WorstelD.. Try again.. Er worden TT's om minder gewijzigd.quote:
Ik niet, ik vond ze grappigquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een schijt hekel toen Hakim Aike en Paul de zogenaamde leiders waren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:45 schreef Punkman het volgende:
Worsteld is tegenwoordig met een "D", nieuwe spelling !![]()
, solly ik heb de TT verneukd, boeient ...
Ja, als iemand hem even kan aanpassen, graag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
WorstelD.. Try again.. Er worden TT's om minder gewijzigd.
Welnee, joh, gewoon vol blaffen met vragen aan Huub. Gio is nog wel even bezig met zijn boekhouding.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, als iemand hem even kan aanpassen, graag.
Moet Huub er dan tussen gaan liggenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:45 schreef Jibba het volgende:
Geen idee of Huub er nog is maar elke keer als ik je hier lees, verbaast het mij zo dat jij zo'n hoge pet op hebt van de bewoners. Volgens mij overschat jij ze vreselijk.
Billy bijvoorbeeld, die zichzelf voordoet als 'levenskunstenares' of wat dat dan ook mag inhouden.
Dat is toch gewoon een zelfverzonnen kreet?
Ze kan namelijk écht niet schilderen en ze rent als een loopse teef achter Ruud aan. Die twee samen zijn zó tenenkrommend ranzig en irritant dat streamers echt onmiddellijk wegzappen als ze in beeld komen. Tipje: vertel Ruud nu één keer dat zijn populariteit daalt vanwege zijn geneuk met Bill en je kunt weer prachtige t.v. (en streams) maken.
Moet je in de feedback aanvragen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, als iemand hem even kan aanpassen, graag.
Het is 2014 nuquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar vroeger ging het hier nog weleens over wat je op de streams zag..
Wel vervelent dat deze lekker een nacht door gaadquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je in de feedback aanvragen.
UTO / Feedback #4 Niks moet, alles kan.
Begin jij ook al.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel vervelent dat deze lekker een nacht door gaad
Nee, nee, alleen even duidelijk maken aan Ruudje dat het zijn imago geen goed doet en klaar ben je. Of laat een bezoeker dat er even uitflappen. Helemaal TOP, toch?quote:
quote:
Ik denk dat huub hier geen antwoord op gaat gevenquote:
die is al een uur hetzelfde, gozurrrquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar vroeger ging het hier nog weleens over wat je op de streams zag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |