abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139340224
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:09 schreef JustAsEasy het volgende:

[..]

Ieder zijn ding ja, ik zou er niet aan beginnen. Vroeg het me gewoon af trouwens :)

Misschien heeft ze haar heil ergens anders gevonden?
Hier in dit dorp lopen zelden daklozen rond, af en toe eentje in het centrum maar daar blijft het bij.
Een paar jaar geleden is er in de winter een dakloze dood gevroren, een paar straten verderop. Die wist blijkbaar niet dat er nachtopvang bestond, en ik denk dat er meer zijn die dat niet weten. Niet dat het op dit moment stervenskoud is 's nachts, maar dan nog. Het gaat er mij om dat iedereen in ieder geval kan slapen tussen vier muren met een dak erop.

Ik weet het niet, ze was er ook ineens, misschien is ze nu ook ineens weer vertrokken.
  maandag 28 april 2014 @ 14:41:13 #27
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_139340964
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:19 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Hier in dit dorp lopen zelden daklozen rond, af en toe eentje in het centrum maar daar blijft het bij.
Een paar jaar geleden is er in de winter een dakloze dood gevroren, een paar straten verderop. Die wist blijkbaar niet dat er nachtopvang bestond, en ik denk dat er meer zijn die dat niet weten. Niet dat het op dit moment stervenskoud is 's nachts, maar dan nog. Het gaat er mij om dat iedereen in ieder geval kan slapen tussen vier muren met een dak erop.

Ik weet het niet, ze was er ook ineens, misschien is ze nu ook ineens weer vertrokken.
Respect _O_
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
  maandag 28 april 2014 @ 16:36:49 #28
111571 klaarover
klaar? over!
pi_139344944
Je kunt toch gewoon vragen "heb je een plek om te slapen?"

Ook altijd goed om te weten waar in jouw gemeente een nachtopvang is.
Ik heb er weleens iemand naar verwezen (een trammelant overwegende vriend die vroeg offie eventueel bij mij mocht logeren).

Of je een zwerffiguur bij jezelf thuis wilt hebben, dat is een ander hoofdstuk.
Daarvoor moet je niet alleen lief zijn, maar ook grenzen hebben en die kunnen handhaven.
pi_139345441
Is ze lekker?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')