Mijn ouders zijn weer eens weg met Koninginnedag Moederdag.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:06 schreef borisz het volgende:
Oh gezellig
Leuke docu van Mart Smeets over basketbalclub The Flamingo's - Levis in Haarlem van vroeger.
Ik kook voor moeders vandaagquote:Op zondag 11 mei 2014 17:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn weer eens weg met Koninginnedag Moederdag.
Gelukkig maar, betekent dat het goed met ze gaatGa die bloemen wel een andere keer brengen
Ook top!quote:
Zeg ik net in het topic.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:31 schreef borisz het volgende:
Iemand die Jinek aan heeft? Zes vrouwen aan tafel. Wat een kippenhok.
De Oostenrijkse Koos ?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Zeg ik net in het topic.
Wie is die halve junk?
Elle Bandita dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Zeg ik net in het topic.
Wie is die halve junk?
Over okselhaarquote:
Kennelijk klagen er meer.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef Ole het volgende:
Mogguh. Ga ik een keer vroeg naar bed zit ik midden onder de aanvliegroute van schiphol. Maar drie uur stil geweest
verbaast me niks, het is echt erg. Geloof dat er ook een baan dicht is of zo..quote:Op maandag 12 mei 2014 00:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Kennelijk klagen er meer.
http://www.at5.nl/artikel(...)-vluchten-boven-stad
ach ja.. Kon niet slapenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:03 schreef tong80 het volgende:
Wat een tijden om te posten Ole.
Goeiemorgen.
quote:
quote:
Wat was het achterin slecht.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:23 schreef borisz het volgende:
Nederland - Malta nu op Eurosport.
EK onder 17
zit hij daar tegenwoordig?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:02 schreef Bos81 het volgende:
Mark Wotte is er ook bij met Schotland, zie ik net/nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |