quote:Op zondag 27 april 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die acteert nog als ze thee drinkt
[ afbeelding ]
Ahhquote:Op zondag 27 april 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
Weer een nieuwe aanwinst in huize vogelvreugde...er is een ei uitgekomen bij de kanarie van mijn moeder. Het is net een alien
Hell And Back.. ?quote:Op zondag 27 april 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dank je. Nu die ander nog, kan het zijn dat het iets is met going back to...
Ik weet het niet en ik kan er niet tegen. Het was wel een bekende in ieder geval.
Expres?quote:Op zondag 27 april 2014 12:12 schreef arjan1112 het volgende:
het mooiste is als ajax vandaag expres verliest en volgende week 0-0 speelt
Ik heb niets met voetbal maar vind WK enzo juist wel leuk. Ga ik ook weer oranje vlaggetjes aan mijn huis hangen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zet de tv niet eens meer aan zo de komende maanden. Het zal weer erger dan ooit worden.
Ik ga liever de atoomschuilkelder in dan die onzin te moeten trotseren.quote:Op zondag 27 april 2014 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets met voetbal maar vind WK enzo juist wel leuk. Ga ik ook weer oranje vlaggetjes aan mijn huis hangen.
Ik vind het wel gezellig. Ik woon echt in een tokkiestraat en dan is de hele straat oranje. Een buurman van veel verderop hangt ze voor iedereen op. Lekker saamhorig.quote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga liever de atoomschuilkelder in dan die onzin te moeten trotseren.
Ik vind het zo ontzettend stom gedoe.
Het is wel samenhorig nadat zo ongeveer alle zuilen zijn verdwenen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. Ik woon echt in een tokkiestraat en dan is de hele straat oranje. Een buurman van veel verderop hangt ze voor iedereen op. Lekker saamhorig.
Topwijf.quote:Op zondag 27 april 2014 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets met voetbal maar vind WK enzo juist wel leuk. Ga ik ook weer oranje vlaggetjes aan mijn huis hangen.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga liever de atoomschuilkelder in dan die onzin te moeten trotseren.
Ik vind het zo ontzettend stom gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |