Ooooh CC het zou zo fijn zijn als je hier kwam posten nu ik me een weg door de wereld vreetquote:Op zondag 27 april 2014 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat jij er een hand in had.
[..]
Niet tegen de imam zeggen.
Same herequote:Op zondag 27 april 2014 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooooh CC het zou zo fijn zijn als je hier kwam posten nu ik me een weg door de wereld vreet![]()
Mghi, och mijn interacties bestaan uit "ik vind je STOMquote:Op zondag 27 april 2014 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Same here. Cool, dan nemen we errenpee gewoon over
. Al sta ik niet op datingsites, en bestaan mijn interacties met mannen voornamelijk uit ongepaste grappen en "was dit nou een date of zijn we matties aan het worden?"-dilemma's.
Ach, waarom niet. Doe maarquote:Op zondag 27 april 2014 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mghi, och mijn interacties bestaan uit "ik vind je STOM" Dus *boks*
Wil je PaiQen? Dan krijg je mijn code en ik credits
Nee joh gek. Dan zie je al mijn foto's en herken je me straks op die ene keer per jaar dat ik de zolderkamer verlaat!quote:
ALS JE MANNEN OOK ZO BLIJ MAAKT MET EEN DOOIE MUS SNAP IK DE PANDAPUNTEN, FEEBS. Een tease ben je.quote:Op zondag 27 april 2014 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee joh gek. Dan zie je al mijn foto's en herken je me straks op die ene keer per jaar dat ik de zolderkamer verlaat!
Vast wel iemand hier die minder neurotisch is
Ik heb er nul hotje! Ha!quote:Op zondag 27 april 2014 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ALS JE MANNEN OOK ZO BLIJ MAAKT MET EEN DOOIE MUS SNAP IK DE PANDAPUNTEN, FEEBS. Een tease ben je.
Godverdomme, heb je nouquote:
Hier ben ikquote:
Ga paiqen, ga paiqen!quote:Op zondag 27 april 2014 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godverdomme, heb je noubetekenisloze seks
gehad?! Slettebak!
ikwiloohook
We zijn nu al 20 minuten verder, heb je al DM gehad van mannen die zich aanbieden?quote:Op zondag 27 april 2014 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godverdomme, heb je noubetekenisloze seks
gehad?! Slettebak!
ikwiloohook
quote:Op zondag 27 april 2014 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denken dat CC er niet meer dan 1 tegelijk aan kan
Heb je je al aangemeld?quote:Op zondag 27 april 2014 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, wie heeft fantastische Paiq-tips?
Bijna.quote:Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb je je al aangemeld?
Mijn tip? Lange adem
Liegen dear. Liegenquote:Op zondag 27 april 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bijna.
"Vind je jezelf vrouwelijk?"
*proest*
Whut, is dat een serieuze vraag?quote:Op zondag 27 april 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bijna.
"Vind je jezelf vrouwelijk?"
*proest*
Zet speeddaten even aan!quote:Op zondag 27 april 2014 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. En nog 500 meer. Pfff. Maar het is ingevuld, dus nu wacht ik op... iets.
Reeeeeeeeeeelax! Het hoeft maar 4 minuten te duren. Al voelt dat soms als een eeuwigheidquote:Op zondag 27 april 2014 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god. Oh god. Nou moet ik chatten.
*hyperventileert*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |