Spikes.quote:Op zondag 27 april 2014 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou d'r kapsel van opknappen.

De rest van de wereld knapt ook op dan.quote:

Win win situatie.quote:Op zondag 27 april 2014 02:39 schreef OProg het volgende:
[..]
De rest van de wereld knapt ook op dan.

Mopperkont.quote:Op zondag 27 april 2014 02:39 schreef OProg het volgende:
[..]
De rest van de wereld knapt ook op dan.

Daarom kijk ik ook DWDD, om te kunnen schelden.quote:

grimmshow?quote:

Zonder topic hadden ze nog maar 23 kijkers.quote:Op zondag 27 april 2014 02:42 schreef OProg het volgende:
DWDD, het is 90% van de tijd ook echt AIDS in de meest pure vorm heden ten dagen,

Topic is de enige reden dat ik kijk. Beetje digitaal zeiken. Verder kut.quote:Op zondag 27 april 2014 02:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder topic hadden ze nog maar 23 kijkers.

die acteert nog als ze thee drinktquote:Op zondag 27 april 2014 02:46 schreef OProg het volgende:
Toch moet ik eerlijk zeggen dat als ik Halina wel eens zie zitten ik concludeer dat ze te doen is.

Hier gaan 5 stoplichten op rood.Nee dus.quote:Op zondag 27 april 2014 02:46 schreef OProg het volgende:
Toch moet ik eerlijk zeggen dat als ik Halina wel eens zie zitten ik concludeer dat ze te doen is.

Deze was echt heel erg slecht.quote:Op zondag 27 april 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die acteert nog als ze thee drinkt
[ afbeelding ]

Na veel alcohol zou dat kunnen.quote:Op zondag 27 april 2014 02:46 schreef OProg het volgende:

Dan kan je hem prima her en der in prikken.quote:

40-45 kilo.quote:Op zondag 27 april 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 27 april 2014 07:54 schreef arjan1112 het volgende:
sinds wanneer heeft iedereen admin rechten ??
alle users zijn rood

quote:Op zondag 27 april 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
 wat een foto
 wat een foto

Ahhquote:Op zondag 27 april 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
Weer een nieuwe aanwinst in huize vogelvreugde...er is een ei uitgekomen bij de kanarie van mijn moeder. Het is net een alien

____
 ____

Hell And Back.. ?quote:Op zondag 27 april 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dank je. Nu die ander nog, kan het zijn dat het iets is met going back to...
Ik weet het niet en ik kan er niet tegen. Het was wel een bekende in ieder geval.

Expres?quote:Op zondag 27 april 2014 12:12 schreef arjan1112 het volgende:
het mooiste is als ajax vandaag expres verliest en volgende week 0-0 speelt

Ik heb niets met voetbal maar vind WK enzo juist wel leuk. Ga ik ook weer oranje vlaggetjes aan mijn huis hangen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zet de tv niet eens meer aan zo de komende maanden. Het zal weer erger dan ooit worden.

Ik ga liever de atoomschuilkelder in dan die onzin te moeten trotseren.quote:Op zondag 27 april 2014 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets met voetbal maar vind WK enzo juist wel leuk. Ga ik ook weer oranje vlaggetjes aan mijn huis hangen.

Ik vind het wel gezellig. Ik woon echt in een tokkiestraat en dan is de hele straat oranje. Een buurman van veel verderop hangt ze voor iedereen op. Lekker saamhorig.quote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga liever de atoomschuilkelder in dan die onzin te moeten trotseren.
Ik vind het zo ontzettend stom gedoe.

Het is wel samenhorig nadat zo ongeveer alle zuilen zijn verdwenen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. Ik woon echt in een tokkiestraat en dan is de hele straat oranje. Een buurman van veel verderop hangt ze voor iedereen op. Lekker saamhorig.

Topwijf.quote:Op zondag 27 april 2014 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets met voetbal maar vind WK enzo juist wel leuk. Ga ik ook weer oranje vlaggetjes aan mijn huis hangen.

quote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga liever de atoomschuilkelder in dan die onzin te moeten trotseren.
Ik vind het zo ontzettend stom gedoe.
 same here
 same here

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |