Toch maar een berichtje gestuurd. Livin' on the edge alles. #yolo #oommeisje #peczwollequote:Ik heb een lichte vorm van borderline , de meeste merken het niet aan me tenzij je me echt goed kent . Maar dat veranderd me niet als persoon.
Amerikaanse instelling? Dat je ze niet achteraf aan kunt klagen wegens 'weerhouden van informatie'?quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom zou je dat op je profiel zetten vraag ik me af
Veranderdquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:13 schreef Weissman het volgende:
Dit staat in haar profiel;
[..]
Toch maar een berichtje gestuurd. Livin' on the edge alles. #yolo #oommeisje #peczwolle
Aandacht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Dom gelul. Hoezo zou het aandacht vragen zijn als ze van tevoren een toch wel behoorlijke dealbreaker meldt?quote:
Tof dat ze het erop zet, ongetwijfeld. Maar voor mij klinkt het als een roep om aandacht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dom gelul. Hoezo zou het aandacht vragen zijn als ze van tevoren een toch wel behoorlijke dealbreaker meldt?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof dat ze het erop zet, ongetwijfeld. Maar voor mij klinkt het als een roep om aandacht.
Rare kijk op zaken. Een profiel an sich is een roep om aandacht, je wilt toch dat het opvalt? Nou dan. En laat net dit ene dingetje niet onder de categorie aandacht vragen vallen. Iemand met gezond verstand blijft daar namelijk ver vandaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof dat ze het erop zet, ongetwijfeld. Maar voor mij klinkt het als een roep om aandacht.
Moet je niet als Hiawatha klinken. Ik Tijnbrein?quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:38 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien moet ik dat ook doenHoi ik tijnbrein en ik heb autisme light. Maar daar voel je niets van.
Wat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Moet je niet als Hiawatha klinken. Ik Tijnbrein?
Succes met je burnout over een jaar trouwens, Weiss.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toch maar een berichtje gestuurd. Livin' on the edge alles. #yolo #oommeisje #peczwolle
Ik herken dit wel; zelf loop ik "anders" dan normaal en dat staat ook op mijn profiel, waarom vraag je je af?quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zou willen dat het aandacht was, wil je een dag ruilen met mij?quote:
Precies, heel goed, dat is precies de juiste insteekquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dom gelul. Hoezo zou het aandacht vragen zijn als ze van tevoren een toch wel behoorlijke dealbreaker meldt?
Dat is maar net hoe gezond het verstand is, twee borderliners passen prima bij elkaarquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Rare kijk op zaken. Een profiel an sich is een roep om aandacht, je wilt toch dat het opvalt? Nou dan. En laat net dit ene dingetje niet onder de categorie aandacht vragen vallen. Iemand met gezond verstand blijft daar namelijk ver vandaan.
Ik vind het bewonderenswaardig dat je dat van tevoren aangeeft ondanks dat je weet dat je er dan zelf ook sneller uitgefilterd gaat worden. Meen ik oprecht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik herken dit wel; zelf loop ik "anders" dan normaal en dat staat ook op mijn profiel, waarom vraag je je af?
1. Dan weten ze meteen waar ze aan toe zijn
2. Achteraf geen gezeur en gezeik (teveel gehad, no more please)
3. Het is een goed filter tegen mensen die "perfectie" *ahum zoeken en denken het zelf te zijn.
[..]
Ik zou willen dat het aandacht was, wil je een dag ruilen met mij?
[..]
Precies, heel goed, dat is precies de juiste insteek
[..]
Dat is maar net hoe gezond het verstand is, twee borderliners passen prima bij elkaar
Dank je wel voor het compliment en dat meen ik ook oprecht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind het bewonderenswaardig dat je dat van tevoren aangeeft ondanks dat je weet dat je er dan zelf ook sneller uitgefilterd gaat worden. Meen ik oprecht.Een hoop mensen komen pas later met dat soort dingen.
Maar volgens El_Thijs vraag je dan om aandacht.Soms vraag ik me af of hij loopt te trollen of niet.
Het is wat too much, dat bierbuikje maar als ik moet kiezen: liever de rechter. Linker is net een Kenbarbie man.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeg het dan! Hij was gewoon te dik
Nou sorry hoor, maar echte mannen hebben rondingen
[ afbeelding ]
Vond ik eerder ook al, goed dat je dat aangeeft. Zolang je er gewoon nuchter in blijft staan kom je zo vast een leuk iemand tegen. Lang niet iedereen heeft daar moeite mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dank je wel voor het compliment en dat meen ik ook oprecht.
Uiteraard wordt ik er dan ook eerder uitgefilterd, maar dat heb ik liever dan achteraf het hele gezeur en gejank.
Dit hoop ik ook voor hem, zou ik mooi vinden. Niet omdat hij ''toevallig'' behept is met een handicap, maar eerder omdat hij er zo open over is op een medium waar het hebben van een foute naam al een criterium is om je weg te klikken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vond ik eerder ook al, goed dat je dat aangeeft. Zolang je er gewoon nuchter in blijft staan kom je zo vast een leuk iemand tegen. Lang niet iedereen heeft daar moeite mee.
Dat is waar. Ik denk ook dat een profielsite dan beter werkt omdat je het vaak gewoon kunt aangeven dat je een handicap hebt. Als iemand er open over is en er zelf geen moeite mee heeft (met de handicap) scheelt dat denk ik heel erg ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook voor hem, zou ik mooi vinden. Niet omdat hij ''toevallig'' behept is met een handicap, maar eerder omdat hij er zo open over is op een medium waar het hebben van een foute naam al een criterium is om je weg te klikken.
Heel veel sterkte de komende tijd. Niet om in dr poes te komen want dat lukt ongetwijfeld maar om dr weer vanaf te komen..quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik stop wel met sportenquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is wat too much, dat bierbuikje maar als ik moet kiezen: liever de rechter. Linker is net een Kenbarbie man.
Een beetje beweging mag bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |