Zo'n EZCast en de Chromecast verschillen niet enorm veel zeker? En wat ik me nou altijd af vraag: De dongle maakt een wifi verbinding en je maakt daar verbinding mee met je mobiel. Hoe kan je dan bijvoorbeeld netflix streamen naar je tv? Je wifi verbinding is al bezet?quote:Op woensdag 30 april 2014 11:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben benieuwd, Chromecast doet het hier geweldig. Nog niet helemaal over uit of zoiets ook het geld waad is. Aangezien je alleen miracast / DLNA hebt.
Maar wellicht oordeel ik te vroeg, want miracast kan wellicht ook wel helemaal geweldig zijn![]()
Ah, oke. dat werkt dus nu ondertussen wel. De eerste keer dat ik zoiets gebruikt heb was het alleen mirror en was er nog geen WIFI mogelijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:09 schreef shiznuts het volgende:
Je gaat eerst op de WiFi v/d stick zitten, zodat je het netwerk met internet kunt instellen en daarop kan gaan zitten.
Ah op die manier, duidelijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:09 schreef shiznuts het volgende:
Je gaat eerst op de WiFi v/d stick zitten, zodat je het netwerk met internet kunt instellen en daarop kan gaan zitten.
TP-Link is Taiwanees. Zit op het moment een tijd in Taiwan en letterlijk iedereen heeft hier zo'n router, incl. mijn studentenhuis. Nooit problemen, retesnel, goed bereik. Top spul!quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:28 schreef dud0r het volgende:
Ik heb het in deze reeks al een paar keer voorbij zien komen.
Chinese routers. Wat is nou de beste om te halen. Moet minimaal 300Mbps draadloos hebben en het liefst gigabit bedraad.
Of kan ik een router beter hier in NL halen?
Ik heb even terug gezocht en kwam wat tegen over tp-link, dat een beetje prima te doen of zijn er betere te krijgen?
quote:submitted by EU clients and we endeavor to select the product based on your requests
quote:all the products can be supplied within 72 Hours.
quote:The delivery time is according to our courier Post NL,they promised is 5-10 days excepted the outpost area.
Ik ben van webshops toch wel gewend dat m'n spul toch al binnen 72 uur wordt verstuurd. Dat het per post zo snel gaat lijkt me onwaarschijnlijk. Weet ook niet hoe ze willen garanderen dat de douane er niet moeilijk over gaat doen. Maar misschien hebben ze een of andere deal gesloten voor een semi-upgraded postal service dat tussen normal free shipping w / tracking en express in zit.quote:Do we need to pay extra VAT or duty?
No,it is an all inclusive price,no additional charge.
Nu wel inderdaad, daarom ben ik ook benieuwd hoe dit uit gaat pakken. De snelheid van DX krijgt iig een upgrade, want dat was om te janken.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben van webshops toch wel gewend dat m'n spul toch al binnen 72 uur wordt verstuurd. Dat het per post zo snel gaat lijkt me onwaarschijnlijk. Weet ook niet hoe ze willen garanderen dat de douane er niet moeilijk over gaat doen. Maar misschien hebben ze een of andere deal gesloten voor een semi-upgraded postal service dat tussen normal free shipping w / tracking en express in zit.
Hoe dan ook. Het gaat dus alleen om speciaal geselecteerde producten... niet het hele aanbod. So, mweh.
Het warehouse in NL zal dan als importeur gaan functioneren, zij betalen dus alle douaneheffingen, wat waarschijnlijk dus terug te zien zal zijn in de prijs. HobbyKing doet dit ook al een hele tijd. Je kunt rechtstreeks bij ze bestellen in China, of een aantal artikelen uit het EU warehouse. Die artikelen zijn dan wel duurder, maar wel sneller bij je thuis en zonder kans op extra douanekosten.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben van webshops toch wel gewend dat m'n spul toch al binnen 72 uur wordt verstuurd. Dat het per post zo snel gaat lijkt me onwaarschijnlijk. Weet ook niet hoe ze willen garanderen dat de douane er niet moeilijk over gaat doen. Maar misschien hebben ze een of andere deal gesloten voor een semi-upgraded postal service dat tussen normal free shipping w / tracking en express in zit.
Hoe dan ook. Het gaat dus alleen om speciaal geselecteerde producten... niet het hele aanbod. So, mweh.
quote:Free On Time Tracking from China to EU (24 countries)
heb je alle webshops al afgezocht?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar ik een een nieuwe display (glas) kan bestellen voor een samsung galaxy s3 (i9300)?
Ik had bij aliexpress gezocht maar daar kan je niet meer betalen met paypal?
Heb er laatst nog 1 besteld, via Ebay.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar ik een een nieuwe display (glas) kan bestellen voor een samsung galaxy s3 (i9300)?
Ebay?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef relativity het volgende:
PostNLquote:Op woensdag 30 april 2014 15:08 schreef Shefkee het volgende:
Wat gaat dit betekenenhttp://e.dx.com/collectio(...)gn=201404eulogistics
Mooi vooruitzicht, lijkt me. Eens kijken hoe dit in de praktijk uit gaat pakken.
Da's voor 'n S3 mini.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ebay?
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item19e679c045
ie stekt ut oost'n toch niet de gek an he?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef funky_fart het volgende:
Ach ja, China ligt OOK in het Oost'n ;-)
[ afbeelding ]
17 euro incl shipping
zou niet durvenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
ie stekt ut oost'n toch niet de gek an he?
aans dan kom'n RobertNL en ik ik hier niet meer weer![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
ie stekt ut oost'n toch niet de gek an he?
aans dan kom'n RobertNL en ik ik hier niet meer weer![]()
Banggood heeft ook een UK warehouse, is soms maar 2/3 euro duurder dan uit china.. en dan heb je ook geen gezeik met de douane.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het warehouse in NL zal dan als importeur gaan functioneren, zij betalen dus alle douaneheffingen, wat waarschijnlijk dus terug te zien zal zijn in de prijs. HobbyKing doet dit ook al een hele tijd. Je kunt rechtstreeks bij ze bestellen in China, of een aantal artikelen uit het EU warehouse. Die artikelen zijn dan wel duurder, maar wel sneller bij je thuis en zonder kans op extra douanekosten.
OKe bedankt, zal eens kijken. Wat is makkelijker?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb er laatst nog 1 besteld, via Ebay.
Vergeet er geen lijm of dubbelzijdige tape bij te bestellen.
Ga ik proberen. Bedankt.quote:
Volgens mij heb ik die hier eerder langs zien komen, schijnt een goed ding te zijn iddquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:56 schreef bierjoost het volgende:
Iemand ervaring met de Xiaomi Power Bank? Nu in de bonus voor 21 dollar. Of moet ik een andere hebben?
http://www.chinabuye.com/(...)and-android-devices/
Ik gok 1 met lijmquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:14 schreef relativity het volgende:
[..]
OKe bedankt, zal eens kijken. Wat is makkelijker?
Nouja:quote:[quote]Op donderdag 1 mei 2014 11:56 schreef bierjoost het volgende:
Iemand ervaring met de Xiaomi Power Bank? Nu in de bonus voor 21 dollar. Of moet ik een andere hebben?
http://www.chinabuye.com/(...)and-android-devices/
Edit: voor nog minder te krijgen op Aliexpress.
Edit2: Heeft iemand een overzicht hoeveel mah je nodig hebt om laat zeggen 2 keer je telefoon helemaal op te laden? Mijn Google skills laten mij in de steek.
Best reëel denk ik.. al moet die 10400 mAh dan ook wel waar zijn natuurlijk!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik gok 1 met lijm. Zie overigens dat die niet heel veel duurder hoeven zijn
[..]
Nouja:
3.7v x 10400mAh = 38.5Wh
Een batterij van 2100mah = 7.7Wh
Maar je hebt 2x een omzetverschil (van 3.7v naar 5v en van 5v weer naar 3.7v). Efficiëntie is afhankelijk van de componenten maar ga gemakshalve even uit van 80%.
38.5Wh * 0.8 = 30.8Wh / 7.7Wh = 4x laden.
Durf overigens niet te zeggen of 80% reëel is het zou zo maar eens minder of meer kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Wel oppassen met 'die' prijzen..quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:09 schreef bierjoost het volgende:
Thanks!
Die dingen van ~10000 mah zijn wel vrij groot. Toch eens kijken of eentje van ~ 5000 ook aan mijn wensen kan voldoen. Daar deze wat handzamer zullen zijn.
Maar met die Chinese prijzen zal ik ze uit eindelijk allebei wel gewoon kopen...
zoiets?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:11 schreef Gutz het volgende:
Iemand een chinese webshop met artikelen voor boten?
Ik heb met een maat een boot gekocht om op te knappen (on a budget) en nu wil ik eens kijken of we ook materialen uit China kunnen halen in plaats van penning 16 hier in Nederland te betalen.
Ik heb totaal geen verstand van boten, en ik zou dus ook niet weten wat jij in gedachten hebt aan artikelen voor boten.. maar iets zegt mij dat dit vaak groot/lompe/zware artikelen zijn?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:11 schreef Gutz het volgende:
Ik heb met een maat een boot gekocht om op te knappen (on a budget) en nu wil ik eens kijken of we ook materialen uit China kunnen halen in plaats van penning 16 hier in Nederland te betalen.
Mwoh, ik zoek eigenlijk van die kleine dingetjes die 't wat leuker maken, luchthoorn, verlichting, stukje touw, railsje van dit of dat.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van boten, en ik zou dus ook niet weten wat jij in gedachten hebt aan artikelen voor boten.. maar iets zegt mij dat dit vaak groot/lompe/zware artikelen zijn?
Iets wat niet bevordelijk is voor de verzending van uit china..
shipping is opbasis van grote/gewicht/volume etc.. worden de prijzen dus DENK ik niet goedkoper van?
maar ik denk dat je voor dat zulk dingen het best op aliexpress.com kan kijken..
Misschien een leuke accessoire voor als ie klaar is. Ik heb laatst wat dry bags besteld. Maar zijn nog niet binnen dus kan niks over kwaliteit zeggen: http://www.aliexpress.com/snapshot/6075096787.htmlquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:11 schreef Gutz het volgende:
Dit soort spul dus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Misschien een leuke accessoire voor als ie klaar is. Ik heb laatst wat dry bags besteld. Maar zijn nog niet binnen dus kan niks over kwaliteit zeggen: http://www.aliexpress.com/snapshot/6075096787.html
Hahah okequote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef Gutz het volgende:
[..]
Mwoh, ik zoek eigenlijk van die kleine dingetjes die 't wat leuker maken, luchthoorn, verlichting, stukje touw, railsje van dit of dat.
Niet gelijk een volledige boegbeeld van een schone naakte deerne. Alhoewel, mocht iemand die tegenkomen, laat het weten.
Haal deze ff: http://www.lendmeurears.c(...)th=16&products_id=52 .quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:58 schreef remcosw het volgende:
Als je zou mogen kiezen tussen de Sony MDR-ZX100 of een willekeurige on-ear koptelefoon uit china van maximaal ¤15 (minder is beter uiteraard, ik zou ¤15 voor de sony betalen), wat zou je dan doen?
Snap dat vergelijken zonder te horen lastig is, maar doe een poging
Leuke tas man, wil je het laten weten als je hem binnen hebt? Ben benieuwd naar de kwaliteit!quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Misschien een leuke accessoire voor als ie klaar is. Ik heb laatst wat dry bags besteld. Maar zijn nog niet binnen dus kan niks over kwaliteit zeggen: http://www.aliexpress.com/snapshot/6075096787.html
Doe ik. Omdat ik benieuwd was naar de kwaliteit van die tassen heb ik ook deze besteld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Leuke tas man, wil je het laten weten als je hem binnen hebt? Ben benieuwd naar de kwaliteit!
Cool, ben benieuwd omdat ze vrij goedkoop zijn vergeleken met een webwinkel in nl.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:44 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Doe ik. Omdat ik benieuwd was naar de kwaliteit van die tassen heb ik ook deze besteld.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:14 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]Linkje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |