Nee dat denk ik ook niet..maar zo stilletjes aan moet je diep zoeken in de koudste delen van de koude oorlog om paralellen tegen te komen...quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ach, die Russen die bluffen maar, denk je écht dat om Oekraïne een oorlog uitbreekt, ja hoogstens tussen Rusland en Oekraïne. Maar de EU, VS en of de NAVO gaan hun handen er echt niet aan branden.
Godsamme, daarvoor moest je naar een lokaal Texaans station? Heb je gegoogled of de Amerikanen de Russen ook laten zitten of wat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:30 schreef meth1745 het volgende:
[..]
http://www.wbap.com/commo(...)EFEFDADE6840A&mode=2
Hey, nieuwsbericht van het laatste uur, that's all.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:34 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Godsamme, daarvoor moest je naar een lokaal Texaans station? Heb je gegoogled of de Amerikanen de Russen ook laten zitten of wat?
Azerbaijani press agency...quote:Russia denies Pentagon chief tries to get through by phone
The Russian Defense Ministry has always been ready for "objective and constructive conversations" with its U.S. partners, Konashenkov said, adding such exchanges would be especially useful for the sooner end of the turmoil in Ukraine.
"Direct dialogue between defense ministers of Russia and the United States is always better than the exchange of statements through the mass media," Interfax news agency quoted the spokesman as saying.
Earlier in the day, the Moscow Times daily, citing Reuters, said Hagel had voiced concern about reports of military activities along the Russian-Ukrainian border and said he was trying to arrange a call with Shoigu.
Konashenkov noted that the procedure of booking phone talks between defense ministries of the two countries had long been established.
On Thursday, the Russian Foreign Ministry confirmed that phone talks planned for that day between Foreign Minister Sergei Lavrov and U.S. Secretary of State John Kerry had not taken place "for reasons that did not depend on Moscow."
Ik denk naar Polen. Die hebben om nog eens 10.000 militairen gevraagd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef Nintex het volgende:
Koek-koek of niet de Amerikanen gaan mobiliseren. Grote vraag waar ze heen gaan, Putin's maatje Assad in Syrië aanpakken(?) na de oproep van Ban Ki Moon lijkt me naast de grens Polen aansterken niet uitgesloten.
Het Russisch leger kan in een dag of 3 in Warschau staan, ik ben eerder verbaasd dat het zo lang duurt voor de Amerikanen in actie komen en hun plek aan de onderhandelingstafel versterken.
quote:'Russische toestellen in luchtruim Oekraïne'
Russische vliegtuigen zijn de afgelopen 24 uur diverse malen het luchtruim van Oekraïne binnengevlogen.
Dat heeft het Amerikaanse ministerie van Defensie vrijdag verklaard.
Waar en wanneer dat precies is gebeurd, is niet duidelijk. Het Russische leger is sinds donderdag bezig met een grote oefening bij de grens met Oekraïne.
Kijk, ze verliezen zich in hun eigen spelletjes.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:14 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
http://www.thedailybeast.(...)ith-white-house.html
Als het Russische leger Polen binnenvalt heb je WO3. En gezien de staat van de defensie in Europa denk ik dat er dan heel snel tactische kernwapens ingezet gaan worden...quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef Nintex het volgende:
Koek-koek of niet de Amerikanen gaan mobiliseren. Grote vraag waar ze heen gaan, Putin's maatje Assad in Syrië aanpakken(?) na de oproep van Ban Ki Moon lijkt me naast de grens Polen aansterken niet uitgesloten.
Het Russisch leger kan in een dag of 3 in Warschau staan, ik ben eerder verbaasd dat het zo lang duurt voor de Amerikanen in actie komen en hun plek aan de onderhandelingstafel versterken.
Jongen toch, de reden dat Poetin publiekelijk zegt niet meer met het Witte Huis te willen praten zegt genoeg. Het onderonsje tussen de VS en Rusland begon iets te veel op te vallen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef Nintex het volgende:
Er zal nooit een krachtmeting tussen Amerika en Rusland plaatsvinden, niet op militair gebied tenminste, want er bestaat geen winnaar of verliezer. In dat geval zijn er louter verliezers.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:43 schreef poemojn het volgende:
Dat het voor hen niet om Oekraïne zal draaien betekent nog niet dat Oekraïne niet gebruikt kan worden als terrein voor een krachtmeting.
twitter:EuromaidanPR twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 01:55:20#Ukraine: #Russia's Gazprom issues May 7 ultimatum over gas supplies - http://t.co/jqo7s8csqH http://t.co/SIscGkneVa @BlogsofWar | EMPR News reageer retweet
ik denk inderdaad dat Putin zich gaat verslikken in de veerkracht van Oekrainequote:Op zaterdag 26 april 2014 02:02 schreef SuicideErrorist het volgende:
twitter:EuromaidanPR twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 01:55:20#Ukraine: #Russia's Gazprom issues May 7 ultimatum over gas supplies - http://t.co/jqo7s8csqH http://t.co/SIscGkneVa @BlogsofWar | EMPR News reageer retweet
Russia will lose, Ukraine's former PM Yulia Tymoshenko tells Vladimir Putin video
http://www.theguardian.co(...)vladimir-putin-video
Yulia![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef Nintex het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:47 schreef remlof het volgende:
En gezien de staat van de defensie in Europa denk ik dat er dan heel snel tactische kernwapens ingezet gaan worden...
Dat dachten we een tijdje geleden ook van de Krimquote:Op zaterdag 26 april 2014 06:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]Er is geen enkele reden om Polen binnen te vallen.
Nee, die zijn er wel. Namelijk dat de bevolking het op de Krim wil en het geen NAVO land is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat dachten we een tijdje geleden ook van de Krim
Al kan ik me niet voorstellen dat Putin zo dom is maar volgens mij moet je nu even niets meer uitsluiten
Zijn reden is het herstellen van de traditionele Russische invloedssfeer en het creëren van een strategische buffer tussen Rusland en het westen. Nu zie ik dit alleen niet gebeuren. Bijna alle ex oostblok landen zitten niet meer op Russische overheersing te wachten. Zijn allemaal lid van de Navo en de Navo schopt Ruslands kont als ze dat zouden willen. Ik denk niet dat Poetin z'n risico durft te nemen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, die zijn er wel. Namelijk dat de bevolking het op de Krim wil en het geen NAVO land is.
Het is volstrekt onrealistisch en alleen interessant voor de NAVO propaganda bazen die mensen bang willen maken. Poetin gaat ten eerst nooit een NAVO land binnenvallen, hij heeft ook geen reden om dat te doen en de bevolking van Polen wil het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |