ggmm hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jonge, je vergist je. Ik ben echt vanavond pas begonnen. Ik vroeg nog naar de knoppen.
Rechten is wel een hele populaire studie ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je kunt weer Rechten studeren, maar dan aan de universiteit. Dus wat Wilfried Genee heeft gedaan. Daar kiezen de meesten ook voor.
Ik hoorde echter niet zo lang geleden dat er een overschot is aan mensen die afgestudeerd zijn in Rechten en je daar niet zo snel een baan mee zult vinden.
Niet echt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je geen hulp van je school met zoeken?
Nee man gewoon in een kluitje. Mooiste wat er isquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef Tyron het volgende:
maar je moet gewoon niet met zn allen op de bal duiken, zorgen dat 1ntje beetje vooraan staan, 1ntje mid druk zetten, 1ntje achter de ballen opvangen en dan doordrukken
Kan je niet iets compleet anders gaan doen dan? Iets waar je nog wat aan kan hebben later?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je kunt weer Rechten studeren, maar dan aan de universiteit. Dus wat Wilfried Genee heeft gedaan. Daar kiezen de meesten ook voor.
Ik hoorde echter niet zo lang geleden dat er een overschot is aan mensen die afgestudeerd zijn in Rechten en je daar niet zo snel een baan mee zult vinden.
Mietje.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
1v1 is gay man. Dan is alle tactiek weg.
idd, maar misschien is dat wel wat voor stijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
1v1 is gay man. Dan is alle tactiek weg.
dit spelletje krijg je wel snel onder de kniequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:39 schreef Buitendam het volgende:
Zo verwacht ik morgen een subtopper te zijn en overmorgen lollerpwn ik iedereen hier.
Misschien kan je nu FM'en en jezelf wat vrolijker makenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:39 schreef Buitendam het volgende:
Zo verwacht ik morgen een subtopper te zijn en overmorgen lollerpwn ik iedereen hier.
X en volgens mij control werken ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haxball is toch alleen met je spatiebalk?
Daar ben ik net zo slecht in als dit spel. Hoewel ik nu wel tien seizoenen op rij kampioen ben geworden, maar verder dan groepsronde CL kom ik nooitquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je nu FM'en en jezelf wat vrolijker maken
Ik deed met Cavaliers nog Barcelona na (van twee jaar geleden). Kippenvel was dat. Vooral hoe ik het daarna verneukte.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:39 schreef Tyron het volgende:
soms heb je ook prachtige combinaties
al is dat met eriksen niet moeilijk
Ooh kan, ik heb het nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
X en volgens mij control werken ook.
Met welke club?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar ben ik net zo slecht in als dit spel. Hoewel ik nu wel tien seizoenen op rij kampioen ben geworden, maar verder dan groepsronde CL kom ik nooit
ik had met cavaliers ook wel goeie combinatie in dat potje tegen ggmm en zijn teamquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik deed met Cavaliers nog Barcelona na (van twee jaar geleden). Kippenvel was dat. Vooral hoe ik het daarna verneukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |