En jij hebt t over gewelddadige ideeën ? Met een hakbijl mensen nazitten valt daar in jouw ogen zeker niet onder ?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:54 schreef Rurik het volgende:
[..]
Wie gewelddadige ideeën op internet zet met eensmiley erbij moet met een psycholoog praten
klopt die filmpjes zijn walgelijk, maar hopen dat mensen een vleeswond door een kogel krijgen ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En jij hebt t over gewelddadige ideeën ? Met een hakbijl mensen nazitten valt daar in jouw ogen zeker niet onder ?![]()
Ik vind dat als je zo iets gevaarlijks doet om een filmpje voor YouTube te maken je eerder voor een gesprekje met een psycholoog aanmerking komt.
Als je 22 jaar bent bent je gewoon volwassen en volledig verantwoordelijk voor je gedrag.
Jij bent de enige die ik een pijnlijke vleeswond gunquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:41 schreef deedeetee het volgende:
Wat een misselijke streek ! Jammer dat ze de idioot niet overhoop geschoten hebben. Pijnlijke vleeswond gun ik hem wel.
Ik meld me. En dan een clown met een hakbijl, ik zou het in mijn broek doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:57 schreef Franknfurter het volgende:
en mensen zich maar afvragen waarom zoveel mensen een fobie voor clowns hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |