quote:Op zondag 27 april 2014 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Docu? Ik dacht echt dat het zo heette. Maar misschien ben ik in de war met die youtube dan.
2 docu's over Irak geloof ik in ieder geval. Beiden vond ik heftig.
Back to the future.quote:Op zondag 27 april 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dank je. Nu die ander nog, kan het zijn dat het iets is met going back to...
Ik weet het niet en ik kan er niet tegen. Het was wel een bekende in ieder geval.
Als het Irak is dan is het waarschijnlijk over Fallujah.quote:Op zondag 27 april 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dank je. Nu die ander nog, kan het zijn dat het iets is met going back to...
Ik weet het niet en ik kan er niet tegen. Het was wel een bekende in ieder geval.
Ik vond het zo heftig om te zien hoe ze als jongetjes weg gingen, afscheid van familie enzo en hoe ze terug kwamen. Ze geloofden niet meer in de wereld.quote:Op zondag 27 april 2014 02:17 schreef YokiKater het volgende:
Restrepo is echt de hardste moderne oorlog docu die je maar voor je kiezen kan krijgen, 100% realistisch en zoals het is.. prima docu, oorlog is niet leuk.
quote:
Nope.quote:Op zondag 27 april 2014 02:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het Irak is dan is het waarschijnlijk over Fallujah.
Geniaal.quote:
I know.. oorlog is niet leuk.quote:Op zondag 27 april 2014 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het zo heftig om te zien hoe ze als jongetjes weg gingen, afscheid van familie enzo en hoe ze terug kwamen. Ze geloofden niet meer in de wereld.
Ik heb Jan Peter Pannenkoek gemist dus ik weet niet of hij een waardige vervanger was.quote:Op zondag 27 april 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is nou echte humor, een inspiratiebron voor Pieter Jan zelfs.
Tegenwoordig hebben we Peter Pannekoek voor dit.quote:Op zondag 27 april 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is nou echte humor, een inspiratiebron voor Pieter Jan zelfs.
Ik heb hem ergens op schijf, geen idee waar. Anders wist ik de andere titel ook wel.quote:Op zondag 27 april 2014 02:28 schreef Specularium het volgende:
Ik kan geen lekkere bron vinden voor dat Restrepo, jongens.
The Rzhev - Soviet Storm. Nergens zie ik deze veldslag tegen komen in onze (alsook .ru) historie boekjes, Is wel een belangrijke en gruwelijke.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 02:31 schreef Specularium het volgende:
Rambo 3 gaat ook over Afghanistan. aalistan.
Als Sylvana de eerste is die er op mag is het goed.quote:Op zondag 27 april 2014 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de elektrische stoel bedoelde ik natuurlijk.
Zou d'r kapsel van opknappen.quote:Op zondag 27 april 2014 02:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Als Sylvana de eerste is die er op mag is het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |