Zucht... waarom gewoon niet vragen of het een date-date is. Waarom al dat vage gedoe altijd. Worden jullie niet moet van jezelf? Al dat berekende ook altijd... en het overanalyseren van alles.quote:Op zondag 27 april 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Laat ik, nu ik hier toch heb besloten vaste meeposter te worden, mijn dilemma in de groep gooien.
Ik weet niet wanneer een date een date is, of wanneer interesse platonisch is of romantisch. Ik heb voornamelijk mannelijke vrienden, dus ík ga er altijd van uit dat iemand me gewoon aardig vind (insert selfesteem-issues). Ik ben zeg maar de autistische jongen van de relatie. Maar serieus, hoe geven mánnen signalen?
quote:Op maandag 28 april 2014 10:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zucht... waarom gewoon niet vragen of het een date-date is. Waarom al dat vage gedoe altijd. Worden jullie niet moet van jezelf? Al dat berekende ook altijd... en het overanalyseren van alles.
"Dan raak ik bij minuut 13 haar schouder heel voorzichtig.. oh.. ze sloeg me niet.. dat betekent vast wat"
"Ze had appeltaart besteld... hmm moet ik haar nu voor een tweede date vragen?"
quote:
Moet zeggen dat ik het spelletje eromheen soms best fucking irritant vind, maar het heeft daarentegen ook zeker iets leuks.quote:Op maandag 28 april 2014 11:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar duidelijkheid is toch voor beide partijen het leukst. Jij wilt toch ook eerlijk weten hoe hij over iets denkt?
Heb jij nou zo weinig eisen of wij zo veel?quote:Op maandag 28 april 2014 11:04 schreef Buffell het volgende:
Ik begin een beetje verbaasd te raken over dit topic. Ik ben nog steeds met dezelfde meid aan het daten zonder problemen. Is ook pas de 3e sinds ik weer vrijgezel ben. Doe ik het nu zo goed, of jullie allemaal zo slecht? *Louis van Gaal-style*
quote:Op maandag 28 april 2014 11:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Heb jij nou zo weinig eisen of wij zo veel?
quote:
Ik was eigenlijk op zoek naar waar hij zegt:quote:
Iemand niet afwijzen op het aantal klinkers in zijn/haar profielnaamquote:Op maandag 28 april 2014 10:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zucht... waarom gewoon niet vragen of het een date-date is. Waarom al dat vage gedoe altijd. Worden jullie niet moet van jezelf? Al dat berekende ook altijd... en het overanalyseren van alles.
"Dan raak ik bij minuut 13 haar schouder heel voorzichtig.. oh.. ze sloeg me niet.. dat betekent vast wat"
"Ze had appeltaart besteld... hmm moet ik haar nu voor een tweede date vragen?"
Ik gok eigenlijk dat jij gewoon geluk hebt.quote:Op maandag 28 april 2014 11:04 schreef Buffell het volgende:
Ik begin een beetje verbaasd te raken over dit topic. Ik ben nog steeds met dezelfde meid aan het daten zonder problemen. Is ook pas de 3e sinds ik weer vrijgezel ben. Doe ik het nu zo goed, of jullie allemaal zo slecht? *Louis van Gaal-style*
Cos ur awesomequote:Op maandag 28 april 2014 11:04 schreef Buffell het volgende:
Chance to 'het aan willen raken van' raised to 100%.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iemand niet afwijzen op het aantal klinkers in zijn/haar profielnaam
Dat is hoe de eckte eckte hier rollen
Ik heb dit nu een aantal keren gelezen en het intrigeert me.quote:Op maandag 28 april 2014 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iemand niet afwijzen op het aantal klinkers in zijn/haar profielnaam
Dat is hoe de eckte eckte hier rollen
Jouw username bestaat voor 46% uit klinkers, wij zullen dus nooit daten hequote:Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dit nu een aantal keren gelezen en het intrigeert me.
Hoeveel wil je er hebben en moet er nog een beoaalde combi van letters zijn, of mogen sommige niet ofzo? [ afbeelding ]
je vergeet je streep?quote:
quote:
neehee.. jouw naam, je dates naam.. en dan kijken hoe vaak de letters voorkomen die in het woord LOVE staanquote:Op maandag 28 april 2014 12:23 schreef MissGump het volgende:
Ik houd altijd toch maar gewoon dat ouderwetse optellen van dezelfde letters van de naam van mij en de date aan. Heb je tenminste gelijk een duidelijk interpretabel percentage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |