen met een BPL TOTS er naast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op deze manier kan ik er niet eens blij om worden eigenlijkquote:Op zondag 27 april 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doet wel pijn aan de oogjes ja. Leuk, dat kampioenschap. Verder snel vergeten dit seizoen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ben ook al vanaf minuut 1 Liverpool aan het kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op deze manier kan ik er niet eens blij om worden eigenlijkSoms heb ik even het schakelkanaal op.
Ik wil graag een team met TOTS Susaeta, Diego Costa, Reus en TOTS Perez, kan iemand helpen, ik kom er niet meer uit
watquote:heb alleen maar met silvers gespeeld uit de eredivisie daar stond hij niet in
#FreeTrapz![]()
Omdat hij niet erg opvalt (qua stats)quote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
watheb alleen maar met silvers gespeeld uit de eredivisie daar stond hij niet in
![]()
Beetje veeleisend.quote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef Revontulet het volgende:
Ik wil graag een team met TOTS Susaeta, Diego Costa, Reus en TOTS Perez, kan iemand helpen, ik kom er niet meer uit![]()
Opstelling en budget?quote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef Revontulet het volgende:
Ik wil graag een team met TOTS Susaeta, Diego Costa, Reus en TOTS Perez, kan iemand helpen, ik kom er niet meer uit![]()
had hij het nou echt over galleryplay
#FreeTrapz![]()
Opstelling maakt niet uit, budget zo rond de 100K, heb Reus en Susaeta al.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
IF Vilhena zou tof zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef Revontulet het volgende:
Ik wil graag een team met TOTS Susaeta, Diego Costa, Reus en TOTS Perez, kan iemand helpen, ik kom er niet meer uit
Isco - Ramos kan ook
of Iniesta-Piqué ofzohallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wij zijn ajax wij zijn de minst slechteAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Isco - Ramos kan ook
of Iniesta-Piqué ofzoDankjewel
Ik kwam tot dit.quote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef Revontulet het volgende:
Vergelijkbaar met team van Lind.![]()
Nou 3 punten uit bij PEC. Dat is in ieder geval weer een overwinning na die 3 nederlagenEn uitlopen op Vitesse
![]()
![]()
Toch die dekselse Ruiz weer he, maar goed dat die in de basis stondquote:Op zondag 27 april 2014 16:24 schreef StijnDa het volgende:
Nou 3 punten uit bij PEC. Dat is in ieder geval weer een overwinning na die 3 nederlagenEn uitlopen op Vitesse
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jij hebt niet gekeken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toch die dekselse Ruiz weer he, maar goed dat die in de basis stond![]()
Is Liverpool zwak vandaag of staat chelsea gewoon weer erg goed? Stug dat Suarez/Sturridge nog geen goal hebben gemaakt.![]()
Chelsea gaat dit gewoon winnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is ook een beetje een feestje voor die voorzitter van heracles, ik zie hem constant in beeld eigenlijk![]()
![]()
![]()
Gewoon weer 10 man achter de bal en hopen. Liverpool heeft steeds de bal maar doet er ook te weinig mee.quote:Op zondag 27 april 2014 16:37 schreef StijnDa het volgende:
Is Liverpool zwak vandaag of staat chelsea gewoon weer erg goed? Stug dat Suarez/Sturridge nog geen goal hebben gemaakt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog een verdediger erbij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gerrard gaat niet goed om met zijn kansen en schoten vandaagAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel prima assist hoorquote:Op zondag 27 april 2014 16:43 schreef Tim86 het volgende:
Gerrard gaat niet goed om met zijn kansen en schoten vandaag![]()
Je zal maar een seizoenskaarthouder zijn bij Chelsea... die begraaf je toch bij al die Atari spellen die ze laatst opgegraven hebben...![]()
![]()
Het is niet om aan te zien in de wedstrijden tegen sterke tegenstanders, maar Liverpool in vorm thuis op 0 houden is wel erg knapquote:Op zondag 27 april 2014 16:46 schreef Grandesco het volgende:
Je zal maar een seizoenskaarthouder zijn bij Chelsea... die begraaf je toch bij al die Atari spellen die ze laatst opgegraven hebben...![]()
![]()
Deze Chelsea counter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cahill speelt wel erg goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Resultaat voetbal, het is niet mooi en leuk om naar te kijken, maar je pakt er gewoon punten/prijzen mee.quote:Op zondag 27 april 2014 16:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is niet om aan te zien in de wedstrijden tegen sterke tegenstanders, maar Liverpool in vorm thuis op 0 houden is wel erg knapOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Af en toe Arsenal met 6-0 billie geven, primaquote:Op zondag 27 april 2014 16:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Resultaat voetbal, het is niet mooi en leuk om naar te kijken, maar je pakt er gewoon punten/prijzen mee.![]()
![]()
Scheelt wel dat spelmaker Hazard al een tijdje afwezig isquote:Op zondag 27 april 2014 16:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Resultaat voetbal, het is niet mooi en leuk om naar te kijken, maar je pakt er gewoon punten/prijzen mee.![]()
Mooi spel tegen de kleine clubjes, ingraven tegen de grote. Ik heb er ergens wel respect voor als je zo echt resultaat boekt![]()
![]()
billie geven? Dat klinkt pas gayquote:Op zondag 27 april 2014 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Af en toe Arsenal met 6-0 billie geven, prima![]()
Ja lekkerquote:Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
billie geven? Dat klinkt pas gay![]()
![]()
Vond het in ieder geval heerlijk toen Inter in 2010 Barcelona uitschakelde op zo'n manier. Met 10 man inclusief Sneijder en Eto'o op eigen helft.quote:Op zondag 27 april 2014 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Scheelt wel dat spelmaker Hazard al een tijdje afwezig is![]()
Mooi spel tegen de kleine clubjes, ingraven tegen de grote. Ik heb er ergens wel respect voor als je zo echt resultaat boektOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
vieze troll die aspas'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha Mavertje, al jouw favoriete teams gaan ten onder tegen Chelsea. PSG en nu Liverpool.quote:
En dan verliest Barca ook nog alles
Gelukkig Feyenoord vandaag 5-2 gewonnen, dat maakt wat goed![]()
![]()
Feyenoord was wel gewoon goed vandaagquote:Op zondag 27 april 2014 16:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha Mavertje, al jouw favoriete teams gaan ten onder tegen Chelsea. PSG en nu Liverpool.
En dan verliest Barca ook nog alles
Gelukkig Feyenoord vandaag 5-2 gewonnen, dat maakt wat goed![]()
![]()
Bij gelijkspel qua punten in de Premier League. Onderling resultaat of doelsaldo?
edit; ah doelsaldo volgens commentator.![]()
Doelsaldo.quote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef StijnDa het volgende:
Bij gelijkspel qua punten in de Premier League. Onderling resultaat of doelsaldo?
Dit is leuk voor Chelsea maar ik zie liever Liverpool kampioen worden dan City![]()
![]()
city dik favoriet dus nuquote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef StijnDa het volgende:
edit; ah doelsaldo volgens commentator.hoe alles ff omdraait nog
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
City heeft wel nog 4 wedstrijden te gaan hè ipv 2. Dat zijn wel risico's. Ik zou niet zeggen dik favorietquote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
city dik favoriet dus nuhoe alles ff omdraait nog
Maar wel retespannend ja![]()
![]()
Schwarzer goed gespeeld, toch knap hoe hij zich nu manifesteert na die slechte pot eerder.
Kalas ook wel een aardig debuut in de basis![]()
![]()
Everton - City staat ook nog op het programma
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Cahill geen TOTS had was het wel een zekerheidje deze week imo. Vond hem echt heel goed. Vooral in die laatste 20 minuten was hij echt degene die overal tussen zat.quote:Op zondag 27 april 2014 17:04 schreef ThadCastle het volgende:
Schwarzer goed gespeeld, toch knap hoe hij zich nu manifesteert na die slechte pot eerder.
Kalas ook wel een aardig debuut in de basisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij verdient eigenlijk ook een TOTS BPL, echt een super seizoen heeft hij.quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Cahill geen TOTS had was het wel een zekerheidje deze week imo. Vond hem echt heel goed. Vooral in die laatste 20 minuten was hij echt degene die overal tussen zat.
Chelsea in de PL nu dus 2x van Liverpool en City gewonnen. Jammer dat ze het dan verneuken tegen de mindere goden![]()
![]()
Hmmm mooi veilig nu
volgend jaar dus gelukkig weer een jaartje Eredivisie, ik moet er niet aan denken dat we in de JL spelen tegen clubs als Jong ajax etc...
Wel weer typerend deze wedstrijd voor redelijk veel andere wedstrijden..
2-0 voor en dan alsnog weer weggeven.. dat is zoooo vaak gebeurd
Als we die punten hadden gepakt hadden we zelfs gewoon EL playoffs gehad xD
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 27-04-2014 17:12:38 ]![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Maver24 het volgende:
Wat denken jullie. Gaat Roda degraderen ?![]()
![]()
Het zou wel goddelijk zijn als City nu gewoon even 0-4 klop krijgt.
Ja. En dan pis ik in hun grafquote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Maver24 het volgende:
Wat denken jullie. Gaat Roda degraderen ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tuurlijk, volgende week pakken wij de laatste 3 puntjes van ons seizoenquote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Maver24 het volgende:
Wat denken jullie. Gaat Roda degraderen ?
en gaat Roda lekker naar de JL![]()
![]()
SIF Stokes (2 goals + pen goal)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Paar jaar terug moest Roda tegen feyenoord in de kuip en wij gingen wel even winnen. toen won Roda met 0-2 bij ons waren ze niet gedegradeerdquote:Op zondag 27 april 2014 17:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tuurlijk, volgende week pakken wij de laatste 3 puntjes van ons seizoen
en gaat Roda lekker naar de JL![]()
Dat zit er dus al niet meer inquote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
Het zou wel goddelijk zijn als City nu gewoon even 0-4 klop krijgt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee die zullen wel weer alle geluk van de wereld hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Maver24 het volgende:
Wat denken jullie. Gaat Roda degraderen ?![]()
daarbei aardbeiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maver zekerquote:Op zondag 27 april 2014 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Maver of Grandesco?![]()
![]()
Wat een volk is het ook.quote:Op zondag 27 april 2014 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Maver of Grandesco?
Ik was het zeker niet met al die tweets. Zo heet ik niet eens maar dat weten ook wel
Ik hou me alleen bezig met Feyenoord en de rest kan niet me niet veel schelen![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 17:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik was het zeker niet met al die tweets. Zo heet ik niet eens maar dat weten ook wel
Ik hou me alleen bezig met Feyenoord en de rest kan niet me niet veel schelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan die topic niet meer vinden op het EA forum met die 4 tots leagues predictions met die plaatjes. Tim, jij had em opgezocht voor mij deze week maar ik weet het niet meer![]()
zijn al drie keer goed weggekomen hopelijk dit seizoen niet, en iedereen heeft het moeilijk in de adelaarshorst..quote:Op zondag 27 april 2014 17:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Paar jaar terug moest Roda tegen feyenoord in de kuip en wij gingen wel even winnen. toen won Roda met 0-2 bij ons waren ze niet gedegradeerd
verwacht niet veel weerstand, al moeten ze natuurlijk wel
zullen wel flink op de aanval gaan spelen, maja eagles is wel snel in counters dus..
Daarnaast moeten wij nog wel drie puntjes pakken, dan doorbreken we de 40 punten grens en komen we hopelijk boven pec (verwacht dat twente wint)![]()
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2830303.pagequote:Op zondag 27 april 2014 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan die topic niet meer vinden op het EA forum met die 4 tots leagues predictions met die plaatjes. Tim, jij had em opgezocht voor mij deze week maar ik weet het niet meer
Nog een aparte voor Bundesliga op basis van kicker
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2831485.pageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
strootman geloof ik eigenlijk niet zo.quote:Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2830303.page
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2831485.pageverder komen er wel wat leuke kaarten bij
#FreeTrapz![]()
Thanksquote:Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2831485.page,
![]()
0-1 Atleti..titel komt dichterbijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is die 2e link al echt de definitieve van Kicker ?quote:Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2831485.page![]()
Of je leest gewoon de openingspostquote:Op zondag 27 april 2014 17:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is die 2e link al echt de definitieve van Kicker ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog een keertje lezen dan. Zo lang is de tekst niet.quote:Op zondag 27 april 2014 17:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er over heen lees, zit voetballen te kijkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aah ok, ik snap hetZou wel jammer vinden als Ramos er niet in gaat zitten of Dante
Muller CF is wel erg tof maar heeft hij niet gewoon RM gespeeld het hele seizoen en kroos als Spits jah?![]()
Robben is de RM eigenlijk..zou wel gek zijn om 2 Bayern spelers op die positie te releasen. Maar Muller speelde echt overal..wel veel RM, maar ook centraal en zelfs een paar keer op links. Heeft wel meer op rechts gespeeld dan centraal.quote:Op zondag 27 april 2014 17:45 schreef Maver24 het volgende:
Aah ok, ik snap hetZou wel jammer vinden als Ramos er niet in gaat zitten of Dante
Muller CF is wel erg tof maar heeft hij niet gewoon RM gespeeld het hele seizoen ?
Kroos als spits is een foutje. Moet CM/CAM zijn. Die hoort wmb ook niet in dat team thuis met 27 wedstrijden, 2 goals en 4 assists.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vormer twee goals+assist. Lijkt me dat hij dan een IF krijgt ipv Vilhena?quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wat een fenomeen is yaya toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 goal en 2 assists had hij.quote:Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vormer twee goals+assist. Lijkt me dat hij dan een IF krijgt ipv Vilhena?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toure wordt echt flink ondergewaardeerdBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Door wie?quote:Op zondag 27 april 2014 17:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Toure wordt echt flink ondergewaardeerd![]()
Oh my bad, ik heb verkeerd gelezen.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Critici en het grote publiek. Door mezelf ook wel denk ik, want als ik een lijst van top10 beste spelers moet opnoemen zal ik hem denk ik als eerst vergeten om te noemen.quote:
Maar hij is echt belachelijk goed.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Toure en Vidal zouden altijd in mijn favoriete teams staan op het middenveld. Al een jaar of drie trouwens.quote:Op zondag 27 april 2014 17:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Critici en het grote publiek. Door mezelf ook wel denk ik, want als ik een lijst van top10 beste spelers moet opnoemen zal ik hem denk ik als eerst vergeten om te noemen.
Maar hij is echt belachelijk goed.![]()
En daarvan heel veel mooie ook nog ipv intikkers of afvallende ballen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:56 schreef DutchSL het volgende:
Toure gaat gewoon de 20 goals halen als middenvelderBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Messi, Ronaldo, Ibra, Ribery, Robben, Toure, Suarez, Hazard, Lahm, Neuer
Als ik zo 10 namen moet noemen. Wel een beetje weinig verdedigers
Op basis van de afgelopen 2 seizoenen ongeveer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind Ribery en Hazard daar eigenlijk niet in passen. Ik vind Ribery sowieso zwaar overgewaardeerd eigenlijk. Verdedigers weet ik eigenlijk ook niet, kom ik toch op Ramos en T Silva uit denk ik.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kompanyquote:Op zondag 27 april 2014 18:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind Ribery en Hazard daar eigenlijk niet in passen. Ik vind Ribery sowieso zwaar overgewaardeerd eigenlijk. Verdedigers weet ik eigenlijk ook niet, kom ik toch op Ramos en T Silva uit denk ik.![]()
Maver, Serie A tots prediction: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2823662.page
Maar die hangt straks wel van La Gazetta af.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tevez en Higuainquote:Op zondag 27 april 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Maar die hangt straks wel van La Gazetta af.![]()
![]()
Waar is Totti?quote:Op zondag 27 april 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Maar die hangt straks wel van La Gazetta af.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Een half seizoen missen door een blessure helpt niet echt..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |