Mag best ergens anders. Gooi het maar wegquote:Op zaterdag 26 april 2014 05:15 schreef Mortaxx het volgende:
Weet je zeker dat deze in klaagbaak moet
Precies. Allemaal onzin die zooi.quote:Op zaterdag 26 april 2014 05:11 schreef Purplesparks2 het volgende:
onzin, geen bewijs voor om het wél te ondersteunen.
jaweeniewaar, ga maar slapen eerstquote:Op zaterdag 26 april 2014 05:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mag best ergens anders. Gooi het maar weg
weet je hoe laat het isquote:Op zaterdag 26 april 2014 05:18 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
het standaard makkelijke aanbod dezer dagen van de fok mods.
voor de adhd generatie: southpark heeft er ook een episode over.quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:25 schreef LittlemanNL het volgende:
Google is coldreading. Daar is al je bewijs dat wat die mediums en helderzienden doen onzin is.
Laten we daar maar mee ophouden, en dit wil ik bereiken d.m.v een recent plaatjequote:Op zaterdag 26 april 2014 06:51 schreef SpecialK het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over zwanen
[ afbeelding ]
LIEVVVquote:Op zaterdag 26 april 2014 07:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
voor de adhd generatie: southpark heeft er ook een episode over.
oh back ontopic:
[ afbeelding ]
Ik zou 'r doenquote:Op zaterdag 26 april 2014 08:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
LIEVVV
Deze is barely legal![]()
[ afbeelding ]
Waarom...het topic kan nu toch wel over zwanen gaan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:02 schreef Bitlord het volgende:
Ik voel aan dat dit topic snel zal sluiten.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Devolution het volgende:
Wisten jullie al dat de bek van een zwaan op een hond (zoals de hond in Duck Hunt) lijkt?
Vind jequote:Op zaterdag 26 april 2014 18:44 schreef NietDoen het volgende:
Als zwanen hun hoofden bij elkaar doen lijkt het net een hartje dat is zo lief hihi![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |