abonnement Unibet Coolblue
pi_140097473
Jammer hoor :(
pi_140097482
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 18:50 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

True, maar ik ben allang blij dat zowel Atletico en Arsenal een prijs hebben gepakt. Dortmund ook nog bijna, maar niet alles kan meezitten.
Klopt.. Dortmund had de beker mogen pakken en Liverpool kampioen.. mocht helaas niet zo zijn.
pi_140097499
Pffff.
pi_140097510
Die Dropney heeft nog een blauwe maandag bij Utrecht gekeept.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_140097516
HSV niet raus.
  zondag 18 mei 2014 @ 18:53:39 #206
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_140097519
Die scheidsrechter had het niet overleefd als die er in was gegaan, de tijd was allang om.

FT 1-1.
sig verwijderd door FA
pi_140097522
Knokken _O-
pi_140097539
Spelers van Fürth willen matten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 mei 2014 @ 18:54:17 #209
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_140097545
Wat een spanning op het eind zeg _O_ _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 18 mei 2014 @ 18:54:30 #210
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_140097552
Die Furthmongooltjes zijn wel goed salty
RED ONS HENNIEGOD
pi_140097573
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dank u! _O_
Dat was hem dus idd.
Wiki vertelde me dat hij rond de eeuwwisseling daar 2 seizoenen heeft gespeeld. Wat een talent was dat.
Zeker, heeft het alleen nooit laten zien. Kwam bij Anderlecht vandaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_140097672
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 18:55 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zeker, heeft het alleen nooit laten zien. Kwam bij Anderlecht vandaan.
Als je op je zestiende al clubtopscorer bent bij PSV, dan verwacht je idd wat meer van zo'n carriëre als te ballen bij Fürth..
Alhoewel de echte leeftijd bij Afrikaanse spelers natuurlijk vaak een vraagteken is. ;)
pi_140099682
Volgend seizoen alvast 6 punten binnen voor Eintracht tegen HSV.
pi_140100655
Van der Vaart speelde toch bagger? Niet gekeken, maar als ik dit zo op vi.nl zie:

http://www.vi.nl/nieuws/c(...)-handhaving-hsv-.htm

zou je haast denken dat hij een wereldwedstrijd speelde

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 19:57:52 ]
pi_140102001
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2014 19:57 schreef HPLC het volgende:
Van der Vaart speelde toch bagger? Niet gekeken, maar als ik dit zo op vi.nl zie:

http://www.vi.nl/nieuws/c(...)-handhaving-hsv-.htm

zou je haast denken dat hij een wereldwedstrijd speelde
Mwah....het was een hele slechte wedstrijd en Van der Vaart viel niet echt op in positieve- of negatieve zin.
  maandag 19 mei 2014 @ 01:46:53 #216
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_140118633
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_140119649
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 18:53 schreef Pedroso het volgende:
Die Dropney heeft nog een blauwe maandag bij Utrecht gekeept.
Den Haag.
pi_140119843
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 18:44 schreef Pedroso het volgende:
Hoe speelde Raffie trouwens ?
Matig.
pi_140148448
Onverwacht spannend bij het p/d voor een plek in de 2. BL.
Darmstad had thuis met 1-3 verloren, maar staat nu in Bielefeld met 1-2 voor.
pi_140149130
Zowaar 1-3 geworden met nog 10 minuten te spelen.....gaat richting verlenging.
Zou wel een sensatie zijn als Darmstad zou promoveren.
  maandag 19 mei 2014 @ 23:05:47 #221
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_140152251
Wat een krankzinnige ontknoping in Bielefeld. Darmstadt wint in de blessuretijd van de verlenging nog met 2-4 en promoveert dus naar de 2. Bundesliga.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_140153653
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:05 schreef fanneke het volgende:
Wat een krankzinnige ontknoping in Bielefeld. Darmstadt wint in de blessuretijd van de verlenging nog met 2-4 en promoveert dus naar de 2. Bundesliga.
Prachtige wedstrijd waar werkelijk alles in zat.
Lang geleden dat ik zo genoten heb van een voetbalwedstrijd en voor het zelfde geld wordt het nog 3-4 met dat schot op de paal in de allerlaatste seconde.

Sowieso een bizar verhaal als je in aanmerking neemt dat Darmstadt eigenlijk in de Regionalliga had moeten spelen dit seizoen.
pi_140211283
quote:
14s.gif Op zondag 18 mei 2014 19:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
Volgend seizoen alvast 6 punten binnen voor Eintracht tegen HSV.
Japie, wat vinden wij van FSV Frankfurt toch een club uit de stad van jouw club?

Beugelsdijk trekt die kant op, Beugelsdijk _O_
pi_140211547
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Japie, wat vinden wij van FSV Frankfurt toch een club uit de stad van jouw club?

Beugelsdijk trekt die kant op, Beugelsdijk _O_
Nietszeggend clubje.
pi_140211879
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Nietszeggend clubje.
Weinig doorgroei potentie dus? Zou wel zonde zijn. Beugelsdijk bezit toch al de door jou gewenste kwaliteiten in een voetballer.
pi_140212176
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Weinig doorgroei potentie dus? Zou wel zonde zijn. Beugelsdijk bezit toch al de door jou gewenste kwaliteiten in een voetballer.
FSV is erg klein. Zitten gemiddeld 8.000 toeschouwers. Nog niet eens 3.Liga waardig.

Heeft hij Kampfgeist? We zullen zien.
pi_140212193
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Nietszeggend clubje.
Een Werder-icoon als nieuwe trainer. Die zal er voor de kerst al wel weer uitliggen.
pi_140212570
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Een Werder-icoon als nieuwe trainer. Die zal er voor de kerst al wel weer uitliggen.
Je haalt nu twee clubs door elkaar.

En Schaaf zal minimaal EL moeten halen. Anders is het RAUS.
pi_140212664
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Je haalt nu twee clubs door elkaar.
Neuh.... :D

quote:
En Schaaf zal minimaal EL moeten halen. Anders is het RAUS.
Dat bedoel ik....die zal er voor de kerst dus wel uit liggen. Onrealistische verwachtingen en Eintracht zijn onlosmakelijk met elkaar verweven.Klaus Toppmöller maar weer eens terughalen....die liet ze tenminste nog spectaculair voetbal spelen.
pi_140212770
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Neuh.... :D

[..]

Dat bedoel ik....die zal er voor de kerst dus wel uit liggen. Onrealistische verwachtingen en Eintracht zijn onlosmakelijk met elkaar verweven.Klaus Toppmöller maar weer eens terughalen....die liet ze tenminste nog spectaculair voetbal spelen.
Was een geintje van de EL.

Maar ik wil wel weer strijd en passie zien. Met spelers als Joselu, Zambrano en Trapp moet er een goed seizoen gespeeld worden. Anders is het afgelopen.

Om spectaculair voetbal geef ik niks. Punten moeten er gehaald worden.
pi_140212884
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:32 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Was een geintje van de EL.

Maar ik wil wel weer strijd en passie zien. Met spelers als Joselu, Zambrano en Trapp moet er een goed seizoen gespeeld worden. Anders is het afgelopen.

Om spectaculair voetbal geef ik niks. Punten moeten er gehaald worden.
Voor een legendarische club als Eintracht is het nooit afgelopen en spektakel en punten kunnen best samen gaan....begin jaren 90 was het echt smullen wat ze lieten zien en hadden echt kampioen moeten zijn toen.

Btw....heb je ook de natuurlijke afkeer van OFC die veel Eintracht supporters hebben?
pi_140213212
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Voor een legendarische club als Eintracht is het nooit afgelopen en spektakel en punten kunnen best samen gaan....begin jaren 90 was het echt smullen wat ze lieten zien en hadden echt kampioen moeten zijn toen.

Btw....heb je ook de natuurlijke afkeer van OFC die veel Eintracht supporters hebben?
En daarna is Eintracht helemaal afgezakt. De club moet weer stabiel worden. Eerst rust op bestuurlijk vlak.

Offenbach zijn de calimero's. Hun haten ons meer dan wij hun. Ik haat ze niet echt, vind ze meer triest. De supporters van OFC die ik ken dan...

Maar wel mooi dat ze zo laag spelen. Succes tegen Eintracht Frankfurt II.
pi_140592264
Ezequiel Garay van Benfica naar Bayern als vervanger voor van Buyten die vertrekt.
De overgang van Immobile naar BVB is nog steeds niet rond volgens de clubs, maar hijzelf zegt dat alles in kannen en kruiken is.
pi_142552366
Hertha is lekker boodschappen wezen doen, ben benieuwd wat dit voor het komende seizoen gaat betekenen.

Plek tien is mooi volgens Luhukay.
pi_142553529
Damn, hij was het toch die na de dood van Enke ook aandacht vroeg voor depressies bij topsporters?
pi_142555961
Treurig. Onderschatte ziekte. Denk dat veel ex-voetballers hiermee rondlopen.

RIP BIERI
U MAD?
pi_142558955
quote:
15s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Damn, hij was het toch die na de dood van Enke ook aandacht vroeg voor depressies bij topsporters?
Yup.
pi_142562976
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hertha is lekker boodschappen wezen doen, ben benieuwd wat dit voor het komende seizoen gaat betekenen.

Plek tien is mooi volgens Luhukay.
Schat Frankfurt iets hoger in en ik zie Eintracht op plaats 12 eindigen. Hertha eindigt denk ik op plaats 13.

Denk trouwens dat Hoppenheim Europees voetbal gaat halen.
pi_142564561
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Schat Frankfurt iets hoger in en ik zie Eintracht op plaats 12 eindigen. Hertha eindigt denk ik op plaats 13.

Denk trouwens dat Hoppenheim Europees voetbal gaat halen.
Hertha heeft het zelf in handen, in de heenronde afgelopen seizoen waren ze na Bayern de beste ploeg qua spel. Voor de kerst al klassenbehoud gegarandeerd, niet verkeerd voor een promovendus. Ze hadden winst verdient tegen Bayern toen en wonnen van BVB.

Terugronde daarentegen hadden ze de puf er niet meer voor. Maar het 2. BuLi ploegje zijn ze nu dus aan het uitmesten.

Op de ene kant is 10 optimistisch vanwege wat ze hebben laten zien in de terugronde, maar de potentie ervoor zit er wel.

Hoffenheim met Szalai kan zeker Europees halen.
  Trouwste user 2022 maandag 28 juli 2014 @ 10:22:02 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_142804943
Middenvelder Bastian Schweinsteiger van Bayern München heeft zondagavond in een videoboodschap op Facebook haastig spijt betuigd aan alle fans, spelers en medewerkers van Borussia Dortmund. Op internet circuleerde de laatste dagen een filmpje waarop hij een kwalijk liedje zingt over de Duitse rivaal.

'Hallo, ik meld me even vanaf vakantie. Ik heb hier meegekregen dat een video van mij verspreid wordt via internet. Ik bied daarvoor mijn excuses aan iedereen bij Borussia Dortmund aan. Ik heb niemand willen beledigen. Mijn verstandhouding met Dortmund is altijd goed geweest', liet 'Schweini' wijselijk weten.

In het korte filmpje zingt de 29-jarige international, staand op een bar en mogelijk onder invloed van alcohol, onder meer mee met 'BVB Hurensöhne!'. Het is nog onduidelijk of de beelden voor of na het WK in Brazilië zijn opgenomen. Met Schweinsteiger als basisspeler won Duitsland de wereldtitel in Zuid-Amerika.

Na het WK kondigde aanvoerder Philipp Lahm zijn afscheid aan van de nationale ploeg. Schweinsteiger zou een van de kandidaten zijn om hem op te volgen. Volgens waarnemers in het Duitse voetbal is de kans dat hij Lahm mag opvolgen als captain een stukje kleiner geworden na alle ophef over het internetfilmpje. Vooral bij Borussia Dortmund zou men niet meer zo enthousiast zijn over zijn kandidatuur.


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 28 juli 2014 @ 11:46:13 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_142807017
Borussia Dortmund heeft geen groot probleem gemaakt van het relletje rond Bayern-speler Bastian Schweinsteiger. Op internet dook een filmpje op waarin de Duitse international een kwalijk liedje zingt over Dortmund. Schweinsteiger bood zondag vanaf zijn vakantieadres direct excuses aan. .

'Dat je na het winnen van het WK, waarvoor we je nogmaals willen feliciteren, graag een witbiertje drinkt, de emoties de vrije loop laat en daarbij ongepaste dingen zingt is voor ons geen probleem', meldde Dortmund vandaag op Facebook. 'We hebben jou altijd als een faire sportman gezien, dus we hebben je excuses - vanzelfsprekend - aangenomen.'

Wel had de club nog een gevatte tip voor de 29-jarige 'Schweini'. 'Mocht je ooit zangles nodig hebben, laat het ons dan weten. We helpen je daar graag bij.'

Borussia Dortmund
Sportclub · 9.789.614 vind-ik-leuks· 1 uur · ..Lieber Bastian Schweinsteiger,

dass man nach einer errungenen Fußball-Weltmeisterschaft (zu der wir abermals ganz herzlich gratulieren!) mal ein Weißbier trinkt, Emotionen rauslässt und die eine oder andere unbedachte gesangliche Äußerung tätigt – geschenkt und gar kein Problem! Wir haben Dich immer für einen fairen Sportsmann gehalten, hätten wegen Deines Songs nie ein Fass aufgemacht und akzeptieren dennoch – selbstverständlich – Deine Video-Entschuldigung.

Wir wünschen noc...h schöne Urlaubstage in Kroatien!

Borussia Dortmund
P.S.: Aus schräg kann man gerade machen. Wenn Du mal Gesangsunterricht brauchst, sag‘ einfach Bescheid. Wir helfen wirklich immer gern.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_142813421
Dortmund gaat een deel van de club te koop zetten om zo het gat met Bayern te kunnen dichten. Lijkt mij een goede zaak.
pi_142987120
De bal rolt alweer in de tweede Liga.
Gisteravond de opening van het seizoen met een 2-2 tussen Düsseldorf en Braunschweig.
Nu is de beurt aan nieuweling RB Leipzig.
pi_142999200
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:17 schreef Kingstown het volgende:
De bal rolt alweer in de tweede Liga.
Gisteravond de opening van het seizoen met een 2-2 tussen Düsseldorf en Braunschweig.
Nu is de beurt aan nieuweling RB Leipzig.
Voor welke club in Duitsland ben jij eigenlijk?
pi_142999476
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef TvhN het volgende:

[..]

Voor welke club in Duitsland ben jij eigenlijk?
Mijn club speelt in de 7de liga :X
Afgezien van een heel incidenteel beker-succesje is het anonimiteit troef, maar goed....dat is het lot van een kleine club.

Als kind was ik voor HSV (in de tijd van Magath/Keegan e.d.), maar dat is in de loop der tijden helemaal vervaagd en nu geen echte voorkeur meer voor clubs in de hoogste Liga's.
Door een voormalig collega wel een beetje geinfecteerd met het blauwe virus van 1860, dus automatisch een afkeer van Bayern, hoewel die ook niet echt groot is, maar ik vind het nog steeds wel prettig als een ander team kampioen wordt. :)
pi_143000106
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:22 schreef tong80 het volgende:


'Hallo, ik meld me even vanaf vakantie. Ik heb hier meegekregen dat een video van mij verspreid wordt via internet. Ik bied daarvoor mijn excuses aan iedereen bij Borussia Dortmund aan. Ik heb niemand willen beledigen.'
"Ja hallo, sorry dat ik jullie uitmaakte voor hoerenzonen. Ik bedoelde er niets verkeerds mee hoor, enkel dat jullie moeders hoeren zijn. Dus ja. Sorry dat het zo is."

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:46 schreef tong80 het volgende:
Borussia Dortmund heeft geen groot probleem gemaakt van het relletje rond Bayern-speler Bastian Schweinsteiger.

'Dass man nach einer errungenen Fußball-Weltmeisterschaft (zu der wir abermals ganz herzlich gratulieren!) mal ein Weißbier trinkt, Emotionen rauslässt und die eine oder andere unbedachte gesangliche Äußerung tätigt – geschenkt und gar kein Problem! Wir haben Dich immer für einen fairen Sportsmann gehalten, hätten wegen Deines Songs nie ein Fass aufgemacht und akzeptieren dennoch – selbstverständlich – Deine Video-Entschuldigung.'
"Ah joh! Is toch helemaal niet erg man! Je bent een hartstikke toffe peer, en je hebt helemaal gelijk: onze moeders zijn inderdaad hoeren! Maar ach, laat het de rest niet horen anders horen we dit liedje nog veel vaker in de stadions huehuehue."

Godverdomme man hoe Dortmund reageert, wtf is er met hun ballen gebeurd? Dit is toch wel errrrug euhhhhhhh... :')
pi_143000157
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:17 schreef Kingstown het volgende:
De bal rolt alweer in de tweede Liga.
Gisteravond de opening van het seizoen met een 2-2 tussen Düsseldorf en Braunschweig.
Nu is de beurt aan nieuweling RB Leipzig.
Die RB teams gun ik helemaal niets eigenlijk.
pi_143000206
quote:
2s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
Dortmund gaat een deel van de club te koop zetten om zo het gat met Bayern te kunnen dichten. Lijkt mij een goede zaak.
Beter wordt Schalke eindelijk weer eens kampioen.
pi_143000339
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Die RB teams gun ik helemaal niets eigenlijk.
RB Leipzig verwacht ik tussen nu en 3 jaar in de BL.
Rangnick vertrouw ik wel toe om dat klusje te klaren.
Vandaag hebben ze trouwens ex-nationalspeler Compper gehaald bij Fiorentina vandaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')