Doe eens een DM!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten wat ze over je zei!![]()
ohoh...quote:
ligt eraan of ze hun medicatie hebben ingenomen of nietquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef vencodark het volgende:
Ze benoemde de grote van Bels piemel in exacte cm's.
En die weet ik nog gewoon.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef vencodark het volgende:
Ze benoemde de grote van Bels piemel in exacte cm's.
En die weet ik nog gewoon.
Dit valt gewoon onder nachtposting.. en dan wordt er wel eens door de vingers gekekenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan of ze hun medicatie hebben ingenomen of niet
Die van mij?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zowaar nog een ondertitel uit 2009 erin staan.. heb al tig keer gedacht die eens weg te halen
Ik ben al lang blij dat dit is verteld na het maken van de TTquote:
Zo gemeen zou ik niet zijn!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat dit is verteld na het maken van de TT
het kan altijd nog op de fok wiki natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Af en toe is het tijd voor wat nieuwsquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan overwegen die weg te halen.
Dat is waar, kan over iedereen gezegd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:01 schreef vencodark het volgende:
En natuurlijk dat je een aardige, charmante lieve jongen bent.
Maar dat kan ze over iedereen wel zeggen.
Yeah rightquote:
Dude! Stop giving her ideas!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het kan altijd nog op de fok wiki natuurlijk.
Discreet als ik ben, zwijg ik over het getal dat ze noemde.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt je kind nog niet laten vallen toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef vencodark het volgende:
En ja Cue, ben nog net zo onhandig. Helaas.
Discretie ftw!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Discreet als ik ben, zwijg ik over het getal dat ze noemde.
jullie sigs matchen wel mooi met elkaarquote:
Thats Venco. Zij kent mijn geschiedenis beter dan ikzelfquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef Belsezar het volgende:
Dat je het onthouden hebt vind ik eigenlijk na al die jaren redelijk opmerkelijk te noemen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jullie sigs matchen wel mooi met elkaar
alle fokkers (niet alle, alleen de mannen) hebben 30cm toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Discretie ftw!
Al ben ik tevreden met wat ik heb
Dat je het onthouden hebt vind ik eigenlijk na al die jaren redelijk opmerkelijk te noemen
Handig!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thats Venco. Zij kent mijn geschiedenis beter dan ikzelf
Iddquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Handig!
Hoewel, sommige dingen houdt je liever in de vergetelheid natuurlijk
Niet meer sinds vandaag:quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alle fokkers (niet alle, alleen de mannen) hebben 30cm toch?
best kut als je denkbeeldige vriendin vreemd gaatquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet meer sinds vandaag:
Vriendin FOK!ker gaat massaal vreemd
ja...dat dacht ik 2 uur geleden ookquote:
Ik ben gestopt bij: Djeezquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet meer sinds vandaag:
Vriendin FOK!ker gaat massaal vreemd
Ach ik kan er niet mee zitten om wat er in het verleden wel of niet is gebeurd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
IddZoals niet nader te noemen namen enzo
Ik straks als ik weer beneden zit met huilend kindquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...dat dacht ik 2 uur geleden ook
morgenochtend weer spijt
Natuurlijk. En vaak is het lachen achteraf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik kan er niet mee zitten om wat er in het verleden wel of niet is gebeurd.
Als ik het toen een juiste beslissing vond, prima. Ik kan er nu toch niks meer aan veranderen.
Morgen lekker vrij, maar wel op zaterdagmiddag een afspraak staan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...dat dacht ik 2 uur geleden ook
morgenochtend weer spijt
gelukkig is mijn accu bijna leeg
Tja, je hebt niet alles onder controle.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. En vaak is het lachen achteraf.
Maar soms.. soms hoeft het niet perse opgehaald te wordenDe herinnering aan de majoor had ik graag nog even uitgesteld bv
Te ruime bocht nemen in huis met de baby in mijn armen waardoor hij zijn bolletje stoot? Check.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt je kind nog niet laten vallen toch?
ja duh...bier drinken zaterdag, koningsdagquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij, maar wel op zaterdagmiddag een afspraak staan.
Morgennacht enkel aan de wijn bij .. hmm moet nog een nick bedenken..quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja duh...bier drinken zaterdag, koningsdag
en morgennacht natuurlijk
Dr op de rand van de bank zetten *plof*quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te ruime bocht nemen in huis met de baby in mijn armen waardoor hij zijn bolletje stoot? Check.
Hem op schoot net onhandig willen draaien waardoor hij er nèt afrolt? Check.![]()
En drank interesseert mij allang niet meer.eerste keer was de laatste keer. Zeker Safari Jus!
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te ruime bocht nemen in huis met de baby in mijn armen waardoor hij zijn bolletje stoot? Check.
Hem op schoot net onhandig willen draaien waardoor hij er nèt afrolt? Check.![]()
En drank interesseert mij allang niet meer.eerste keer was de laatste keer. Zeker Safari Jus!
Nou ja, 2 jaar van je leven misschien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thats Venco. Zij kent mijn geschiedenis beter dan ikzelf
Nee zakelijke afspraak zaterdag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja duh...bier drinken zaterdag, koningsdag
en morgennacht natuurlijk
Ik onthou wel meer vreemde dingen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Discretie ftw!
Al ben ik tevreden met wat ik heb
Ik onthou trivia erg vaak. soms handig maar meestal heb ik er geen bal aan wie de de god in egypte was met het hoofd van een jakhals enzoquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik onthou wel meer vreemde dingen.
Anubis natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik onthou trivia erg vaak. soms handig maar meestal heb ik er geen bal aan wie de de god in egypte was met het hoofd van een jakhals enzo
Alleen bij triviant enzo kom ik er goed mee voor de dag
Inderdaad, ik ben kennelijk een spons als het op discovery enzo is geweest. Nu helemaal, iets van 7 discovery zenders hierquote:
ja...al die nachten discovery channel zijn wel blijven hangen maar d/dt fatsoenlijk gebruiken kan ik nog altijd nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben kennelijk een spons als het op discovery enzo is geweest. Nu helemaal, iets van 7 discovery zenders hier
Ja dat lukt mij wel, ik had een jaartje terug een quiz bij vrienden thuis. Wie het eerste op de knop ramde mocht antwoorden, ik won met iets van 6000 punten voorsprongquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...al die nachten discovery channel zijn wel blijven hangen maar d/dt fatsoenlijk gebruiken kan ik nog altijd niet
Ik zit in jouw teamquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat lukt mij wel, ik had een jaartje terug een quiz bij vrienden thuis. Wie het eerste op de knop ramde mocht antwoorden, ik won met iets van 6000 punten voorsprong
De tweede ronde heb ik maar niet mee gedaan.
GC / Dagcijfers #231quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:23 schreef Cue_ het volgende:
Hoe heet da topic ook alweer met die dagelijkse top250?
Ik doe zelden aan een quiz mee hoor.quote:
Crap ik sta er ook inquote:
Nou, gefeliciteerd dan maarquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:26 schreef Cue_ het volgende:
Mijn verwachting is uitgekomen.. donderdag 24e
005. 271 Cue_
trustequote:Op vrijdag 25 april 2014 00:28 schreef ArTiC het volgende:
mac leeg, telefoon leeg
tijd om een dutje te gaan doen
Dat hoor ik vaker! Ik heb vaak niet meer door dat ik hem op heb. Ik krijg ook vaak de vraag of ik mijn zonnebril af wil doenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:26 schreef vencodark het volgende:
Ik onthoud nogal eens bepaalde situaties en wat iemand aanhad en waar iemand zat. Zo weet ik nog dat Cue bij onze eerste meet een blauwe trui droeg.![]()
En Bels zijn zonnebril niet afdeed toen ik mij bij een andere meet aan hem voorstelde. Vond ik zo irritant.![]()
En hoe zo'n griezel bij diezelfde meet uitgerekend bij mij kwam zitten om te praten. Gelukkig redde HW mij toen!
Slaap ze!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:28 schreef ArTiC het volgende:
mac leeg, telefoon leeg
OMG ik ook.quote:
Truste!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:28 schreef ArTiC het volgende:
mac leeg, telefoon leeg
Je hebt niet veel gemist behalve venco's freakishly good geheugenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Truste!
Ik kan dus niet slapen. Op zich niet zo heel erg want ik hoef morgen gelukkig niet vroeg op.
S95Sedan staat er ook in.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:32 schreef Belsezar het volgende:
En zo kom je een Braziliaan tegen in de dagcijfers aan de hand van zijn username
Die vond ik altijd zo vervelend.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
S95Sedan staat er ook in.![]()
Wist niet dat 'ie nog leefde.
En ik sta op de 14e plaats, volgens mij heb ik nog nooit zo hoog gestaan.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist behalve venco's freakishly good geheugen
Je bent niet de enige.quote:
Ik denk...niet echt een grote bril. Wel zo 1 met dunne pootjes en ronde glazen van onder. Boven wat platter. Weet niet hoe dat model heet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker! Ik heb vaak niet meer door dat ik hem op heb. Ik krijg ook vaak de vraag of ik mijn zonnebril af wil doen
Was het toevallig een zonnebril met geel en zwart in het montuur? Een beetje een surfer achtige bril?
Soms wel inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gelukkig.
En dat wist ik al ja. Bizar maar voor ons wel heel handig.
Nog meer vragen over toen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gelukkig.
En dat wist ik al ja. Bizar maar voor ons wel heel handig.
Ik weet al welkequote:Op vrijdag 25 april 2014 00:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk...niet echt een grote bril. Wel zo 1 met dunne pootjes en ronde glazen van onder. Boven wat platter. Weet niet hoe dat model heet.
Slaap ze!quote:
Hij heeft autisme.quote:
Slaap lekker!quote:
Oh ja, meet fotos! Die bestaan ook nog natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat zonder de foto's te bekijken! Want die heb ik nog.
Ik heb nog maar twee foto'squote:Op vrijdag 25 april 2014 00:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat zonder de foto's te bekijken! Want die heb ik nog.
Ik zou ze wel willen hebben/terugzien!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja, meet fotos! Die bestaan ook nog natuurlijk!
Ik heb nog 6 fotos van een parkpop meet van 2008. Vanzelfsprekend allemaal met mezelf op de foto.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb nog maar twee foto's![]()
Ben de rest allemaal kwijt geraakt tijdens een onverwachte computercrash.
Ehm, vast wel als er dingen ter sprake komen, maar kan zo snel even niets bedenken.quote:
Verder niemand op die foto's?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog 6 fotos van een parkpop meet van 2008. Vanzelfsprekend allemaal met mezelf op de foto.
Ik was kennelijk erg dol op mezelf
Ik heb er twee waar ik, jij en Q op staan. Zal ik ze mailen? Moet ik wel ff zoeken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil die foto's ook hebben![]()
Ik heb niets namelijk
Jawel, nog 1 fokker en een klein meisje die er ook bij was. Die wilde de hele tijd bij mij op schoot zittenquote:
Graagquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb er twee waar ik, jij en Q op staan. Zal ik ze mailen? Moet ik wel ff zoeken.
Singles heb ik ook.. stairways heb ik niet.. doe eens sturenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:46 schreef vencodark het volgende:
Heb maar foto's van 2 meets: stairway 2009 en Singlesfeest 2009 richting Den Haag ergens.
Was ik daar aanwezig?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:46 schreef vencodark het volgende:
Heb maar foto's van 2 meets: stairway 2009 en Singlesfeest 2009 richting Den Haag ergens.
Verstuurd.quote:
Ok, thanks for filling in the blank spot.quote:
Die twee foto's die ik heb zijn van stairway 2009, zou er wel meer willen hebben. Wil je ze delen? Dan geef ik je mijn email even.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:46 schreef vencodark het volgende:
Dat dacht ik dus ook toen ik ze terug vond.quote:
toen heb je me nog iets laten zien wat niet voor dit topic geschikt is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, thanks for filling in the blank spot.
Uhmm ja das een goedequote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik ze terug vond.
Maar wie is die persoon helemaal links op de foto? Geen idee meer.
Yup, duidelijk te zien op de foto'squote:Op vrijdag 25 april 2014 00:52 schreef Sinceria het volgende:
En had ik toen al roze dreads? Ik kan het niet goed zien op de foto en weet het niet meer.
Waren we kennelijk erg close mee.quote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die twee foto's die ik heb zijn van stairway 2009, zou er wel meer willen hebben. Wil je ze delen? Dan geef ik je mijn email even.
Mezelf kennende kunnen dat vele verschillende dingen zijn geweestquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:50 schreef perro. het volgende:
[..]
toen heb je me nog iets laten zien wat niet voor dit topic geschikt is.
Ik weet welke bril het is omdat ik elk jaar een nieuwe koop. Ik herinnerde het eerlijk gezegd niet van de meet zelf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja want dar was het zonnebrilincident.
Super, dank je! Ik DM je mijn mail adres even. Op de twee foto's die ik heb sta jij niet in ieder geval. Ik zou willen dat iemand foto's van die Parkpopmeet had.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk!
En naar Cue dan ook.
Volgens mij sta ik zelf nergens meer op wat ik zelf niet heb.
Ik weet dat HW een foto heeft.. maar die stuurt ie maar nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Super, dank je! Ik DM je mijn mail adres even. Op de twee foto's die ik heb sta jij niet in ieder geval. Ik zou willen dat iemand foto's van die Parkpopmeet had.
uhh geen idee eigenlijk. ik had ook genoeg gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mezelf kennende kunnen dat vele verschillende dingen zijn geweest
Was dat de stairway meet dat ik een vrouwelijke fokker nogal bezopen naar de trein heb geholpen?
Niet dat ik zelf niet flink had gedronken btw.
Oh, dan moeten we maar even langer zeuren dan!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet dat HW een foto heeft.. maar die stuurt ie maar niet
Snap ik geheel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet welke bril het is omdat ik elk jaar een nieuwe koop. Ik herinnerde het eerlijk gezegd niet van de meet zelf.
I think I know what you are talking aboutquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:55 schreef perro. het volgende:
[..]
uhh geen idee eigenlijk. ik had ook genoeg gehad.
was iets wat typisch mannen is zal ik maar zeggen. hebben we flink om gelachen toen.
wie was die fokster dan die je de trein in hebt geholpen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I think I know what you are talking about
Klutsquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:57 schreef perro. het volgende:
[..]
wie was die fokster dan die je de trein in hebt geholpen?
Kluts, als ik het goed herinner.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:57 schreef perro. het volgende:
[..]
wie was die fokster dan die je de trein in hebt geholpen?
Maar Sinc, jij hebt het oer de meet in aug 2009. Ik over mei 2009.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Super, dank je! Ik DM je mijn mail adres even. Op de twee foto's die ik heb sta jij niet in ieder geval. Ik zou willen dat iemand foto's van die Parkpopmeet had.
Oh dat zou best kunnen, ik wist niet eens meer in welk jaar het was, laat staan welke maand.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar Sinc, jij hebt het oer de meet in aug 2009. Ik over mei 2009.
Daar was jij niet bij want je kende hw nog niet. Bels en perro en Cue waren sowieso bij die meimeet.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:00 schreef Cue_ het volgende:
Owja.. laten we het nog even specificeren naar maand
Zijn wel 2 verschillende meets dus of ze van die eerste meet foto's wilt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:00 schreef Cue_ het volgende:
Owja.. laten we het nog even specificeren naar maand
Ik weet vooral dat pien er was samen me een vriend van haar. En dat ik bij uhm.. spook13(?) bleef pitten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef Belsezar het volgende:
De parkpopmeet waar ik bij was, toen was princepessa farfallus (hoe je het ook schrijft) ook aanwezig.
Ik wil ook wel foto's van de meet waar ik niet bij was. Lijkt me wel lachen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn wel 2 verschillende meets dus of ze van die eerste meet foto's wilt.
Ja en dus een jongen waarvan ik de naam totaal vergeten ben! Ik heb een link met de foto naar venco gestuurd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet vooral dat pien er was samen me een vriend van haar. En dat ik bij uhm.. spook13(?) bleef pitten.
En dat uhm. Den_Haag er ook was. En iedereen dronken wasEn Jimbo
Venco.. stuur eens door. wil ik ook wel wetenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en dus een jongen waarvan ik de naam totaal vergeten ben! Ik heb een link met de foto naar venco gestuurd.
Pien was zo ongeveer op elke meet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet vooral dat pien er was samen me een vriend van haar. En dat ik bij uhm.. spook13(?) bleef pitten.
En dat uhm. Den_Haag er ook was. En iedereen dronken wasEn Jimbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |