Wat een baasquote:Op zondag 27 april 2014 12:59 schreef Tarado het volgende:
twitter:AT5 twitterde op zondag 27-04-2014 om 12:58:02Afgelopen week spotte AT5 de legendarische Marko Pantelic op De Toekomst. Maar waarom? http://t.co/vDgqS8xygP reageer retweet
Tja, vervang een aantal spelers die er simpelweg geen reet van bakken (of die het Ajax-spel niet (kunnen) beheersen) door spelers die net iets beter meekunnen en je komt al een heel eind. Maar dat zal nog wel even durenquote:Op zondag 27 april 2014 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar ze zitten niet zover van goed vandaan dus dat het er af en toe niet uitziet klopt wel maar dan kan het nog steeds voor 80% goed gaan
Pantelic wordt onze hoofdsponsorquote:Op zondag 27 april 2014 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pantelic wordt onze nieuwe algemeen directeur
Dit ben ik ook van plan eigenlijkquote:Op zondag 27 april 2014 12:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik begin uiteraard om 14:30 thuis met kijken naar mn club Ajax. En om 15:05 switch ik uiteraard over naar de veel interessantere partij Liverpool-Chelsea.
Bij hem heb ik altijd de associatie dat hij zijn vinger in het poepgat stak van Suarez (of zoiets). Vies mannetje..quote:Op zondag 27 april 2014 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pantelic wordt onze nieuwe algemeen directeur
Altijd beter dan een zomer zonder voetbalquote:Op zondag 27 april 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Heracles zal wel de rode loper uit gaan leggen.. ik denk 0-3.. daarna krijgen we een paar dagen cliche-verhalen over hoe bijzonder het is dat 1 trainer 4x op rij kampioen is geworden en over een week zal het gelukkig al vergeten zijn en gaat het over het WK.
Jij vindt het niet bijzonderquote:Op zondag 27 april 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Heracles zal wel de rode loper uit gaan leggen.. ik denk 0-3.. daarna krijgen we een paar dagen cliche-verhalen over hoe bijzonder het is dat 1 trainer 4x op rij kampioen is geworden en over een week zal het gelukkig al vergeten zijn en gaat het over het WK.
het leven van een Feyenoorder is zwaar op dagen als dezequote:Op zondag 27 april 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee.. Ajax speelt al jaren CL en heeft veruit het hoogste budget. Daardoor hebben jullie een voorsprong die voor de concurrentie steeds moeilijker is in te halen. Dit seizoen is dat helemaal goed duidelijk geworden, de concurrentie was uitermate zwak. Vindt de titel van Ajax vergelijkbaar met die van Celtic.. stelt weinig voor. Tegen echte tegenstanders gaat Ajax bijna altijd onderuit.quote:
Aha. Juist. Nee, niet mee eens.quote:Op zondag 27 april 2014 13:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. Ajax speelt al jaren CL en heeft veruit het hoogste budget. Daardoor hebben jullie een voorsprong die voor de concurrentie steeds moeilijker is in te halen. Dit seizoen is dat helemaal goed duidelijk geworden, de concurrentie was uitermate zwak. Vindt de titel van Ajax vergelijkbaar met die van Celtic.. stelt weinig voor. Tegen echte tegenstanders gaat Ajax bijna altijd onderuit.
Mein Gott...quote:Op zondag 27 april 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het seizoen in stijl met De Sa en Siggy in de spits afsluiten.
Beetje diepgang is niks mis meequote:Op zondag 27 april 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het seizoen in stijl met De Sa en Siggy in de spits afsluiten.
fixedquote:Op zondag 27 april 2014 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens nog maar even aankijken tegen Sigthorsson. Hopelijk wordt hij in de zomer weggegeven
Je kan alles wel bagatelliseren en relativeren, dat het niveau niet om over naar huis te schrijven is ben ik wel met je eens maar het zijn wel 4 titels op rij en dat is een prestatie op zich.quote:
Misschien kan hij nog renderen in het Championship bij een klein clubje.quote:Op zondag 27 april 2014 13:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zal voor de ontvanger voelen als een cadeau die je niet wil
zal wel iets met zijn "ik ben al net zo goed als CR7" houding te maken hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 13:36 schreef StarGazer het volgende:
Wat heeft Kishna gedaan, nu zelfs De Sa de voorkeur boven hem krijgt?
Tja, de fratsen van De Boer...quote:Op zondag 27 april 2014 13:36 schreef StarGazer het volgende:
Dan maar liever 11 ideale schoonzonenquote:Op zondag 27 april 2014 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel iets met zijn "ik ben al net zo goed als CR7" houding te maken hebben
Ik ookquote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ben ik ook van plan eigenlijk
Stel je voor dat dit tijdens de huldiging van Ajax was dan was het wereldnieuwstwitter:volkskrant twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:39:06212 aanhoudingen op en rond Koningsdag Amsterdam http://t.co/qG8lblhd6J reageer retweet
Ik heb liever dat de besten altijd spelen maar dat zal De Boer ook hebben dus waarschijnlijk een nodige les.quote:Op zondag 27 april 2014 13:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan maar liever 11 ideale schoonzonen
Ik zet de streams naast elkaar aan.quote:Op zondag 27 april 2014 13:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar wil wel het einde van Ajax zien eigenlijk.
Met Siem en Moisander is het nog steeds een trieste selectie.quote:Op zondag 27 april 2014 13:40 schreef Vermecelli het volgende:
Zonder Siem en Moisander is het wel een trieste selectie zeg..
Kort houden is toch het nieuwe devies...quote:Op zondag 27 april 2014 13:36 schreef StarGazer het volgende:
Ik geef toe dat je gelijk hebtquote:Op zondag 27 april 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan alles wel bagatelliseren en relativeren, dat het niveau niet om over naar huis te schrijven is ben ik wel met je eens maar het zijn wel 4 titels op rij en dat is een prestatie op zich.
Met hun ook.quote:Op zondag 27 april 2014 13:40 schreef Vermecelli het volgende:
Zonder Siem en Moisander is het wel een trieste selectie zeg..
Hij heeft wel een goede individuele actie, moet je niet hebben natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 13:36 schreef StarGazer het volgende:
Ik probeer te denken dat Frank er goede redenen voor heeft. Beide beentjes op de grond houden ofzo.quote:Op zondag 27 april 2014 13:36 schreef StarGazer het volgende:
bij fox zegt 'ie dat ie diepte in het spel wil houdenquote:Op zondag 27 april 2014 14:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik probeer te denken dat Frank er goede redenen voor heeft. Beide beentjes op de grond houden ofzo.
Dan kan hij Schöne er ook meteen uithoudenquote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bij fox zegt 'ie dat ie diepte in het spel wil houden
Dat lijkt me dan weer overdrevenquote:Op zondag 27 april 2014 14:05 schreef S0nic het volgende:
Laten we het maar op een salonremise houden, dit wordt toch niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |