Doe eens een DM!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten wat ze over je zei!![]()
ohoh...quote:
ligt eraan of ze hun medicatie hebben ingenomen of nietquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef vencodark het volgende:
Ze benoemde de grote van Bels piemel in exacte cm's.
En die weet ik nog gewoon.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef vencodark het volgende:
Ze benoemde de grote van Bels piemel in exacte cm's.
En die weet ik nog gewoon.
Dit valt gewoon onder nachtposting.. en dan wordt er wel eens door de vingers gekekenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan of ze hun medicatie hebben ingenomen of niet
Die van mij?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zowaar nog een ondertitel uit 2009 erin staan.. heb al tig keer gedacht die eens weg te halen
Ik ben al lang blij dat dit is verteld na het maken van de TTquote:
Zo gemeen zou ik niet zijn!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat dit is verteld na het maken van de TT
het kan altijd nog op de fok wiki natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Af en toe is het tijd voor wat nieuwsquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan overwegen die weg te halen.
Dat is waar, kan over iedereen gezegd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:01 schreef vencodark het volgende:
En natuurlijk dat je een aardige, charmante lieve jongen bent.
Maar dat kan ze over iedereen wel zeggen.
Yeah rightquote:
Dude! Stop giving her ideas!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het kan altijd nog op de fok wiki natuurlijk.
Discreet als ik ben, zwijg ik over het getal dat ze noemde.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt je kind nog niet laten vallen toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef vencodark het volgende:
En ja Cue, ben nog net zo onhandig. Helaas.
Discretie ftw!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Discreet als ik ben, zwijg ik over het getal dat ze noemde.
jullie sigs matchen wel mooi met elkaarquote:
Thats Venco. Zij kent mijn geschiedenis beter dan ikzelfquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef Belsezar het volgende:
Dat je het onthouden hebt vind ik eigenlijk na al die jaren redelijk opmerkelijk te noemen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jullie sigs matchen wel mooi met elkaar
alle fokkers (niet alle, alleen de mannen) hebben 30cm toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Discretie ftw!
Al ben ik tevreden met wat ik heb
Dat je het onthouden hebt vind ik eigenlijk na al die jaren redelijk opmerkelijk te noemen
Handig!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thats Venco. Zij kent mijn geschiedenis beter dan ikzelf
Iddquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Handig!
Hoewel, sommige dingen houdt je liever in de vergetelheid natuurlijk
Niet meer sinds vandaag:quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alle fokkers (niet alle, alleen de mannen) hebben 30cm toch?
best kut als je denkbeeldige vriendin vreemd gaatquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet meer sinds vandaag:
Vriendin FOK!ker gaat massaal vreemd
ja...dat dacht ik 2 uur geleden ookquote:
Ik ben gestopt bij: Djeezquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet meer sinds vandaag:
Vriendin FOK!ker gaat massaal vreemd
Ach ik kan er niet mee zitten om wat er in het verleden wel of niet is gebeurd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
IddZoals niet nader te noemen namen enzo
Ik straks als ik weer beneden zit met huilend kindquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...dat dacht ik 2 uur geleden ook
morgenochtend weer spijt
Natuurlijk. En vaak is het lachen achteraf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik kan er niet mee zitten om wat er in het verleden wel of niet is gebeurd.
Als ik het toen een juiste beslissing vond, prima. Ik kan er nu toch niks meer aan veranderen.
Morgen lekker vrij, maar wel op zaterdagmiddag een afspraak staan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...dat dacht ik 2 uur geleden ook
morgenochtend weer spijt
gelukkig is mijn accu bijna leeg
Tja, je hebt niet alles onder controle.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. En vaak is het lachen achteraf.
Maar soms.. soms hoeft het niet perse opgehaald te wordenDe herinnering aan de majoor had ik graag nog even uitgesteld bv
Te ruime bocht nemen in huis met de baby in mijn armen waardoor hij zijn bolletje stoot? Check.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt je kind nog niet laten vallen toch?
ja duh...bier drinken zaterdag, koningsdagquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij, maar wel op zaterdagmiddag een afspraak staan.
Morgennacht enkel aan de wijn bij .. hmm moet nog een nick bedenken..quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja duh...bier drinken zaterdag, koningsdag
en morgennacht natuurlijk
Dr op de rand van de bank zetten *plof*quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te ruime bocht nemen in huis met de baby in mijn armen waardoor hij zijn bolletje stoot? Check.
Hem op schoot net onhandig willen draaien waardoor hij er nèt afrolt? Check.![]()
En drank interesseert mij allang niet meer.eerste keer was de laatste keer. Zeker Safari Jus!
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te ruime bocht nemen in huis met de baby in mijn armen waardoor hij zijn bolletje stoot? Check.
Hem op schoot net onhandig willen draaien waardoor hij er nèt afrolt? Check.![]()
En drank interesseert mij allang niet meer.eerste keer was de laatste keer. Zeker Safari Jus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |