Oh, beter houden we ons mond dan.quote:Op maandag 28 april 2014 00:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik vind het anders helemaal geen sympathiek onderwerp, in welk topic dan ook.
Waarom draag je zelf niet wat meer bij aan de Cos. We werken ons te pletter voor de teruglezers!quote:
Juist niet. Ik begrijp alleen niet wat jouw irritatie is dat mensen elkaar soms groeten. Ik doe dat zelf ook nooit, maar ik stoor me ook niet aan mensen die dat wel doen. Ik scroll daar gewoon overheen.quote:
Nee Tayu, mensen moeten zich aan de regels houden. En als ze dat niet doen, dan moeten ze dood. Zo simpel is dat nou eenmaal.quote:Op maandag 28 april 2014 00:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Juist niet. Ik begrijp alleen niet wat jouw irritatie is dat mensen elkaar soms groeten. Ik doe dat zelf ook nooit, maar ik stoor me ook niet aan mensen die dat wel doen. Ik scroll daar gewoon overheen.
quote:Op maandag 28 april 2014 00:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee Tayu, mensen moeten zich aan de regels houden. En als ze dat niet doen, dan moeten ze dood. Zo simpel is dat nou eenmaal.
Moots kom ik hier posten is het ook weer niet goed vraag lekker een ban voor me aan joh, loopt alles weer keurig netjes volgens jouw gedisciplineerde regeltjes!quote:Op maandag 28 april 2014 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja joh, kan jou het bommen. Zolang jij het maar leuk hebt.
Wat is er trouwens politiek correct aan?
quote:Op maandag 28 april 2014 00:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kunnen we vriendjes zijn.![]()
Jij, jij vooralquote:Op maandag 28 april 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom draag je zelf niet wat meer bij aan de Cos. We werken ons te pletter voor de teruglezers!
Erm, je begon zelf met een sneer. Mag ik daar niet op reageren?quote:Op maandag 28 april 2014 00:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Moots kom ik hier posten is het ook weer niet goed vraag lekker een ban voor me aan joh, loopt alles weer keurig netjes volgens jouw gedisciplineerde regeltjes!
Hahaha LoLquote:Op maandag 28 april 2014 00:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Totale ontkenning, zou ik ook doen.
Ik wist dat deze dag ooit zou komen.quote:Op maandag 28 april 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw concurrent erbij, kijkertje is erg goed moet ik zeggen
steun mootie eens een beetje!quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Inodder het volgende:
pfff...
Ik ga maar eens proberen te slapen ofzo....
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat. Geil vriendje.quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hahaha LoL![]()
![]()
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Hier ben ik naakt alleen zie je het niet want ik zit onder water. Dit is samen met mijn vriendje Jon Snoooooww
Ik blijf scrollen. Minder dan de helft van de posts zijn on topic.quote:Op maandag 28 april 2014 00:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Juist niet. Ik begrijp alleen niet wat jouw irritatie is dat mensen elkaar soms groeten. Ik doe dat zelf ook nooit, maar ik stoor me ook niet aan mensen die dat wel doen. Ik scroll daar gewoon overheen.
I know!quote:Op maandag 28 april 2014 00:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat. Geil vriendje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |