SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lekker teampjequote:
Maxim is ook een baas, die zou misschien ook kunnen als CF (met iig Leitner erachter).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maxim staat al cfquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker teampje
Maxim is ook een baas, die zou misschien ook kunnen als CF (met iig Leitner erachter).![]()
Jij wintquote:
Geen IF Fahrmann, pauper
Een van de ziekste silver teams ooit is dat zeg hahaAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik zit te kijken naar Matthdgamer twitch stream, hij zat op 600k en ineens heeft tie 1,7m coins zonder dat hij iets verkocht heeft, grote wtf![]()
Wijsneusquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij heet eric maxim choupo-moting
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij wint
Geen IF Fahrmann, pauper
Een van de ziekste silver teams ooit is dat zeg hahaheb het niet hoor
staat wel op m'n lijstje om binnenkort te maken.
Al vind ik de opstelling helemaal niet zo geweldig, sowieso elke 433 variant met 1 cdm is kut.![]()
Inderdaad, ik speel eigenlijk liefst 433 met een CAM. Zeker met silvers.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]heb het niet hoor
staat wel op m'n lijstje om binnenkort te maken.
Al vind ik de opstelling helemaal niet zo geweldig, sowieso elke 433 variant met 1 cdm is kut.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, ik speel eigenlijk liefst 433 met een CAM. Zeker met silvers.
Speel nu met dit, nog nooit zo'n goed silver team gehad. Linkspoot op lcm en rechtspoot op rcm. Geweldige cb's, depay en natuurlijk choupovind bij 433(4) dat je de beste balans op het middenveld hebt met 1 cm met med/mid en eentje met high/high.
![]()
Teampje hoor!quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speel nu met dit, nog nooit zo'n goed silver team gehad. Linkspoot op lcm en rechtspoot op rcm. Geweldige cb's, depay en natuurlijk choupovind bij 433(4) dat je de beste balans op het middenveld hebt met 1 cm met med/mid en eentje met high/high.
Ik heb die Kruse ook (RM in 3412), maar ik vind hem helaas maar een beetje een blinde draver. Weinig alternatieven echter in de Bundesliga
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar dat is Rojas en niet Kruse.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Teampje hoor!
Ik heb die Kruse ook (RM in 3412), maar ik vind hem helaas maar een beetje een blinde draver. Weinig alternatieven echter in de Bundesliga
Mak is de beste silver RM/RW in de Bundesliga![]()
![]()
Klein telefoonschermpjequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat is Rojas en niet Kruse.
Mak is de beste silver RM/RW in de Bundesliga
Mak? Toch eens proberen dan...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe is Diepé?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Rojas > Mak > Krusequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klein telefoonschermpje
Mak? Toch eens proberen dan...maar dat is mijn mening
![]()
Hij heeft me tot nu toe niet overtuigd, heb z'n tots verkocht en koop hem terug als hij weer iets goedkoper is. Ten opzichte van nif depay merk ik weinig verschil, hij is wel wat sneller maar z'n schot lijkt niet te zijn verbeterd helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |