Ik zie je zo!quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Inodder het volgende:
pfff...
Ik ga maar eens proberen te slapen ofzo....
quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist dat deze dag ooit zou komen.Iedereen wil Alpha zijn.
![]()
Maar leven is bewegen. Je moet een beetje flexibel kunnen zijn en eens gemaakte regels kunnen best bijgesteld of herzien worden als een meerderheid daar behoefte aan blijkt te hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Erm, je begon zelf met een sneer. Mag ik daar niet op reageren?
En waarom zou ik een ban aanvragen.
Iedereen schiet spontaan in de dramamodus.![]()
En het zijn niet MIJN regels. Het zijn regels die al jaren gelden voor de COS.
Dat doe ik ook, maar ik vind dat geen probleem.quote:Op maandag 28 april 2014 00:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf scrollen. Minder dan de helft van de posts zijn on topic.
Waarom kan men niet gewoon lekker gaan groeten en beppen in de SC. Laat de Cos de Cos. Commentaar op Streams. Niet levensverhalen en dagelijkse beslommeringen van de streamer.
Mer verborgen geheimenquote:Op maandag 28 april 2014 00:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh mootie en inodder?Inodder is wel mijn mattie
Jonguh, ik ben al zo flexibel als de ziekte.quote:Op maandag 28 april 2014 00:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar leven is bewegen. Je moet een beetje flexibel kunnen zijn en eens gemaakte regels kunnen best bijgesteld of herzien worden als een meerderheid daar behoefte aan blijkt te hebben.
Geen zin die eindeloze discussie weer.quote:
Wat was de weddenschap?quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hahaha LoL![]()
![]()
Speciaal voor jou:
Hier ben ik naakt alleen zie je het niet want ik zit onder water. Dit is samen met mijn vriendje Jon Snoooooww
Je kunt altijd ook nog zelf afhaken, als het allemaal zo verschrikkelijk is.quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben al zo flexibel als de ziekte.![]()
En die meerderheid, dat is een meerderheid omdat er al veel mensen afgehaakt zijn.
Dat wat jij wil zou ontzettend saai zijn. Maar het is ook jouw Utopio.quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En die meerderheid, dat is een meerderheid omdat er al veel mensen afgehaakt zijn.
Altijd weer die dekselse mods.quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Geen zin die eindeloze discussie weer.
Zolang de mods niet strenger optreden valt er niets te winnen.
Zij bepalen in welke mate ze dingen oogluikend toestaan en/of gedogen.
quote:Op maandag 28 april 2014 01:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk verteld dat ik binnenkort doodging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier blijf je toch nog wel dan?
quote:Op maandag 28 april 2014 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]Zo lang het gezellig is wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier blijf je toch nog wel dan?
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 00:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh mootie en inodder?Inodder is wel mijn mattie
Ik heb eens wat oude cossen bekeken van DGK, dat ging er net zo aan toe. Of was je toen ook al daarover aan het sarren?quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |