Daar kan die deur toch niks aan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind het veel erger dat ze niet in het midden voor de deur staan en dat de deur niet het midden van de foto is.
#genietenquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:21 schreef Sauslepel het volgende:
#koningsdag #nomakeup #iamtheking #gezelligmetdekids
Welke horizon? Ik zie alleen maar een deur.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:17 schreef TC03 het volgende:
Wat valt op? Het zijn slechte foto's. De horizon is scheef
Bij zo'n portret moet je de camera gewoon recht houden. Dat is niet bekrompen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke horizon? Ik zie alleen maar een deur.
En het is erg bekrompen om te denken dat de horizon perfect horizontaal op een foto moet staan.
Koninklijk geheim.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:26 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
hahaha, ik zeg ik zie het maar zeg he niet.
Dan hadden ze de vogelpoep op het stoepje wel weggehaald.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:27 schreef hoas het volgende:
Die achtergrond is er gewoon later bij geshopt
Heeft hier toch al een aantal kloontjes rondzwerven?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zal, tot mijn grote verdriet, naar alle waarschijnlijkheid niet meer wederkeren
Ik weet van niets, dus ik zou zeggen: vertel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Heeft hier toch al een aantal kloontjes rondzwerven?
Ik heb geen harde bewijzen, maar het zou me niet verbazen. Die ene user met zo'n soort mudkip als UI wordt vaak aangewezen als kloontjequote:Op zaterdag 26 april 2014 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet van niets, dus ik zou zeggen: vertel.
Ook het eerste wat ik dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:34 schreef very het volgende:
Terechte klacht.
Tevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
godver dat dacht ik ookquote:
Die linker heeft de kop van Willy geërfd, de middelste van Max en rechts is een combinatie van de twee.quote:
Professionals die ongevraagd en gratis al hun kunde op welk gebied dan ook delen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:57 schreef ADQ het volgende:
Slechte fotograaf. Dit is duidelijk geforceerde fotografie. Stel ze op hun gemak, maak een paar fotos met aanwijzingen, en dan zeg je dat je klaar bent.
Ze ontspannen, en je ramt er snel 10 fotos uit. Die 10 zijn de enige waar je naar hoeft te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |