Ja, ik mag niet klagen. Al heb ik wel de les geleerd vooraf een locatie af te spreken i.p.v. 45 minuten proberen elkaar te bellen/appen. En nee, ondanks dat ik wel wat geprobeerd hen nog steeds geen duidelijkheid helaasquote:
Wat heb je geprobeerd dan?quote:Op zondag 27 april 2014 00:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik mag niet klagen. Al heb ik wel de les geleerd vooraf een locatie af te spreken i.p.v. 45 minuten proberen elkaar te bellen/appen. En nee, ondanks dat ik wel wat geprobeerd hen nog steeds geen duidelijkheid helaas
Eerst wat (tactisch) informeren, maar naarmate het bier begon te werken ging dat directer. Ik heb volgens mij wel duidelijk gezegd hoe ik over haar denk. Ik kreeg geen afwijzing, maar het is ook niet zo dat ze me in mijn armen sprong om me te zoenen.quote:
Wat was haar reactie dan?quote:Op zondag 27 april 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Eerst wat (tactisch) informeren, maar naarmate het bier begon te werken ging dat directer. Ik heb volgens mij wel duidelijk gezegd hoe ik over haar denk. Ik kreeg geen afwijzing, maar het is ook niet zo dat ze me in mijn armen sprong om me te zoenen.
Je crush toch?quote:Op zondag 27 april 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Eerst wat (tactisch) informeren, maar naarmate het bier begon te werken ging dat directer. Ik heb volgens mij wel duidelijk gezegd hoe ik over haar denk. Ik kreeg geen afwijzing, maar het is ook niet zo dat ze me in mijn armen sprong om me te zoenen.
Ze praatte er wat overheen, om daarna een heel verhaal te houden over dat het zo leuk was om elkaar morgen alweer te zien. Ja, wat ik daar nu mee moet?quote:
Hmmm. Beetje lame van haar om zo te reageren.quote:Op zondag 27 april 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ze praatte er wat overheen, om daarna een heel verhaal te houden over dat het zo leuk was om elkaar morgen alweer te zien. Ja, wat ik daar nu mee moet?
@fax : ja
Heb je haar nou al proberen te zoenen?quote:Op zondag 27 april 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ze praatte er wat overheen, om daarna een heel verhaal te houden over dat het zo leuk was om elkaar morgen alweer te zien. Ja, wat ik daar nu mee moet?
M'n brownies zijn niet gerezen ofzo, dus niet zo droog als de vorige keer denk ikquote:Op zondag 27 april 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Beetje lame van haar om zo te reageren.
Wanneer kom je ze brengen?quote:Op zondag 27 april 2014 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n brownies zijn niet gerezen ofzo, dus niet zo droog als de vorige keer denk ik![]()
(Toen had ik er bakpoeder bij gedaanNiet zo slim)
Wat heb je precies gezegd dan?quote:Op zondag 27 april 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat het zo gaat, al ben ik nu duidelijker geweest dan donderdag. Het is dat ik weet dat ze erg terughoudend is. Maar ze vond het dan wel weer prima dat ik haar aan het eind van de avond een (nek)massage gegeven heb en een groot deel van de avond mijn arm om haar heen had.quote:Op zondag 27 april 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Beetje lame van haar om zo te reageren.
Friendzone.quote:Op zondag 27 april 2014 00:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat het zo gaat, al ben ik nu duidelijker geweest dan donderdag. Het is dat ik weet dat ze erg terughoudend is. Maar ze vond het dan wel weer prima dat ik haar aan het eind van de avond een (nek)massage gegeven heb en een groot deel van de avond mijn arm om haar heen had.
Aparte reactie.quote:Op zondag 27 april 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
ik vind het wat geforceerd klinken eigenlijk. niet op een natuurlijke ongedwongen manier.quote:Op zondag 27 april 2014 00:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat het zo gaat, al ben ik nu duidelijker geweest dan donderdag. Het is dat ik weet dat ze erg terughoudend is. Maar ze vond het dan wel weer prima dat ik haar aan het eind van de avond een (nek)massage gegeven heb en een groot deel van de avond mijn arm om haar heen had.
De precieze bewoordingen weet ik niet meer, maar ik heb haar op de vrouw af gevraagd wat ze van afgelopen donderdag vond, hoe ze de toekomst voor zich zag en of ze zin had in een vervolgdate.quote:
Ik vrees ervoor ja.quote:
Ik zou afstand nemen. Inmiddels de 4-5e keer nu dacht ik.quote:Op zondag 27 april 2014 00:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik vind het wat geforceerd klinken eigenlijk. niet op een natuurlijke ongedwongen manier.
Nee, ik ga met m'n moeder weg.quote:Op zondag 27 april 2014 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom ze maar halenMorgen
En dan rijden we door naar Walibi
Ik trakteer dan
ik zei het nog.quote:Op zondag 27 april 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
De precieze bewoordingen weet ik niet meer, maar ik heb haar op de vrouw af gevraagd wat ze van afgelopen donderdag vond, hoe ze de toekomst voor zich zag en of ze zin had in een vervolgdate.
[..]
Ik vrees ervoor ja.
Lulhannes.quote:Op zondag 27 april 2014 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neem d'r mee. Kan ze m'n huis schoonmaken terwijl wij naar Walibi gaan
Brownies tochquote:Op zondag 27 april 2014 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Lulhannes.Denken dat ik jou verkies boven m'n moeder.
Jouw liefde is alleen voor m'n brownies?quote:Op zondag 27 april 2014 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Lulhannes.Denken dat ik jou verkies boven m'n moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |