OSCE != journalisten beste kerel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waar is het FP bericht over die Russische journalisten?
Omdat daar mijn interesses liggen, en omdat er betere dingen te schrijven zijn dan het opnemen voor een ranzig kluppie terroristen zoals de agents provocateurs in Oost-Oekraïne?quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En waarom schrijf je dan wel zelf een artikel over dat OSCE team? Of over VICE?
Russische journalisten zijn ranzige terroristische agents provocateurs?quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Omdat daar mijn interesses liggen, en omdat er betere dingen te schrijven zijn dan het opnemen voor een ranzig kluppie terroristen zoals de agents provocateurs in Oost-Oekraïne?
Nee, de terroristen in het oosten. Zoals gezegd mag je altijd submitten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Russische journalisten zijn ranzige terroristische agents provocateurs?
Die van RT wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Russische journalisten zijn ranzige terroristische agents provocateurs?
Ja sorry dat was er een in de categorie nutteloze feiten, daar zit ik vol mee...quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:18 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Dan moet je een mail naar Poetin sturen en hem er op wijzen dan zal dat wel vlug veranderen.
Ik vroeg niet over terroristen in het oosten maar over journalisten...quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, de terroristen in het oosten. Zoals gezegd mag je altijd submitten.
Mij leek het dat die wat anders bedoeld. Maar die bodem zal Rusland nooit bereiken want de handel met alle niet-NAVO landen gaat gewoon door. En ook de EU zal gewoon blijven handelen (maar wel in mindere maten) want olie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:36 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Noujah, economisch leeglopen bedoelt hij waarschijnlijk het onttrekken van kapitaal in het land (wat gebeurt) en een verslechterde prognose, als jij het in de juiste context wil plaatsen is dat perfect als in:
het is een continue proces en Rusland heeft de bodem nog lang niet bereikt.
Maar om zijn comment als complete onzin af te doen is te kort door de bocht. Het is echter vooral de lange termijn die belangrijk gaat zijn.
Ik ging op zoek, kon enkel RT.com vinden die van die ontvoerde journalisten berichtten. Heb je er ook een betrouwbare bron van? Snap dat er niet over wordt bericht als enkel RT.com erover bericht.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vroeg niet over terroristen in het oosten maar over journalisten...
Meh ik weet het niet, een 50 caliber is wel voor zulke geintjes ontwikkeld. Zoals de M99, M98 etc staan ook te boek als anti-materiaal sniper rifle.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:54 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Volgens mij wil dat zelfs niet.. Ik weet het niet zeker maar van wat ik begreep kregen ze die dingen in afghanistan niet met dergelijke wapens neer vandaar de stingers..
Beter zoeken:quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:42 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik ging op zoek, kon enkel RT.com vinden die van die ontvoerde journalisten berichtten. Heb je er ook een betrouwbare bron van? Snap dat er niet over wordt bericht als enkel RT.com erover bericht.
Dan zijn ze een stuk beter af dan de door (pro-)Russische terroristen ontvoerde mensen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Beter zoeken:
http://www.kyivpost.com/c(...)-donetsk-345136.html
http://en.itar-tass.com/world/729602
Ze zijn blijkbaar ontvoerd door de geheime dienst en vervolgens gedeporteerd naar Rusland...
Je punt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Dan zijn ze een stuk beter af dan de door (pro-)Russische terroristen ontvoerde mensen.
Simon is alweer vrijquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:50 schreef deleriouz het volgende:
Wie heeft er zin om een fOk! specops team op te zetten om Simon te gaan bevrijden in Siberia?
Ik heb ze gelezen, ik zie dus eigenlijk dat liveNews het als enige rapporteert. Ik vind het verhaal ook erg apart, 30 gemaskerde mannen voor 2 journalisten. Een security service pakt dat wel wat beter aan. Er zijn ook geen onafhankelijke nieuwszenders die ooggetuigen hebben gesproken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Beter zoeken:
Ze zijn blijkbaar ontvoerd door de geheime dienst en vervolgens gedeporteerd naar Rusland...
Lijkt mij ook... De retoriek aan de Russische kant heeft een heel hoog "wat je zegt ben je zelf" gehalte. Nu de VS zegt dat Rusland de pro-Russen aanstuurt, roept Lavrov dat de Amerikanen Kiev aansturen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:51 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen, ik zie dus eigenlijk dat liveNews het als enige rapporteert. Ik vind het verhaal ook erg apart, 30 gemaskerde mannen voor 2 journalisten. Een security service pakt dat wel wat beter aan. Er zijn ook geen onafhankelijke nieuwszenders die ooggetuigen hebben gesproken.
Wat ik ook apart vind is dat een ooggetuige schijnbaar wel heel duidelijk 30 man kan tellen, een gooi kan doen wie er achter de ontvoering zit maar de richting waar het voertuig waarin ze ontvoerd werden is dan onbekend?
Sorry, ik snap dat dit niet wordt bericht, dit klinkt namelijk als onzin.
Als ze het officiëler doen veroorzaakt het meer aandacht. Waar staat dat het voertuig onbekend is? Hier staat niks over 30 man: http://rt.com/news/154844-life-news-donetsk-journalists/quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:51 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen, ik zie dus eigenlijk dat liveNews het als enige rapporteert. Ik vind het verhaal ook erg apart, 30 gemaskerde mannen voor 2 journalisten. Een security service pakt dat wel wat beter aan. Er zijn ook geen onafhankelijke nieuwszenders die ooggetuigen hebben gesproken.
Wat ik ook apart vind is dat een ooggetuige schijnbaar wel heel duidelijk 30 man kan tellen, een gooi kan doen wie er achter de ontvoering zit maar de richting waar het voertuig waarin ze ontvoerd werden is dan onbekend?
Sorry, ik snap dat dit niet wordt bericht, dit klinkt namelijk als onzin.
Ze zijn gewoon het land uitgezet. Niet ontvoerd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Beter zoeken:
Ze werden eerst vastgehouden en later pas het land uitgegooid.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon het land uitgezet. Niet ontvoerd.
http://news.belta.by/en/news/society?id=746680quote:MINSK, 25 April (BelTA) – The Security Service of Ukraine (SSU) has confirmed the detention of a Belarusian citizen, representatives of the Belarusian Foreign Ministry told BelTA.
“The Embassy of Belarus in Kyiv has received a confirmation from the Security Service of Ukraine regarding the detention of the Belarusian citizen,” said the source. Embassy officers have already left for Dnepropetrovsk Oblast in order to try to meet with the Belarusian citizen and render the necessary aid.
Earlier the Security Service of Ukraine reported that a citizen of Belarus, a citizen of Russia, and a resident of Ukraine’s Lugansk Oblast were apprehended in the town of Pershotravensk, Dnepropetrovsk Oblast on accusations of taking clandestine photos and videos of administrative buildings.
It was reported that the three people were noticed by public activists and soldiers of the Dnepr battalion of the Ukrainian Interior Ministry while on a patrol. The three men were allegedly filming using glasses with a high-resolution built-in camera. Representatives of the Security Service of Ukraine remarked that the use of special hardware for clandestine data collection is forbidden in Ukraine. Two photo cameras and a notebook were seized as well.
“These citizens were delivered to the Dnepropetrovsk Oblast Office of the Security Service of Ukraine. One of the men presented a Belarusian passport, introduced himself as a reporter of the Russian TV channel NTV and said he had come to prepare reports about Ukraine. The three men did not have reporter identification papers,” the SSU said.
The SSU has launched a pretrial investigation in line with part 2, article 359 of the Criminal Code (illegal acquisition, sale or use of special data collection hardware). The detained Belarusian citizen faces criminal charges specified by part 1, article 201 of the Criminal Code (the smuggling of the special hardware).
At the same time the official website of the Russian TV company NTV reports an employee of the First Producer Company as missing. In particular, the First Producer Company makes the program Central Television With Vadim Takmenev for NTV. The website says that in line with the relevant instruction of the program’s management producer Stepan Chirich left for the town of Pershotravensk, Dnepropetrovsk Oblast, Ukraine on Tuesday, 22 April. Upon arriving the producer was supposed to make a feature in no way related to the political situation in Ukraine. The producer was supposed to cover the visit of protestant priest Bob Larsson to Ukraine as part of his world tour. Producer Stepan Chirich has been out of reach since Wednesday morning, 23 April.
Dit volgens mij inderdaad, no big deal..quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon het land uitgezet. Niet ontvoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |