Ik ga vanavond naar een verjaardag, ook engquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Praten via internet is nog wel te doen ja
ik moet morgen naar het vliegveldquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:40 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik moet morgen naar den bosch voor koningsdag om sociaal te doen, ik zie er nu al tegen op
Wat ga je op het vliegveld doen dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik moet morgen naar het vliegveld
FUCK MONARCHIEDAG HEEUUUJ
vliegtuigje pakken en weg uit dit kutlandquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat ga je op het vliegveld doen dan?
Ik ga ook niet echt voor konings dag, maar dit weekend was het enige weekend dat iedereen kon
Maar waar naar toe?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vliegtuigje pakken en weg uit dit kutland
Gezellig feesten in de Graafsewijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:40 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik moet morgen naar den bosch voor koningsdag om sociaal te doen, ik zie er nu al tegen op
Graafsewijk is een probleemwijk in Den Bosch. Hoewel het wel meevalt hoor, er is alleen te veel stress. Beetje paar plantjes op zolder kweken, geen probleem.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ken Den Bosch niet eigenlijk, en al helemaal de feest locaties niet
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn en wat schaft de pot
Grapjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Londen in Tsjechië
Ik ben jelly.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grapjes
herken ze
maar ga naar londen met de familie
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grapjes
herken ze
maar ga naar londen met de familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |