Juistquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is geen doel op zich om topics aan te maken.
"Ik heb in mijn hele leven nog nooit met iets gefaald."quote:
klopt en als zelfs ik het kanquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet wel erg herkenbaar voor je zijn, dit verhaal.
Maak je keuzen man.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
"Ik heb in mijn hele leven nog nooit met iets gefaald."
- Roadtrip NieuweNier.
Begin eerst maar eens met het minderen in het verkwisten van onze kostbare zuurstof.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je me niets weg wilt hebben, en het is lief dat je dat benadrukt.
Ik denk echter dat als ik nu door blijf gaan, ik bagger blijf posten. Het is ff nodig om te stoppen, en dan daadwerkelijk met een goed topic terug te komen. Niet gewoon topics aanmaken om het aanmaken van topics, zoals ik nu doe...
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort vorm van sadomasochisme is. Bepaalde mensen vinden het heerlijk om verbaal vernedert te worden.
Bij gebrek aan iemand die dat direct doet, zoekt hij zijn toevlucht tot een internet forum. Ik vermoed dat het zoiets is, kan er naast zitten natuurlijk.
Jeetje, Frank maakt op de zaterdagavond een dt-foutje.quote:
Zelfs dronken in pyjama om vier uur 's nachts maak ik geen dt-fouten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, Frank maakt op de zaterdagavond een dt-foutje.
Tja, je hebt altijd baas boven baas natuurlijk, ik maak helaas weleens een foutje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Zelfs dronken in pyjama om vier uur 's nachts maak ik geen dt-fouten.
Hoogmoed komdt voor de val.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
hjbquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |