Real Madridquote:Op zondag 27 april 2014 17:56 schreef Anoonumos het volgende:
Tentamen hebben dag na Bayern- Real Madrid
![]()
Ze hebben ook een eigen vliegtuigquote:Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef Rezania het volgende:
TIL dat de TUD een eigen satelliet in een baan om de aarde heeft.
[ afbeelding ]
Ja, dat wist ik al.quote:Op zondag 27 april 2014 21:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ze hebben ook een eigen vliegtuig
Ik ben pas onder de indruk als ze zelf die sateliet daar plaatsen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef Rezania het volgende:
TIL dat de TUD een eigen satelliet in een baan om de aarde heeft.
[ afbeelding ]
Net alsof een Nederlandse universiteit daar het geld voor heeft.quote:Op zondag 27 april 2014 21:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben pas onder de indruk als ze zelf die sateliet daar plaatsen.
Verder wel leuk natuurlijk om je eigen satelietje te hebben.
Precies mijn punt.quote:Op zondag 27 april 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof een Nederlandse universiteit daar het geld voor heeft.
Nou ja, misschien in de toekomst, met zo'n railgun.quote:
Ik pleit voor een ruimtelift.quote:Op zondag 27 april 2014 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, misschien in de toekomst, met zo'n railgun.
Ik zag je speelgoedtestprogramma op de FB van de uni btw. Zat wat raar speelgoed tussen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef Mitsu het volgende:
Een eigen satelliet is best tof voor een uni
Het is tof maar ik weet niet of dat het nu echt bijzonder is. Elke universiteit die een technische faculteit of technische faculteiten heeft kan zo'n sateliet maken, dat is niet bijzonder. Je moet alleen wel zien dat die geplaatst wordt. Hoe dat precies in zijn werk ging weet ik niet. Als je genoeg geld hebt dan kan je sowieso wel regelen dat die meegaat met een of andere raket maar misschien heeft Ockels wat connecties gebruikt om een goede deal te maken?quote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef Mitsu het volgende:
Een eigen satelliet is best tof voor een uni
Haha ja er zat echt rare dingen tussen. Maar ook masterlijke haha.quote:Op zondag 27 april 2014 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag je speelgoedtestprogramma op de FB van de uni btw. Zat wat raar speelgoed tussen.
Denk niet dat we binnen 50 jaar de benodigde vaardigheden en apparatuur hebben ontwikkeld om er eentje te bouwen. Een railgun lijkt me dan makkelijker te ontwikkelen en te bouwen.quote:
Ze worden in bosjes de ruimte in geschoten door mee te liften met de grote jongens. Niet moeilijk als ie maar 2,2 kg weegt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is tof maar ik weet niet of dat het nu echt bijzonder is. Elke universiteit die een technische faculteit of technische faculteiten heeft kan zo'n sateliet maken, dat is niet bijzonder. Je moet alleen wel zien dat die geplaatst wordt. Hoe dat precies in zijn werk ging weet ik niet. Als je genoeg geld hebt dan kan je sowieso wel regelen dat die meegaat met een of andere raket maar misschien heeft Ockels wat connecties gebruikt om een goede deal te maken?
Ik weet het maar je moet daar toch voor dokken? Hoeveel betaal je ongeveer per gram voor een payload met een laag gewicht?quote:Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Ze worden in bosjes de ruimte in geschoten door mee te liften met de grote jongens. Niet moeilijk als ie maar 2,2 kg weegt.
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 27 april 2014 23:09 schreef Anoonumos het volgende:
1 uur geleden begonnen met wetenschapsfilosofie leren en ik ben nu al doodongelukkig.
Link?quote:Op zondag 27 april 2014 22:03 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Haha ja er zat echt rare dingen tussen. Maar ook masterlijke haha.
Mijn speelgoed staat ook op de fb
quote:Op zondag 27 april 2014 23:09 schreef Anoonumos het volgende:
1 uur geleden begonnen met wetenschapsfilosofie leren en ik ben nu al doodongelukkig.
't is wennen om hele teksten te lezen zonder enkele formule..quote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.
Dat vak hebben wij gelukkig niet. Nu kan het op zich wel interessant zijn om zo'n tekst te lezen, het memoriseren is niet zo interessant.
Geen link, want te lui om laptop te pakken. Maar als je op hun fb pagina terug gaat naar 2 april zie je vanzelf 2 foto's waarvan 1 over mijn "speelgoed" gaatquote:
Oh, die vond ik raar ja.quote:Op zondag 27 april 2014 23:39 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Geen link, want te lui om laptop te pakken. Maar als je op hun fb pagina terug gaat naar 2 april zie je vanzelf 2 foto's waarvan 1 over mijn "speelgoed" gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |