Lieve mensen van het FOK! forum,
Ik was even gaan shoppen met een vriendin en we besloten op de weg naar huis achter de brandweerkazerne te fietsen, omdat het daar rustig is en het een mooi fietspad is (je hebt bomen en groen aan de ene kant van het pad). Ik zat achterop de fiets bij mijn vriendin en ik zag dat een man stilstond en ons aan zat te staren, echt de hele tijd, en ik vond het wel raar maar ik schonk er niet veel aandacht aan. Toen we langs waren gefietst hoorde ik hem opeens hard kreunen en keek ik achterom, hij had zijn lul zichtbaar gemaakt en was zich nu furieus aan het aftrekken. Ik keek naar hem en hij keek naar mij, maar hij stopte niet. Echt super raar. Toen kwam er opeens een politieagent aanrijden en die stopte bij de man. Ik heb verder niet gezien wat er gebeurde maar ik heb wel gehoord dat de politieman naar hem schreeuwde. Mijn vriendin heeft er trouwens vrij weinig van meegekregen, ze heeft wel opgemerkt dat ie zich aan het aftrekken was toen we aan kwamen fietsen. Ik snap niet waarom the fuck iemand zoiets zou doen.
We waren trouwens de enige in de weide omgeving...
Groetjes,