dat ga ik toch allemaal niet controleren debielquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee hij heette toen ook elan
tering
zijn account is van veel later
jij bent echt een voorbeeld f'noorder
Is HMF al dronken?quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ga ik toch allemaal niet controleren debiel
quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tering
quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tering
zat je bij hups kant of knetter kantquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kloontje ja
Maar heb geen ban op andere account dus je zou het kunnen raden
fokquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk dat je met "neuken?" ook aardig ver komt bij haar.
niet doorvertellen aan tjacka hoor
Maarja ze heeft jou dus ook gezien tussen die duizenden leerlingen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Valt niet echt op tussen de duizenden leerlingen.
Knetterquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat je bij hups kant of knetter kant
Ik ben ook erg speciaalquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja ze heeft jou dus ook gezien tussen die duizenden leerlingen.
Tja, waar moet je over praten als je een fokker in het echt tegenkomt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste hier wel verlegen in het echt.
En je loopt natuurlijk met een Groningen vlag in je Heerenveen shirt Ajax liederen te zingen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ook erg speciaal![]()
En 3 meter lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je loopt natuurlijk met een Groningen vlag in je Heerenveen shirt Ajax liederen te zingen.Nu ben ik fucking boos. Dat weet je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Samanthaquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
KnetterHuppelmuts
met dat kutkind dat gilde en breakdancede
Geen van beide vond alleen Samantha wel leuk
ach jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ga ik toch allemaal niet controleren debiel
Nou dan zou ik wel meteen echte namen uitwisselenquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, waar moet je over praten als je een fokker in het echt tegenkomt?
"uhh... ben jij JR stijl drieënnegentig van de foks?"
lekker bij dat kanker 410 en f-shite horen tochquote:
Ja er zal nu wel allemaal vuurwerk in je tuin liggenquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu ben ik fucking boos. Dat weet je.
Ik zou het met je hebben over je ex-klasgenoten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dan zou ik wel meteen echte namen uitwisselen. En dan zou het eerste natuurlijk over het forum gaan. "Zo die Stijn is wel een aparte jongen op FOK! hè" "Hahaha ja wat je zegt" .
Mijn echte naam raad je nooit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dan zou ik wel meteen echte namen uitwisselen. En dan zou het eerste natuurlijk over het forum gaan. "Zo die Stijn is wel een aparte jongen op FOK! hè" "Hahaha ja wat je zegt" .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |