SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lekker teampjequote:
Maxim is ook een baas, die zou misschien ook kunnen als CF (met iig Leitner erachter).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maxim staat al cfquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker teampje
Maxim is ook een baas, die zou misschien ook kunnen als CF (met iig Leitner erachter).![]()
Jij wintquote:
Geen IF Fahrmann, pauper
Een van de ziekste silver teams ooit is dat zeg hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik zit te kijken naar Matthdgamer twitch stream, hij zat op 600k en ineens heeft tie 1,7m coins zonder dat hij iets verkocht heeft, grote wtf![]()
Wijsneusquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij heet eric maxim choupo-moting
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij wint
Geen IF Fahrmann, pauper
Een van de ziekste silver teams ooit is dat zeg hahaheb het niet hoor
staat wel op m'n lijstje om binnenkort te maken.
Al vind ik de opstelling helemaal niet zo geweldig, sowieso elke 433 variant met 1 cdm is kut.![]()
Inderdaad, ik speel eigenlijk liefst 433 met een CAM. Zeker met silvers.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]heb het niet hoor
staat wel op m'n lijstje om binnenkort te maken.
Al vind ik de opstelling helemaal niet zo geweldig, sowieso elke 433 variant met 1 cdm is kut.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, ik speel eigenlijk liefst 433 met een CAM. Zeker met silvers.
Speel nu met dit, nog nooit zo'n goed silver team gehad. Linkspoot op lcm en rechtspoot op rcm. Geweldige cb's, depay en natuurlijk choupovind bij 433(4) dat je de beste balans op het middenveld hebt met 1 cm met med/mid en eentje met high/high.
![]()
Teampje hoor!quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speel nu met dit, nog nooit zo'n goed silver team gehad. Linkspoot op lcm en rechtspoot op rcm. Geweldige cb's, depay en natuurlijk choupovind bij 433(4) dat je de beste balans op het middenveld hebt met 1 cm met med/mid en eentje met high/high.
Ik heb die Kruse ook (RM in 3412), maar ik vind hem helaas maar een beetje een blinde draver. Weinig alternatieven echter in de Bundesliga
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar dat is Rojas en niet Kruse.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Teampje hoor!
Ik heb die Kruse ook (RM in 3412), maar ik vind hem helaas maar een beetje een blinde draver. Weinig alternatieven echter in de Bundesliga
Mak is de beste silver RM/RW in de Bundesliga![]()
![]()
Klein telefoonschermpjequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat is Rojas en niet Kruse.
Mak is de beste silver RM/RW in de Bundesliga
Mak? Toch eens proberen dan...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe is Diepé?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rojas > Mak > Krusequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klein telefoonschermpje
Mak? Toch eens proberen dan...maar dat is mijn mening
![]()
Hij heeft me tot nu toe niet overtuigd, heb z'n tots verkocht en koop hem terug als hij weer iets goedkoper is. Ten opzichte van nif depay merk ik weinig verschil, hij is wel wat sneller maar z'n schot lijkt niet te zijn verbeterd helaas.quote:![]()
Wie komt er eigenlijk als Keeper in de BPL TOTS ? Cech ?
Ik wil eigenlijk nog De Gea halen maar dan wacht ik wel met TOTS Cech als hij komt![]()
kros abjoesquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
79 crossing en 3/3. Da's wel jammer. Dan zijn de stats van Susaeta al een stuk beter, al heeft die ook 3/3.
[ afbeelding ]
Volland is wel iets sterker. Maar Susa heeft 96(!) crossing en tantoe hoge curve.![]()
![]()
Ik wil Volland hebben voor in me bundesliga teamquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
79 crossing en 3/3. Da's wel jammer. Dan zijn de stats van Susaeta al een stuk beter, al heeft die ook 3/3.
[ afbeelding ]
Volland is wel iets sterker. Maar Susa heeft 96(!) crossing en tantoe hoge curve.![]()
Ik verwacht dat alle spelers uit de big leagues sowieso nog een rerelease krijgen eigenlijk. Die TOTSen zijn steeds 23 spelers..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat is elk jaar zo, een best ofquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik verwacht dat alle spelers uit de big leagues sowieso nog een rerelease krijgen eigenlijk. Die TOTSen zijn steeds 23 spelers..![]()
Zeur nou eens niet zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil Volland hebben voor in me bundesliga team
Verder nog iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeur nou eens niet zo.
[ afbeelding ]
Verder nog iets?5atbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie kijkt daar nou weer naar?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fijn al die verdedigers met high attacking
Dat bedoel ik niet.quote:
Alle TOTS spelers uit de big leagues (leagues met een eigen TOTS) die NU in packs zitten krijgen sowieso een rerelease verwacht ik. Dus Shaw in BPL, Volland in Bundesliga, De Gea in BPL etc etcAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oooh dat bedoel je , ja dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Alle TOTS spelers uit de big leagues (leagues met een eigen TOTS) die NU in packs zitten krijgen sowieso een rerelease verwacht ik. Dus Shaw in BPL, Volland in Bundesliga, De Gea in BPL etc etc
Wie hebben er trouwens allemaal kans om van de bundesliga in de TOTS te komen? Zekerheidjes![]()
Zijn op ea forum wel wat topics over met een hele lijstquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oooh dat bedoel je , ja dat denk ik dus ook.
Wie hebben er trouwens allemaal kans om van de bundesliga in de TOTS te komen? ZekerheidjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kon ze even zo snel niet vindenquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn op ea forum wel wat topics over met een hele lijst![]()
Heeft iemand nog terugkijktips? Ik heb de laatste paar afleveringen van FRWL al niet gezien, maar las hier ergens dat het toch niet bijzonder was..
nvmPlaythrough van The Wolf Among Us it is.
This is not Game of Thrones: An XXX parody.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand nog terugkijktips? Ik heb de laatste paar afleveringen van FRWL al niet gezien, maar las hier ergens dat het toch niet bijzonder was..![]()
Redelijk spot on denk ik, al hangt het van Kicker af.quote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2830303.page
Het zijn er 23 straks, maar dit zijn wel de zekerheidjes als ik het zo bekijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oeh nice, die had ik echt niet gezien, even kijkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Redelijk spot on denk ik, al hangt het van Kicker af.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2830303.page![]()
![]()
Die betwijfel ik ook..half seizoen missen lijkt me wat teveel van het goede.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:52 schreef Maver24 het volgende:
Strootman ja, weet nou niet of hij het nu wel gaat krijgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien doen ze De Rossi nog wel een keerquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die betwijfel ik ook..half seizoen missen lijkt me wat teveel van het goede.![]()
Lijkt me wel ja, maar zoals gezegd zijn er 23 spelers. Kerel uit dat topic heeft er maar 18.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien doen ze De Rossi nog wel een keerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan me niet herinneren dat de grote leagues ook 23 spelers hebben, vorig jaar waren er ook maar 18 toch per squad bij de grote leagues?quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, maar zoals gezegd zijn er 23 spelers. Kerel uit dat topic heeft er maar 18.![]()
Je hebt gelijk, my bad. Zou echt zweren dat het er 23 waren. Was alleen bij die combined leagues het jaar ervoor denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat de grote leagues ook 23 spelers hebben, vorig jaar waren er ook maar 18 toch per squad bij de grote leagues?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In Schotland is het team of the year al bekend gemaakt overigens. Maar 11 namen daar. Met Van Dijk
En met Nadir Çiftçi nog een Nederlander/Turk. Kwam over van FC POTS.
Premiership Team of the Year
Fraser Forster Celtic
Graeme Shinnie Inverness CT
Virgil Van Dijk Celtic
Mark Reynolds Aberdeen
Andrew Robertson Dundee United
Stuart Armstrong Dundee United
Peter Pawlett Aberdeen
Kris Commons Celtic
Stevie May St Johnstone
Kris Boyd Kilmarnock
Nadir Ciftci Dundee UnitedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:26 schreef Maver24 het volgende:
Wie weet er een leuke team met TOTS Danny zonder dat je echt vast zit aan de Russian League
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben weer eens scheelquote:
Agra RW dan ook daar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sturridge als enige spitsquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan hij ook, kan ik Matic ook nog gebruiken en SIF Sterling![]()
Sterling centrale cam
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf doen jullie hier nog?(en ik zelf ook
)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Speel nog niet zo lang maar heb het FUT virus aardig te pakken..
Had een paar vraagjes..
Heb net een stuk of 10 goldpacks geopend en een paar leuke spelers gekregen o.a Nasri Hummels Clichy maar ook een hoop troep wat doen jullie daarmee? Is dat allemaal snel verkopen? De transferlijsten lijken mij alleen aantrekkelijk voor de duurdere spelers..
Nu heb ik ook een De Gea TOTS gekregen in een van de packs.. Ik heb hem 2 wedstrijden gebruikt maar heb niet echt een team voor hem ofzo.. Wat is hij ong. waard en wat zouden jullie ermee doen?
Alvast Bedankt......![]()
Het zoeken werkt niet echt, maar je kan De Gea gewoon opzoeken op de markt natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 05:18 schreef Boerovic het volgende:
Had een paar vraagjes..
Heb net een stuk of 10 goldpacks geopend en een paar leuke spelers gekregen o.a Nasri Hummels Clichy maar ook een hoop troep wat doen jullie daarmee? Is dat allemaal snel verkopen? De transferlijsten lijken mij alleen aantrekkelijk voor de duurdere spelers..
Nu heb ik ook een De Gea TOTS gekregen in een van de packs.. Ik heb hem 2 wedstrijden gebruikt maar heb niet echt een team voor hem ofzo.. Wat is hij ong. waard en wat zouden jullie ermee doen?
Alvast Bedankt..
Daarnaast is er een verschil in de markt tussen PS3 en Xbox. Dat kan soms best veel uitmaken..
De meuk gewoon discarden, want verkoopt toch niet. Of zelf gebruiken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En ik zou TOTS De Gea verkopen. Er zijn genoeg goede keepers voor 5k, en met de rest van de opbrengst kun je een mooi teampje samenstellen. Of 2.... Wel zo handig voor de fitness.quote:Op zaterdag 26 april 2014 05:18 schreef Boerovic het volgende:
Had een paar vraagjes..
Alvast Bedankt..
Ik bewaar die troep vaak, maar geen idee waarom. Misschien is discarden wel beter ja
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morgen trouwens![]()
Eerst maar eens boodschappen doen. Maar ik mag hopen dat die serverproblemen waardoor je gisteren geen fatsoenlijke match kon spelen inmiddels zijn opgelost?
PS: Louis is gisteravond tot een akkoord gekomen. Hij gaat volgend seizoen juichen.jpg bij United.
[ Bericht 6% gewijzigd door PrideoftheSouth op 26-04-2014 09:05:16 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zsm lekker verkopen die TOTS De Gea, TOTS spelers zullen woensdag omlaag gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 05:18 schreef Boerovic het volgende:
Had een paar vraagjes..
Alvast Bedankt..![]()
Bron?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zsm lekker verkopen die TOTS De Gea, TOTS spelers zullen woensdag omlaag gaan.![]()
Zou kunnen, als hij ook in TOTS BPL zit en die woensdag komt. Maar ik zou die kaart vooral verkopen omdat hij waarschijnlijk niet dik in de coins zit, en er geen pasklaar team voor heeft. Een TOTS keeper zou voor mij ook niet iets zijn om er direct een nieuw team voor te kopen (kost ook weer coins). En als je hem verkoopt kun je met de coins een heleboel leuke dingen doenquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zsm lekker verkopen die TOTS De Gea, TOTS spelers zullen woensdag omlaag gaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Woensdag komt BPL TOTS. Mensen zullen weer veel pakjes gaan openen dus deze spelers gaan verkocht worden en vooral als De Gea in BPL TOTS zit wordt ie nog goedkoper. Interesse voor deze spelers wordt lager dus lagere prijs.quote:
Begin TOTS:Heel veel pakjes geopend, erg lage prijzen
Door de week: Spelers worden duurder omdat er minder pakjes worden geopend en de interesse hoog wordt
Woensdag: BPL TOTS dus interesse wordt minder en veel mensen verkopen hun spelers. Prijzen dalen.
Dat is iig hoe ik erover denk.![]()
Bron dat woensdag BPL TOTS komt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Woensdag komt BPL TOTS. Mensen zullen weer veel pakjes gaan openen dus deze spelers gaan verkocht worden en vooral als De Gea in BPL TOTS zit wordt ie nog goedkoper. Interesse voor deze spelers wordt lager dus lagere prijs.
Begin TOTS:Heel veel pakjes geopend, erg lage prijzen
Door de week: Spelers worden duurder omdat er minder pakjes worden geopend en de interesse hoog wordt
Woensdag: BPL TOTS dus interesse wordt minder en veel mensen verkopen hun spelers. Prijzen dalen.
Dat is iig hoe ik erover denk.![]()
En dan is het ook nog maar de vraag of De Gea in BPL TOTS zit aangezien Cech al een zekerheidje is en dan heb je nog onder andere die keeper van West Ham die een beestachtig seizoen heeft gekeeped.![]()
Ik ga gewoon uit van vorige jaren. Iets anders is haast onmogelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bron dat woensdag BPL TOTS komt?![]()
Als De Gea er niet in zit, maar Cech wel, daalt TOTS De Gea alsnog denk ik. Mensen hebben toch liever Cech (en verkopen dus De Gea).quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En dan is het ook nog maar de vraag of De Gea in BPL TOTS zit aangezien Cech al een zekerheidje is en dan heb je nog onder andere die keeper van West Ham die een beestachtig seizoen heeft gekeeped.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou elke TOTS speler nu verkopen mensen gaan vast weer dumpen als er een volgend TOTS komtquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als De Gea er niet in zit, maar Cech wel, daalt TOTS De Gea alsnog denk ik. Mensen hebben toch liever Cech (en verkopen dus De Gea).![]()
Villanova overleden? /repost
[ Bericht 9% gewijzigd door el-blanchito op 26-04-2014 10:45:32 ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik neem aan dat die /care op de repost slaat, maar het staat er wel een beetje lompquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:19 schreef el-blanchito het volgende:
Villanova overleden? /repost /care![]()
![]()
Ja sorry, dat bedoel ik iddquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die /care op de repost slaat, maar het staat er wel een beetje lomp
Twitter eventjes gecheckt en idd. Spijtig
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Of Negredoquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet Jovetic maar een TOTS krijgen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: