die dictatoriale trekjes zitten in het bloed.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dat Maxima wel heel erg enthousiast d'r rechter arm op steekt.
Haar pa heeft dat ook, dus het zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die ene (oudste geloof ik) is trouwens wel wat opgedroogd, het was vroeger altijd net of ze het syndroom van down had.
Jij denkt aan de Hitler groet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dat Maxima wel heel erg enthousiast d'r rechter arm op steekt.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die ene (oudste geloof ik) is trouwens wel wat opgedroogd, het was vroeger altijd net of ze het symdroom van down had.
Het kan ook niet anders dat er enige vorm van degeneratie in die inteeltlijnen zit van de koninklijke families in Europa.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die ene (oudste geloof ik) is trouwens wel wat opgedroogd, het was vroeger altijd net of ze het symdroom van down had.
Nee, zoals m'n buurman altijd zwaait naar passerende buschauffeurs.quote:
Serieus zeg je dat nu over een kind? Schaam je.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die ene (oudste geloof ik) is trouwens wel wat opgedroogd, het was vroeger altijd net of ze het syndroom van down had.
ik zal kijken of ik het plaatje van de kroning nog kan vinden ....quote:
Die dat ze dat SS uniform aan heeft?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik zal kijken of ik het plaatje van de kroning nog kan vinden ....
Pedo alert.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:33 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik vind het 3 lekkere kinderen dat ze nog maar lekker lang kinderen mogen blijven.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dat ze dat SS uniform aan heeft?
Hitler groet en duidelijk illuminatie driehoek. Wordt serieuze zaak zo.quote:
quote:
Uh huh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:35 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Tuurlijk mannetje. Zegt meer over jouw als over mij.
Uhm nee, meer over jou.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:35 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Tuurlijk mannetje. Zegt meer over jouw als over mij.
ik verheug me nu al op LuckyTV van maandag.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:35 schreef Chai het volgende:
Die ene burgemeester ging Maximas kont betasten :S
Kinderbescherming op de hoogte gesteld.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:37 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ik heb zelf een dochter met je pedo mafkees.
Idioot.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee, meer over jou.
Lekkere kinderen?
Heel dubieuze woordkeuze
Totale mafkees.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kinderbescherming op de hoogte gesteld.
Pedo's die kinderen hebbenquote:
Zal jou even aangeven met je pedo gedachtes idioot.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pedo's die kinderen hebben. Je praat het zeker ook nog goed voor jezelf?
Projecteer je tekortkomingen niet op een ander joh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:39 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Zal jou even aangeven met je pedo gedachtes idioot.
Ik vind dit toch echt een rare opmerking dan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:37 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ik heb zelf een dochter met je pedo mafkees.
quote:
We hebben je ip even door de scan gehaald en klik de Martijn-website maar weg hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:39 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Zal jou even aangeven met je pedo gedachtes idioot.
Hij vind z'n dochter ook vast lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:40 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik vind dit toch echt een rare opmerking dan.
[..]
Het is algemeen bekend dat pedofoben zelf stiekeme kinderverkrachters zijn die kinderen in hun kelder gevangen houden. Ik zal hun IP-adressen doorgeven aan de Nationale Recherche.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:41 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Echt he. Iemand beschuldigenuit het niets en dan ook nog denken dat je gelijk hebt kankerlijer.
De Baron?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:42 schreef Twiitch het volgende:
Die oudste doet me nog steeds denken aan die ene slechterik uit bassie en adriaan
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:41 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Echt he. Iemand beschuldigenuit het niets en dan ook nog denken dat je gelijk hebt kankerlijer.
Tegenwoordig valt het wel mee, maar dat was inderdaad altijd een ramp. Bepaalde families stierven ook uit en de kinnebak van de Habsburgers is misschien wel het bekendste voorbeeld van de gevolgen van de inteelt binnen adellijke families.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het kan ook niet anders dat er enige vorm van degeneratie in die inteeltlijnen zit van de koninklijke families in Europa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |