quote:
Deze is wel op zijn minst smooth te noemen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef Armani XL het volgende:
Dat jurkje past goed bij mijn vloerkleed.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:51 schreef FF_Serieus het volgende:
Zal ik je maar mama noemen, want dat ben je over 9 maanden.
Moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:51 schreef FF_Serieus het volgende:
Zal ik je maar mama noemen, want dat ben je over 9 maanden.
Gewoon gepakt van YouTube dusquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:01 schreef Nelvalhil het volgende:
Iemand heeft ene keer dit bij mij geprobeerd: ze stelde 3 vragen
1. Heb je een vriendink? nee geantwoord
2. Vind je mij aantrekkelijk? Heb ja geantwoord
3. Waarom gaan we nu dan niet zoenen? Nog gedaan ook
Het is patatquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:36 schreef Herr_Munk het volgende:
Wat ruik je lekker! Heb je friet gebakken?
Ik serieus niet, is echt een keer gedaan bij mij!quote:
Hm hm ...quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:26 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ik serieus niet, is echt een keer gedaan bij mij!![]()
wat ben je toch ook een makkelijke sletquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:01 schreef Nelvalhil het volgende:
Iemand heeft ene keer dit bij mij geprobeerd: ze stelde 3 vragen
1. Heb je een vriendink? nee geantwoord
2. Vind je mij aantrekkelijk? Heb ja geantwoord
3. Waarom gaan we nu dan niet zoenen? Nog gedaan ook
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:02 schreef Groby het volgende:
is je vader een dj want jij bent een plaatje
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef R- het volgende:
Als jij een frikandel zou zijn, dan was jij een frikandel speciaal.
Hoiquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:01 schreef Franknfurter het volgende:
Ik zeg altijd 'hoi' en de rest gaat vanzelf
Openingszinnen
wil ik altijd nog een keertje proberen op fb chatquote:
Zit er sinds kort op. Vinden ze me leuk.quote:Op maandag 28 april 2014 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wil ik altijd nog een keertje proberen op fb chat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Der Mann ohne Eigenschaftenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:03 schreef Knip het volgende:
Boven de Atlantische Oceaan bevond zich een barometrisch minimum; het trok oostwaarts, in de richting van een boven Rusland gelegen maximum, en vertoonde nog niet de neiging hiervoor naar het noorden uit te wijken. De isothermen en isotheren vervulden hun plicht. De luchttemperatuur stond in de voorgeschreven verhouding tot de gemiddelde jaartemperatuur, tot de temperatuur van zowel de koudste als de warmste maand en tot de aperiodische maandelijkse temperatuurschommeling. De opkomst en ondergang van de zon, van de maan, de lichtvariaties van de maan, van Venus, van de ring van Saturnus en vele andere gewichtige verschijnselen stemden overeen met de voorspellingen daaromtrent in de astronomische jaarboeken. De waterdamp in de lucht had zijn hoogste spankracht en de luchtvochtigheid was gering. In één woord, dat de feitelijke situatie heel aardig weergeeft, ook al is het wat ouderwets: het was een mooie augustusdag in het jaar 1913.
Als zij nou blijkt te weten uit welk boek dit komt kan je haar meteen ten huwelijk vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Deed het pijn toen je uit de hemel viel? Hahaahahh ;DKaoloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer manLife is a game made for everyone.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Der Mann ohne Eigenschaften![]()
Maar ik ben al getrouwdJe bent anders behoorlijk aan het flirten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Non possumus non loqui
Hahahaquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
"Wil je met me trouwen, een stel katten adopteren, en iedere avond op de bank naar SBS6 kijken met een bak chips en 3 flessen cola!?"...
... welke NLse vrouw zegt daar nou nee tegen....?
nah.. valt wel mee, heur...quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Knip het volgende:
[..]
Je bent anders behoorlijk aan het flirten.
Je kijkt anders heel dromerig op je fotoboek.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. valt wel mee, heur...
slijmerdquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:57 schreef Knip het volgende:
[..]
Je kijkt anders heel dromerig op je fotoboek.
wat heb je trouwens een mooie ogen en wat zit je haar leuk
De waarheid mag toch wel eens gezegd worden?quote:
Waarom ga jij met dat aapje op de foto? Dat doen toch altijd van die domme toeristen die niet wetenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:00 schreef Knip het volgende:
[..]
De waarheid mag toch wel eens gezegd worden?
Ik zie trouwens dat je van Roy Lichtenstein houdt. We hebben wel veel gemeen merk ik
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom ga jij met dat aapje op de foto? Dat doen toch altijd van die domme toeristen die niet weten
dat die diertjes mishandeld worden?
Hmmm.. dan is het goed!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:08 schreef Knip het volgende:
Heb er destijds nog voor gezorgd dat het aapje los mocht lopen. Op de binnenplaats van het guesthouse stond ook nog een soort hert vastgebonden. Ook meer bewegingsvrijheid gegeven. In Laos heeft Marianne Thieme nog weinig invloed, maar ik heb de weg (een beetje) voor haar geplaveid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |