Wat een lieve wens!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Frummel wat spannend. Ik duim voor je.![]()
Arja wat bijzonder van je ovutest. Dan moet je het er maar even van nemen hè.
Dobbey, nog één nachtje! Spannend meid! Mag je morgen vroeg naar het zh?
Ik hoop dat het morgen voor jullie allemaal de laatste moederdag zonder kindje (of zonder tweede kindje) is, want moeders zijn jullie allemaal al in jullie hart lieve meiden.
Heeeeeeeel veel succes. Wat is je virtuele adres? Dan stuur ik je een kurk en secondelijmquote:Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef dobbey het volgende:
Thnx all, jullie zijn lief![]()
Tegen alle verwachtingen in ben ik heel rustig.... Het komt goed! Om 13 uur hebben we de terugplaatsing... Ben heel benieuwd hoe dat gaat![]()
Goh. Esf gekeken?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dobbey, voordat ik het vergeet, heel veel succes vandaag, je bent straks gewoon PUPO![]()
Dat heb ik ook altijd. Me van tevoren heel druk maken over dingen en over "wat als?", maar als het zo ver is helemaal rustig.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef dobbey het volgende:
Thnx all, jullie zijn lief![]()
Tegen alle verwachtingen in ben ik heel rustig.... Het komt goed! Om 13 uur hebben we de terugplaatsing... Ben heel benieuwd hoe dat gaat![]()
Toevallig lees (en leef) ik altijd mee hierquote:Op maandag 12 mei 2014 11:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Hmm, het lijkt toch niet helemaal door te zetten, wel nog steeds bruine slijmerige afscheiding (sorry voor de vieze praat) en buikpijn en dat is een combinatie van een baarmoeder die ik voel en die trickert weer mijn darmen, waardoor mijn maag weer geirriteerd raakt en ik dus kots misselijk ben met vlagen.
Ik word echt gek van mijn lijf. Ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven, zolang het niet door zet het bloeden zal het wel goed zitten.
Helaas (zal aan mijn google skills kunnen liggen) kan ik niet echt lotgenoten vinden die mijn klachten herkennen, dus vrouwen met endometriose en die toch zwanger zijn. Ik lijk namelijk op dit moment typische endo klachten te hebben en vraag me af of dit kan zo pril of zelfs tijdens de gehele zwangerschap. Tante Soesa als jij meeleest, kan jij misschien hier wat over vertellen of herken jij dit??
Aurumheb je niet een griepje onder de leden??
Dat kan ik me heel erg goed voorstellenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef droomvrouwtje het volgende:
thanks, ik herken het wel idd het idee hebben dat je ongesteld moet worden of zelfs al bent en de bekende buikpijn die daar bij gepaard gaat. En tot nu toe zet het nog steeds niet door
En dat is dus echt de zeik, testen is de enige zekerheid, want bloedverlies zegt ook niet alles, maar het is gewoon zo moeilijk om dan objectief te blijven en niet steeds terug te kijken naar hoe het de andere keren ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |