Dit probleem is zo herkenbaarquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Wil een college terugkijken maar heb geen zin om m'n muziek uit te zetten
Heel herkenbaar inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik begrijp het probleem niet, je kan het geluid van de muziek wat zachter zetten en het geluid van het college wat harder zodat je de muziek op de achtergrond blijft horen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Leiden die niet wil opnemen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:51 schreef Anoonumos het volgende:
Kindjes in Afrika Leiden kunnen niet eens colleges terugkijken.
Daar is niet elke muzieksoort geschikt voorquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem niet, je kan het geluid van de muziek wat zachter zetten en het geluid van het college wat harder zodat je de muziek op de achtergrond blijft horen.
Wel elke muzieksoort waar ik naar luister en waar ik de term muziek voor reserveer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Daar is niet elke muzieksoort geschikt voor
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wel elke muzieksoort waar ik naar luister en waar ik de term muziek voor reserveer.
Ja, dat denk ik dus ook wanneer ik weer met mijn neus op het gegeven wordt gedrukt wat nu onder muziek wordt verstaan door de meeste jongen mensen.quote:
waar luister jij naar?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook wanneer ik weer met mijn neus op het gegeven wordt gedrukt wat nu onder muziek wordt verstaan door de meeste jongen mensen.
Half-Lifequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook wanneer ik weer met mijn neus op het gegeven wordt gedrukt wat nu onder muziek wordt verstaan door de meeste jongen mensen.
Ik moet trouwens zeggen dat ik de technomuziek van Halflife 2 wel kan waarderen.
Alles behalve house en afgeleiden hiervan. Rock en soul zijn mijn favoriete genres, daarna jazz en blues en voor eventjes country en verder natuurlijk van alles met mate, ook rap en hiphop kan ik waarderen. Zolang er maar een goede melodie in zit.quote:
In house zit geen melodie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alles behalve house en afgeleiden hiervan. Rock en soul zijn mijn favoriete genres, daarna jazz en blues en voor eventjes country en verder natuurlijk van alles met mate, ook rap en hiphop kan ik waarderen. Zolang er maar een goede melodie in zit.
Inderdaad!quote:
Voor mij niet voldoende en in ieder geval niet voldoende 'gesofisticeerd' bij gebrek aan een beter woord, het zijn van die deuntjes die een kind van 4 ook kan bedenken. Ik weet dat de liefhebbers het er niet mee eens zijn maar zo zie ik het.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oh ja, er zijn geruchten dat nu toch echt eindelijk Half Life 3 gaat komen. Ik hoop het!
Mmh, ik denk dat je housemuziek dan echt zwaar onderschatquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor mij niet voldoende en in ieder geval niet voldoende 'gesofisticeerd' bij gebrek aan een beter woord, het zijn van die deuntjes die een kind van 4 ook kan bedenken. Ik weet dat de liefhebbers het er niet mee eens zijn maar zo zie ik het.
Wat dat betreft is de grap van van Buren misschien wel zeer toepasselijk dat zijn katten een van zijn liedjes componeerde.
Sympathieke en intelligente kerel trouwens, dat wel.
Ooit zal die wel komen, het concept is te goed om het te laten vallen. Er zijn veel FSP-spellen maar HL blijft uniek met die immersive gameplay. Ja, de volgende portal moet een langere sp missie hebben. Jammer dat Valve hier altijd geheimzinnig over doet, ze moeten vooral doen waarvan zij zelf vinden dat dat goed is maar voor de fans zou het leuk zijn als ze hier wat openheid over geven.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:11 schreef Novermars het volgende:
[..]Ik hoop het, maar betwijfel het ten sterkste.
Portal is trouwens ook leuk, maar eigenlijk waren de spellen te kort.
Armin van Burenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor mij niet voldoende en in ieder geval niet voldoende 'gesofisticeerd' bij gebrek aan een beter woord, het zijn van die deuntjes die een kind van 4 ook kan bedenken. Ik weet dat de liefhebbers het er niet mee eens zijn maar zo zie ik het.
Wat dat betreft is de grap van van Buren misschien wel zeer toepasselijk dat zijn katten een van zijn liedjes componeerde.
Sympathieke en intelligente kerel trouwens, dat wel.
Ik ken dat gevoel, wij hadden iemand van het English Language Centre erbij die je presentatie en Engels skills ging beoordelen. Al is het best nuttig, het is niet erg fijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:17 schreef Fierce. het volgende:
Meh. Presentatie verneukt, ben al de hele avond verdrietig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |