Makkelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef silverhill het volgende:
Het lijkt me wel leuk om RCT 1 of 2 weer eens te installeren. Is dat zonder patches/mods nog compatible met Windows 7?
Op mijn windows 7 laptop werkt het jammer genoeg weer nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef silverhill het volgende:
Het lijkt me wel leuk om RCT 1 of 2 weer eens te installeren. Is dat zonder patches/mods nog compatible met Windows 7?
of op steam, die werkt ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
Even de versie op gog.com kopen, die werkt wel gewoon.
Echte bazen hebben deze gewoon nog in Jewel case in de kast staan hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
Even de versie op gog.com kopen, die werkt wel gewoon.
Ja maar die werken dus meestal niet op moderne pc'squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echte bazen hebben deze gewoon nog in Jewel case in de kast staan hoor
Net zoals transport tycoon deluxe en theme hospital
Theme hospital draait bij mij onder windows 7 gewoon, maar crashed wel af en toe. Maar voor de legale download heb je zeg maar het bestand op de CD nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar die werken dus meestal niet op moderne pc's![]()
Ik heb ze ook origineel, maar ik speel ze dan ook alleen op echte oude Win '95 / '98 pc's
Ik heb Theme Hospital dan via corsixTH op mijn OpenPandoraquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Theme hospital draait bij mij onder windows 7 gewoon, maar crashed wel af en toe. Maar voor de legale download heb je zeg maar het bestand op de CD nodigen die werkt wel gewoon. Heel lang open TTD gespeeld met die van mij
Werkt die al net zo goed als de originele vroeger?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Theme Hospital dan via corsixTH op mijn OpenPandora
Ik heb een paar levels gespeeld en het werkte hier perfect. Omdat de OpenPandora op Linux draait moest ik ook Timidity installeren, maar dan heb je wel de originele Roland midisoundsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Werkt die al net zo goed als de originele vroeger?en zit er nog wat nieuws in? Toen ik deze vroeger enes wilde proberen konden mensen nog niet goed langs bankjes af lopen bijvoorbeeld wat met mijn propbouwstijl voor issues zorgde
Ik zal het eens gaan installerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een paar levels gespeeld en het werkte hier perfect. Omdat de OpenPandora op Linux draait moest ik ook Timidity installeren, maar dan heb je wel de originele Roland midisounds
Dat is bij iedereen volgens mij zo. Althans, bij mij lukt een printscreen ook niet - in geen enkele game.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef silverhill het volgende:
Mooi, hij werkt goed. Zojuist m'n eerste map gehaald. Alleen printscreen lukt niet, dat resulteert in een volledig zwart plaatje.
gewoon, in de installatie directory van ct?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:39 schreef luftersel het volgende:
Maar die zijn niet geweldig makkelijk terug te vinden.
Probeer alt-prtscr of ctrl-prtscr soms wil dat wel werken in direct x spellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen volgens mij zo. Althans, bij mij lukt een printscreen ook niet - in geen enkele game.Je kunt bij opties wel gewoon een screenshot maken vanuit het spel. Maar die zijn niet geweldig makkelijk terug te vinden.
Ik kon ze altijd maar moeilijk vinden. Weet niet maar waar ik ze precies vond, maar ik weet wel dat ik het een onlogische plek vond. Kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon, in de installatie directory van ct?
Wat.quote:en wordt ontwikkeld door Pipeworks, de studio achter Zumba Fitness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |