Zo lang heb ik niet geluisterdquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verschil is dat Katy niet vals zingt ( vals is wat anders dan een stem niet mooi vinden ) en rebecca zingt wel vals én haar stem is lelijk.
Dit is overigens een feit.
Ik moest een beetje huilen van binnenquote:
Ja, een Nederlandse tekst kan me enorm raken. Ken je Ik Denk Nooit Meer Aan Jou van Tröckener Kecks? Die raakt me echt hard.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Nederlands een geniale taal. Maar de meeste artiesten vergallen het.
Jou hard rakenquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, een Nederlandse tekst kan me enorm raken. Ken je Ik Denk Nooit Meer Aan Jou van Tröckener Kecks? Die raakt me echt hard.
Even luisteren hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, een Nederlandse tekst kan me enorm raken. Ken je Ik Denk Nooit Meer Aan Jou van Tröckener Kecks? Die raakt me echt hard.
Klopt, ik was te gehaast.quote:
Ze vertelde dit pas achteraf heb ik begrepen. Niet om het te verkopen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:48 schreef perro. het volgende:
ik geloofde dat mens niet met dat nummer. ik had bijna het gevoel dat ze haar ouders dankbaar was anders was dat nummer etc er nooit gekomen.
is alleen wat harteloos om hardop te zeggen. maar ok.
Tegen de muur, zulke mensen.quote:
dat snap ik, daarom zei ik ook bijna.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze vertelde dit pas achteraf heb ik begrepen. Niet om het te verkopen.
Zucht ...quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Deze is ook mooi
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:50 schreef perro. het volgende:
[..]
dat snap ik, daarom zei ik ook bijna.
maar ik geloofde haar niet, iets in haar houding of zo.
Vaak valt dit soort artiesten wel snel door de mand lijkt me. Omdat het gespeeld is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:48 schreef perro. het volgende:
ik geloofde dat mens niet met dat nummer. ik had bijna het gevoel dat ze haar ouders dankbaar was anders was dat nummer etc er nooit gekomen.
is alleen wat harteloos om hardop te zeggen. maar ok.
Whehehehe.quote:
wie weet gaat ie ook wel dood op zijn 27e. nog even geduld dus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Deze is ook mooi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |