Hiermee eens. Mensen die denken dat gestoomde broodjes met buikspek, komkommer, bosui en hoisin niet de allerlekkerste broodjes van de wereld zijn hebben denk ik nog nooit gestoomde broodjes met buikspek, komkommer, bosui en hoisin op!quote:Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef regnavetto het volgende:
[..]
In David Chang's restaurant ;-) Maar ik maak het thuis weleens, recept staat ook in zijn boek. Zou je vast ook kunnen googlen.
Bánh mì is mijn op één na favoriete broodje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:19 schreef vats het volgende:
Bánh mì!
Echt te gek lekker, zeker als je het in Vietnam gewoon op straat koopt.. Ik maak het tegenwoordig zelf thuis klaar zo af en toe en het is by far mijn favo....
Ik dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Hiermee eens. Mensen die denken dat gestoomde broodjes met buikspek, komkommer, bosui en hoisin niet de allerlekkerste broodjes van de wereld zijn hebben denk ik nog nooit gestoomde broodjes met buikspek, komkommer, bosui en hoisin op!![]()
Erg lekker inderdaad, als ik in Rotterdam ben ga ik altijd even een paar van die broodjes eten, mango sapje erbij, ik dacht aan de West-Kruiskade of zo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:55 schreef Iwanius het volgende:
Inderdaad erg lekker: Maar wat ook lekker is zijn broodjes garnalen,cha-siew en natuurlijk gedroogde vis alias bakkeljauw.
Yup..dat was vandaag een deel van mijn lunch dus.Geen Thais maar op de Glurinaamse Surinaamse toer.
Deze man weet. 't Smoske.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:48 schreef Eris het volgende:
Broodje warm vlees van 't smoske in Vlissingen.
Os smos kaas hesp. Maar ja dat is niet warm....
Dit minus het mangosapjequote:Op donderdag 8 mei 2014 18:17 schreef highender het volgende:
[..]
Erg lekker inderdaad, als ik in Rotterdam ben ga ik altijd even een paar van die broodjes eten, mango sapje erbij, ik dacht aan de West-Kruiskade of zo.
zelf gemaakt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:55 schreef Iwanius het volgende:
Inderdaad erg lekker: Maar wat ook lekker is zijn broodjes garnalen,cha-siew en natuurlijk gedroogde vis alias bakkeljauw.
Yup..dat was vandaag een deel van mijn lunch dus.Geen Thais maar op de Glurinaamse Surinaamse toer.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef Manke het volgende:
zelf gemaakt?
Bakkeljauw is m'n favoriet, en makkelijk zelf te maken. Suri's zeggen batjau :p
Lekker broodjes. Helaas woon ik nu niet meer in Vlissigen. Maar als ik er keertje in de buurt ben is dit toch wel een hoekje om waardquote:
Nee valt wel mee 5 euro of zo voor baguette van 50 cm vol met beleg...quote:
niet in nederland, daar betaal je 10 euro voor een broodje kaas met tuinkruiden, en die mensen maar blijven kopenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:09 schreef Eris het volgende:
[..]
Nee valt wel mee 5 euro of zo voor baguette van 50 cm vol met beleg...
Sommige dingen wel iets duurder maar sommige ook wat goedkoper
Dan ga je echt naar de verkeerde plekken. Je kan overal prima voedsel vinden voor weinig geld, zo lang je maar bereid bent om verder te kijken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niet in nederland, daar betaal je 10 euro voor een broodje kaas met tuinkruiden, en die mensen maar blijven kopen
50cm belegd stokbrood voor 5 euro, gooi de adresjes maar neer!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan ga je echt naar de verkeerde plekken. Je kan overal prima voedsel vinden voor weinig geld, zo lang je maar bereid bent om verder te kijken dan je neus lang is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |