SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Beroerder kan het ook nietquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is dus het hele punt. Ze zitten daar met "geen wetten, geen regels" in de kop, alsof dat zo moet blijven. Dus maken ze geen. En dus zelfs geen begin van een 'nieuwe samenleving'. Maand 4 en waar gaat het over? Maaltijden en wanneer het stil moet zijn.
Het is alsof je aan iemand vraagt een boom om te zagen maar diegeen mag geen zaag gebruiken. Een nieuwe samenleving bouwen maar geen regels mogen gebruiken. Regels zijn geen beperking, het is gereedschap.
Dit naar aanleiding van dat Huub dus zei dat het voor de inwoners zo moeilijk blijkt om als groep te werk te gaan. Een gezamenlijk doel te vinden.
Ja logisch lijkt me, wanneer alles als los zand aan elkaar hangt.
Ik had de lapo, maar dacht eens kijken hoe zij het opfucken zodat de rest te keer kan gaan.quote:
De mijne ook.quote:
neee dat er een cosfight gaande was!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jonguh, ik drukte op die knop, maar hij zei kon niet, conjo patrick!
Ik had een schijt hekel toen Hakim Aike en Paul de zogenaamde leiders warenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:40 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
En geen leiders, wat dus niet werkt. Het leiderschap is iets wat je in je hebt of niet, ik zie dat bij Emil bijv. maar ook bij Vanes. Dennis misschien. Dat geeft rust in een groep en ook weleens strijd maar dat is niet erg.
Viel wel mee. En je kent mij, als ik er eenmaal in zit kun je een 1000-klapper af laten gaan.quote:
Vroeger ja! LOL!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar vroeger ging het hier nog weleens over wat je op de streams zag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |