Jij valt nooit uit je rol, ik vind je ijzersterk.quote:Op maandag 28 april 2014 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Steeds off topic gaan, maar blijven zwaaien en groeten, achterlijke plaatjes posten etc. Dat vind ik sarren ja. Tenzij het gros van de Cossers echt stupide is en nog steeds niet snapt dat dat niet de bedoeling is.
Hou toch op mens, ik zwaai of groet never. Dat heb ik nu voor het eerst gedaan omdat jij er zo'n groot punt van maakt.quote:Op maandag 28 april 2014 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Steeds off topic gaan, maar blijven zwaaien en groeten, achterlijke plaatjes posten etc. Dat vind ik sarren ja. Tenzij het gros van de Cossers echt stupide is en nog steeds niet snapt dat dat niet de bedoeling is.
Mijn god, heb je nou echt niet door dat ik en vele anderen met mij er strontziek van worden? Dat mensen wegblijven doordat men de Cos als chat gebruikt?quote:Op maandag 28 april 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij doet het toch ook alleen maar om te sarren, of erger je je er echt aan?
Ja, een enorm punt.quote:Op maandag 28 april 2014 00:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hou toch op mens, ik zwaai of groet never. Dat heb ik nu voor het eerst gedaan omdat jij er zo'n groot punt van maakt.
hmmm nee ik wijt dat toch meer aan het programma... en andersom werkt het toch ook zo?quote:Op maandag 28 april 2014 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn god, heb je nou echt niet door dat ik en vele anderen met mij er strontziek van worden? Dat mensen wegblijven doordat men de Cos als chat gebruikt?
Echt hè Mootie, zeg er wat van. Straks gaan we met z'n alle naar de gallemiezen. Dit kan echt niet meer.quote:Op maandag 28 april 2014 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn god, heb je nou echt niet door dat ik en vele anderen met mij er strontziek van worden? Dat mensen wegblijven doordat men de Cos als chat gebruikt?
Andersom zal me aan mijn reet roesten. Er zijn gewoon regels, dat mensen te dom zijn om ze op zijn minst een beetje te volgen is hun probleem.quote:Op maandag 28 april 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm nee ik wijt dat toch meer aan het programma... en andersom werkt het toch ook zo?
Too little, too late. De Cos is al compleet verneukt.quote:Op maandag 28 april 2014 00:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè Mootie, zeg er wat van. Straks gaan we met z'n alle naar de gallemiezen. Dit kan echt niet meer.
Dit is Utopia, geen wetten geen regelsquote:Op maandag 28 april 2014 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Andersom zal me aan mijn reet roesten. Er zijn gewoon regels, dat mensen te dom zijn om ze op zijn minst een beetje te volgen is hun probleem.
“Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.”quote:Op maandag 28 april 2014 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Andersom zal me aan mijn reet roesten. Er zijn gewoon regels, dat mensen te dom zijn om ze op zijn minst een beetje te volgen is hun probleem.
Helemaal mee eens dat politiek correcte genezeul, heb je een facookje voor me via pm? Ik zou je graag willen volgen aldaar!quote:Op maandag 28 april 2014 00:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nouja inderdaad, al dat gemopper vind ik eerder een vorm van sarren dan wanneer iemand een grapje maakt.
Ja joh, kan jou het bommen. Zolang jij het maar leuk hebt.quote:Op maandag 28 april 2014 00:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat politiek correcte genezeul, heb je een facookje voor me via pm? Ik zou je graag willen volgen aldaar!![]()
Dramaquote:Op maandag 28 april 2014 00:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Je gaat er zelfs hier op door. Waarom alle drama?
Ik vind het anders helemaal geen sympathiek onderwerp, in welk topic dan ook.quote:Op maandag 28 april 2014 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Drama![]()
Ik haal het hier naartoe om de Cos niet te vervuilen. Best sympathiek toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |