Dobbey

allereerst een dikke knuffel. Luister goed naar je lichaam. Dat is een advies die ik van het ziekenhuis elke keer ter harte neem. Als jij je goed voelt bij lekker bankhangen, vooral aan toegeven
De angst om de rest. Als ik het zo lees, is dat geen goed teken en heb je hoogst waarschijnlijk niks om in te vriezen. Had ik bij de eerste poging ook. Het is ook heel normaal als er embryo's afvallen. Hier bij de eerste poging 1 van redelijke kwaliteit die teruggeplaatst werd. 1 niet door gedeeld en de rest van die kwalitateit dat ze zowel voor tp als voor invriezen te slecht waren.
Vorige poging had ik er 7 allemaal bevrucht. Eentje van goede kwaliteit die teruggeplaatst en de 2 allerbeste die werden ingevroren. Wat ik heb begrepen is dat de embryo's die ingevroren willen worden echt van top kwaliteit moeten zijn. Ze moeten echt aan flink wat eisen voldoen omdat ze ook nog eens ontdooit moeten worden.
Ik snap dat het kut is, want het "verkleint" het aantal kansen om zwanger te raken. Tegelijkertijd je hebt er maar eentje nodig. Klinkt als een dooddoener misschien. Probeer je te focussen op dat wondertje in je buik.
Mijn duimen draaien voor je