Don't mention itquote:
En welke afstand. Want dat was ook nogal probleempje met sommigen..quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:47 schreef LesMiserables het volgende:
Welke leeftijds category vis je in Nikkie ?
Ehh... goed verhaal ?quote:
Haha!! Nee ik typte iets in het verkeerde topic. Dus heb die zin door middel van de edit knop weg gehaald en '''foutje'' neergezetquote:
Heb ook wel eens samen met een vriendin zitten lachen om reacties die mannen gestuurd hadden naar dr. Inderdaad 99% zijn echt freaking idioten of ronduit creepy.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ehh... goed verhaal ?
Ben bezig een oude scharrel aan de OKC dates te krijgen >=D. Bizar wat een idioten 99% van de mannen daar zijn.
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb ook wel eens samen met een vriendin zitten lachen om reacties die mannen gestuurd hadden naar dr. Inderdaad 99% zijn echt freaking idioten of ronduit creepy.
Tja, je moet als man er al echt uitspringen om een kans te makenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Een vriend van me heeft 'zn huidige vriendin ook via OKC leren kennen.
Ze vertelde mij toen ook dat het wel een million to one shot was idd om een normale te treffen
Wel makkelijk dat excel he ik ga ook maar eens beginnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:46 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik zal er een paar voor je bij elkaar zoeken.
Schijnbaar spring je dan op OKC er positief uit jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:48 schreef LesMiserables het volgende:
Er uit springen bedoel je mee je niet als een mongool gedragen en langer dan 3 minuten over je bericht nadenken neem ik aan ?
"Wat heb je een mooie ogen"quote:
Als men gewoon eens normaal deed en niet meteen denkt dat de eerste de beste zich meteen aan je voeten werpt...quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schijnbaar spring je dan op OKC er positief uit ja![]()
Je zou toch verwachten dat de meeste mannen zich wel kunnen gedragen, maar niks blijkt minder waarterwijl je als mongool echt 0,0 vrouwen scoort lijkt me... dan ga je toch automatisch je gedrag aanpassen
Klopt. Wat ik over het algemeen doe is een kort bericht waaruit blijkt dat ik haar profiel gelezen heb.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
"Wat heb je een mooie ogen"
"Hoi wil je mijn lange lul voelen"
"Ik wil sekz met juh je bent egt leker"
en hele levensverhalen zoals:
Ik ben heel lang depri geweest , ik heb bijna zelfmoord gepleegd, mijn ex vermoord maar nu ben ik toe aan weer wat leuks zoals jij
Of mannen van 50+ die reageren op dr (ze was toen 21 ... )
En de nodige "eej skatje" en andere nepneger talk
De wat 'serieuzere' zaten vol met spelfouten en tikfouten
Nja het was echt een vreselijk kansloze bedoeling.
Als je niet direct je lul op foto meestuurde, in de juiste leeftijdscategorie viel en relatief foutloos kon spellen viel je al op in positieve zin zeg maar
Deze berichten leg ik niet vast in excelquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat excel he ik ga ook maar eens beginnen.
He wat? Hoezo? Waar heb ik hier een "grapje" gepoogd te maken danquote:
Interpretatie en zoquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
He wat? Hoezo? Waar heb ik hier een "grapje" gepoogd te maken dan?
Maar ik heb een vrij brede humor... alleen op fok werken stomme woordgrappen zo makkelijk
Dat werkt idd altijd erg goed en wordt positief op gereageerd. Zo van: EINDELIJK eens iemand die mijn profiel gelezen heeft, normaal kan typen en niet gelijk over seks begint (dat komt het 2e berichtje welquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
Klopt. Wat ik over het algemeen doe is een kort bericht waaruit blijkt dat ik haar profiel gelezen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |