Spel waar niet allemaal attributen enzo voor nodig zijn. Zeg maar genre scoutingkamp ofzo. Maar dan wel voor meiden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, wat? Spel als in computer spel? Als in bordspel?
stratego?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spel waar niet allemaal attributen enzo voor nodig zijn. Zeg maar genre scoutingkamp ofzo. Maar dan wel voor meiden.
Ik kom uit op drankspellen, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spel waar niet allemaal attributen enzo voor nodig zijn. Zeg maar genre scoutingkamp ofzo. Maar dan wel voor meiden.
Niet altijd, ligt eraan hoeveelquote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede samenvatting van de bovenste posts.
Jaloers zijn is ook een nutteloze emotie.
AH, voor meiden. Anders had ik het witte boterhammenspel willen noemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom uit op drankspellen, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.![]()
Ow, dat lijkt me best leuk. Waar kan je dat doen?quote:
in de bossen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me best leuk. Waar kan je dat doen?
Dat is nogal ruim he. Bossen genoeg in Nederlandquote:
in een bos bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me best leuk. Waar kan je dat doen?
Daarom juistquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is nogal ruim he. Bossen genoeg in Nederland
nou gewoon. je trommelt een groep mensen bij elkaar, gaat naar een bos in de buurt, let the games begin!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het mooie, je kan het in verschillende bossen doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
tikkertje, naakt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Ook andere leuke dingen die je in het bos kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |