die dictatoriale trekjes zitten in het bloed.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dat Maxima wel heel erg enthousiast d'r rechter arm op steekt.
Haar pa heeft dat ook, dus het zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die ene (oudste geloof ik) is trouwens wel wat opgedroogd, het was vroeger altijd net of ze het syndroom van down had.
Jij denkt aan de Hitler groet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dat Maxima wel heel erg enthousiast d'r rechter arm op steekt.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die ene (oudste geloof ik) is trouwens wel wat opgedroogd, het was vroeger altijd net of ze het symdroom van down had.
Het kan ook niet anders dat er enige vorm van degeneratie in die inteeltlijnen zit van de koninklijke families in Europa.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die ene (oudste geloof ik) is trouwens wel wat opgedroogd, het was vroeger altijd net of ze het symdroom van down had.
Nee, zoals m'n buurman altijd zwaait naar passerende buschauffeurs.quote:
Serieus zeg je dat nu over een kind? Schaam je.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die ene (oudste geloof ik) is trouwens wel wat opgedroogd, het was vroeger altijd net of ze het syndroom van down had.
ik zal kijken of ik het plaatje van de kroning nog kan vinden ....quote:
Die dat ze dat SS uniform aan heeft?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik zal kijken of ik het plaatje van de kroning nog kan vinden ....
Pedo alert.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:33 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik vind het 3 lekkere kinderen dat ze nog maar lekker lang kinderen mogen blijven.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dat ze dat SS uniform aan heeft?
Hitler groet en duidelijk illuminatie driehoek. Wordt serieuze zaak zo.quote:
quote:
Uh huh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:35 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Tuurlijk mannetje. Zegt meer over jouw als over mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |