Waarom? Pics? Of is het er vrijdag ook nog?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef Mitsu het volgende:
Het gebouw van IO ziet er zo toffff uit nu haha.
Je loopt wel een beetje achter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
http://www.theguardian.co(...)covery-physics-bicep
[ afbeelding ]
Interessante shit.
Nee hoor, ik ben gewoon benieuwd of dat jullie ook direct zoiets lezen.quote:
Ik herkende het plaatje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon benieuwd of dat jullie ook direct zoiets lezen.
Laat ze hun eigen wraps maken!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Morgen verjaardagsfeestje.![]()
Samen met alle nerdvrienden van de studie nerdspelletjes spelen en taart eten.Ook was ik zo slim te zijn om te zeggen: jullie kunnen wel blijven eten! Nu mag ik voor 7 man op elektrisch kookplaatje gaan koken.
Ik ga gewoon een hele grote pan pasta maken, scheelt schoonmaakwerkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Laat ze hun eigen wraps maken!
Enig wat je hoeft te doen is gehakt braden met wat kruiden en paprika en tomaat snijden. Crème fraîche, kidney bonen, mais, sla, en kaas kun je zo neerzetten
Of pasta wordt het meestal inderdaad als ik voor grote groepen moet koken. Grootste eetfestijn was met 20 man op m'n kamer toen ik KEI-papa wasquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een hele grote pan pasta maken, scheelt schoonmaakwerk![]()
Moet alleen vandaag dan wel groot deel van snijwerk al doen
Was voor t io-festival, dus dat is er volgende week niet meer haha.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom? Pics? Of is het er vrijdag ook nog?
Jezus. 20? Konden ze hun kont nog wel keren dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Of pasta wordt het meestal inderdaad als ik voor grote groepen moet koken. Grootste eetfestijn was met 20 man op m'n kamer toen ik KEI-papa was
Nee. Daarom na het eten op het dak gaan zittenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jezus. 20? Konden ze hun kont nog wel keren dan?
Zijn dissertatie was in kwadratische vergelijkingen met twee parameters!!quote:Op zondag 4 mei 2014 21:13 schreef Anoonumos het volgende:
Genot die posts van Riparius in het wiskunde huiswerk- en vragentopic.![]()
En elke keer de vraag wat hij gestudeerd heeft.
Ben ik nu de enige die geen idee heeft wat typische nerdspelletjes zijn? Buiten videogames en rollenspellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Morgen verjaardagsfeestje.![]()
Samen met alle nerdvrienden van de studie nerdspelletjes spelen en taart eten.Ook was ik zo slim te zijn om te zeggen: jullie kunnen wel blijven eten! Nu mag ik voor 7 man op elektrisch kookplaatje gaan koken.
D&D!quote:Op maandag 5 mei 2014 00:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die geen idee heeft wat typische nerdspelletjes zijn? Buiten videogames en rollenspellen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |