hehehquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:19 schreef imikethat het volgende:
Ik kwam echt bijna klaar staat die wout ineens naast me, ja gelijk slap he
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:18 schreef Rezania het volgende:
En je hielp hem niet eens even? Asociaal wijf.
en het is voorjaar!quote:
Het leest nu net alsof je je wil verontschuldigen voor je eigen uitingen van bronstigheid.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is lekker weer, ook nog eens lente, de tijd dat alle dieren bronstig worden, dan doe je dat soort dingen.
Ik weet niet of ik het was natuurlijk, zo ja, dan verontschuldig ik mij bij deze en ben ik tevens dankbaar dat ze National Geographic niet hebben gebeld voor het ontdekken van een nieuwe, exotische, grote wurgslang.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het leest nu net alsof je je wil verontschuldigen voor je eigen uitingen van bronstigheid.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
en het is voorjaar!
Het maakt niet uit
Al raak ik al mijn tanden kwijt
Want het is lente
Lente voor altijd
Hielp hij de beste man door hem hard schreeuwend aan te moedigen? Of werd hij boos omdat hij zag dat er nog een lul in de buurt was?quote:Toen kwam er opeens een politieagent aanrijden en die stopte bij de man. Ik heb verder niet gezien wat er gebeurde maar ik heb wel gehoord dat de politieman naar hem schreeuwde.
De TS is dik, en dit is allemaal verzonnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:24 schreef MostWanted het volgende:
Achterop? Was je te lui om te fietsen
dit dusquote:
Andersom zou je mij niet horen klagen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:26 schreef 06-09-2013 het volgende:
ik begrijp trouwens ook niet waarom vrouwen het niet zien als een compliment, wanneer een gast voor hun neus aan het fappen is. Is toch een leuk compliment dat hij opgewonden van je raakt..
In de dierenwereld is het een normaal verschijnsel om via allerlei wegen te laten blijken dat je opgewonden raakt, zo laten bavianen hun reet zien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:26 schreef 06-09-2013 het volgende:
ik begrijp trouwens ook niet waarom vrouwen het niet zien als een compliment, wanneer een gast voor hun neus aan het fappen is. Is toch een leuk compliment dat hij opgewonden van je raakt..
Erg fappant.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:17 schreef 06-09-2013 het volgende:
ik vind het trouwens heel frappant dat homohuwelijken legaal zijn maar fappen in de natuur niet.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:17 schreef Damsel het volgende:
Lieve mensen van het FOK! forum,
Ik snap niet waarom the fuck iemand zoiets zou doen.
We waren trouwens de enige in de weide omgeving...
Groetjes,
Zie t gewoon als compliment ;-)quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:17 schreef Damsel het volgende:
Lieve mensen van het FOK! forum,
Ik was even gaan shoppen met een vriendin en we besloten op de weg naar huis achter de brandweerkazerne te fietsen, omdat het daar rustig is en het een mooi fietspad is (je hebt bomen en groen aan de ene kant van het pad). Ik zat achterop de fiets bij mijn vriendin en ik zag dat een man stilstond en ons aan zat te staren, echt de hele tijd, en ik vond het wel raar maar ik schonk er niet veel aandacht aan. Toen we langs waren gefietst hoorde ik hem opeens hard kreunen en keek ik achterom, hij had zijn lul zichtbaar gemaakt en was zich nu furieus aan het aftrekken. Ik keek naar hem en hij keek naar mij, maar hij stopte niet. Echt super raar. Toen kwam er opeens een politieagent aanrijden en die stopte bij de man. Ik heb verder niet gezien wat er gebeurde maar ik heb wel gehoord dat de politieman naar hem schreeuwde. Mijn vriendin heeft er trouwens vrij weinig van meegekregen, ze heeft wel opgemerkt dat ie zich aan het aftrekken was toen we aan kwamen fietsen. Ik snap niet waarom the fuck iemand zoiets zou doen.
We waren trouwens de enige in de weide omgeving...
Groetjes,
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de dierenwereld is het een normaal verschijnsel om via allerlei wegen te laten blijken dat je opgewonden raakt, zo laten bavianen hun reet zien.
Maar ts denkt er anders over.
Hier was ze dus op uitquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:06 schreef nietlullenmaarpoetsen het volgende:
[..]
Zie t gewoon als compliment ;-)
Word jij geil van oude topics?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:21 schreef pijltjegooien het volgende:
Waarom heb je hem niet klaargezogen?
Hij had een onzichtbare lul?quote:
waardevolle kickquote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:21 schreef pijltjegooien het volgende:
Waarom heb je hem niet klaargezogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |