Ja, inderdaad, film gekeken en gegeten.quote:
Natuurlijk is 'voor het ecchie' leuker. Dan gaat het verder dan alleen het 'fysieke' wat gewoon erg fijn is om te hebben. Maar als dat er niet in zit (om wat voor reden dan ook) is dat fysieke toch een prima tweede optie wat mij betreft. Maar ben jij al zo lang vrijgezel dan?quote:Op zondag 27 april 2014 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een hoop wel, maar een hoop ook niet. Het is niet te vergelijken, op alle fronten, met "voor het ecchie". Ik zou evengoed ook wel weer eens iemand tegen willen komen, waarmee ik het zou willen. En hij dan ook met mij en dan huppelen we samen naar en-ze-leefden-nog-lang-en-gelukkig
Kom maar terug om te piepen als je 3 keer zo lang vrijgezel bent.quote:Op zondag 27 april 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Natuurlijk is 'voor het ecchie' leuker. Dan gaat het verder dan alleen het 'fysieke' wat gewoon erg fijn is om te hebben. Maar als dat er niet in zit (om wat voor reden dan ook) is dat fysieke toch een prima tweede optie wat mij betreft. Maar ben jij al zo lang vrijgezel dan?
Dat hoop ik toch niet mee te maken eigenlijk. Zelfs niet als ik in de toekomst ergens een scharrel op weet te duiken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kom maar terug om te piepen als je 3 keer zo lang vrijgezel bent.
Zie je m'n puntquote:Op zondag 27 april 2014 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet mee te maken eigenlijk. Zelfs niet als ik in de toekomst ergens een scharrel op weet te duiken.
piep, piep, piepquote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kom maar terug om te piepen als je 3 keer zo lang vrijgezel bent.
Jij bent "bijzonder".quote:
Ik snap je punt, jij hopelijk mijn punt ook? Dat laatste moet toch mogelijk zijn? Of ben je extreem kritisch?quote:Op zondag 27 april 2014 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zie je m'n punt
Ik klaag niet, ik sta er wat anders in dan de meeste mensen geloof ik, maar ik zou wel weer eens van m'n sokken geblazen willen worden door iemand.
Onoesquote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, film gekeken en gegeten.Maar ik denk dat het meer naar vrienden gaat dan relatie. Dus date zal ik het niet meer noemen
Jadat. Ik ben nu een jaar of 3 écht vrijgezel, geloof ik, maar begin het eerlijk gezegd nu pas een beetje te missen. Gewoon het kneuterige, knusse. Maar vrijgezel zijn is zo erg niet.quote:Op zondag 27 april 2014 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zie je m'n punt
Ik klaag niet, ik sta er wat anders in dan de meeste mensen geloof ik, maar ik zou wel weer eens van m'n sokken geblazen willen worden door iemand.
Die zijn al een paar keer potentieel langsgeweest hoorquote:Op zondag 27 april 2014 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet mee te maken eigenlijk. Zelfs niet als ik in de toekomst ergens een scharrel op weet te duiken.
quote:
Dat zeggen vooral de mensen die al een relatie gehad hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jadat. Ik ben nu een jaar of 3 écht vrijgezel, geloof ik, maar begin het eerlijk gezegd nu pas een beetje te missen. Gewoon het kneuterige, knusse. Maar vrijgezel zijn is zo erg niet.
Zou het van jou naar meer dan vrienden mogen gaan?quote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]wat een kutopmerking ook al bedoel je dat hopelijk niet zo.
Nee hoorquote:
Ow mja dan houdt het op jaquote:Op zondag 27 april 2014 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoorik voel ook niet echt iets voor haar
Ja joh, tuurlijk snap ik je punt!quote:Op zondag 27 april 2014 20:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap je punt, jij hopelijk mijn punt ook? Dat laatste moet toch mogelijk zijn? Of ben je extreem kritisch?
Scharen?quote:Op zondag 27 april 2014 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jadat. Ik ben nu een jaar of 3 écht vrijgezel, geloof ik, maar begin het eerlijk gezegd nu pas een beetje te missen. Gewoon het kneuterige, knusse. Maar vrijgezel zijn is zo erg niet.
Twijfel, niet echt gevoelens voor haar, en ik zie vergelijkingen eerdere ervaringquote:Op zondag 27 april 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou het van jou naar meer dan vrienden mogen gaan?
Zonde Tijn! Wel nog iets geprobeerd?quote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, film gekeken en gegeten.Maar ik denk dat het meer naar vrienden gaat dan relatie. Dus date zal ik het niet meer noemen
Als ze dat nu ook eens duidelijk maken op een manier waarbij ik door heb dat ze wel degelijk interesse hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn al een paar keer potentieel langsgeweest hoor
Ik bedoel dat niet kut, maar realistisch. Bij jou werkt het allemaal net even iets anders, wat het lastiger maakt een match met iemand te ervaren.quote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]wat een kutopmerking ook al bedoel je dat hopelijk niet zo.
Jammerquote:Op zondag 27 april 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Twijfel, niet echt gevoelens voor haar, en ik zie vergelijkingen eerdere ervaring
Je moet daar gewoon van uitgaan, en als zij het niet zo zien kom je er dan vanzelf wel achter.quote:Op zondag 27 april 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde Tijn! Wel nog iets geprobeerd?
[..]
Als ze dat nu ook eens duidelijk maken op een manier waarbij ik door heb dat ze wel degelijk interesse hebben.
Gelukkig!quote:Op zondag 27 april 2014 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja joh, tuurlijk snap ik je punt!
Ik denk wel dat ik extreem kritisch ben. Hoewel ik dat zelf wel vind meevallen. Ik zie wel vaak relaties om me heen waarvan ik niet snap dat ze ervoor kiezen om daar genoegen mee te nemen. Ik kan amper punten opnoemen die mijn partner wel, of juist niet moet hebben, maar ik wil er wel een bepaald gevoel bij hebben, laten we het maar weer de klik noemen
Nee, maar zij probeert ook niets, of laat merken dat ze iets wilt.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 27 april 2014 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik bedoel dat niet kut, maar realistisch. Bij jou werkt het allemaal net even iets anders, wat het lastiger maakt een match met iemand te ervaren.
Was niet als dis bedoeld iig.
Ja eigenlijk welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |