Komt wel goed met die munt. Zie het als een mooi koopmoment.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:09 schreef curantis het volgende:
Ach, BC zal ergens wel weer een lekkere stijging gaan meemaken*houdt vertrouwen*
Jah, ben die munt al een tijdje aan het holden, en net nog wat bijgekocht op 25,5ksatquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:10 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Komt wel goed met die munt. Zie het als een mooi koopmoment.
Ik herken dat gevoelquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:22 schreef brombeer_ het volgende:
Ik zit te twijfelen om nog in Darkcoin in te stappen...
Maar ben bang dat als ik dat doe dat de dump begint.
Ja maar als je niet instapt stijgt hij weer verder.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:24 schreef curantis het volgende:
De vorige keer dat ik inkocht op zo'n moon als nu bij DRK daalde ie vrijwel meteen weer na aankoop
Als ik koop daalt ie, daarna stijgt ie. Zal ik een handje helpen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:26 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja maar als je niet instapt stijgt hij weer verder.
Het gaat gewoon altijd zoals jij het niet wilt.
Daarom ga ik mezelf niet pijnigen met het bekijken van de grafiekjes van boten die ik gemist hebquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:26 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja maar als je niet instapt stijgt hij weer verder.
Het gaat gewoon altijd zoals jij het niet wilt.
Hoe groot is de garantie die je kan bieden?quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik koop daalt ie, daarna stijgt ie. Zal ik een handje helpen?
Ja doe maarquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik koop daalt ie, daarna stijgt ie. Zal ik een handje helpen?
Dan wacht ik nog even.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:32 schreef DaMart het volgende:
DRK gaat zo crashen, ik heb namelijk gekocht.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:32 schreef DaMart het volgende:
DRK gaat zo crashen, ik heb namelijk gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |